Ik vind haar wel tof en vooral heel erg grappig.quote:
Ze komt naar de radio meet?quote:Op zondag 11 december 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook.
Wel pas over een maand maar toch.
Jij wil met jezelf daten, dat is nog eens narcismequote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef Soit het volgende:
Goed dan. Ik ben Cactus en Cactus is mij. Het was een experiment.
Nee, maar dan ben ik meerderjarig enzo.quote:
Weet niet. Het is uiteindelijk een kwestie van vertrouwen en ik denk dat dat wel weer terugkomt.quote:Op zondag 11 december 2011 23:07 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach we gaan toch met z'n allen failliet. Mark my words.
Jawel. Het is een rol en jullie trappen erin, daarom is ze slim. Zij gaat het maken.quote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind haar wel tof en vooral heel erg grappig.
Maar slim? SLIM?![]()
Dat nooit vriend, dat nooit.
On fire vandaagquote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wil met jezelf daten, dat is nog eens narcisme
Nee, het is lastig om kwaliteit van een goede grap vast te houden als de waarheid aan het licht komtquote:
Ik kan nog wel 10 vrouwen in Amsterdam vinden die zo zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Jawel. Het is een rol en jullie trappen erin, daarom is ze slim. Zij gaat het maken.
quote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wil met jezelf daten, dat is nog eens narcisme
En dan ga je hosselen als een mallequote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben ik meerderjarig enzo.
quote:
Herpderp.quote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben ik meerderjarig enzo.
Ik ken ook wel vrouwen die zo zijn maar mijn tante werkt bij rtl en 'werkt' ook met Britt samenquote:Op zondag 11 december 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan nog wel 10 vrouwen in Amsterdam vinden die zo zijn.![]()
Dat is echt niet gespeeld.
Wel hequote:
Daar ben ik al mee begonnen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan ga je hosselen als een malle
Gaat goed komen kerelquote:Op zondag 11 december 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar ben ik al mee begonnen.
Twee keer maar, maar toch.
Oeh, oeh en achter de schermen is ze totaal anders dus?quote:Op zondag 11 december 2011 23:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik ken ook wel vrouwen die zo zijn maar mijn tante werkt bij rtl en 'werkt' ook met Britt samen
Ja. Natuurlijk heeft ze af en toe domme opmerkingen van zichzelf maar het wordt wel veel erger gemaakt dan dat het daadwerkelijk is. Logisch ook wel.quote:Op zondag 11 december 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh, oeh en achter de schermen is ze totaal anders dus?
Klopt wel ja.quote:Op zondag 11 december 2011 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ze mij ook als erg dom zouden bestempelen als ik meedeed aan zo'n programma.
Gewoon omdat ik soms van die achterlijk klinkende dingen kan zeggen, daar doet een bovengemiddeld IQ niets aan af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |