abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105496193
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb morgenavond een PC-ritje in een RR sport.
Fijne auto. Ik mag deze week weer op pad met de Q5, heerlijke auto.
pi_105496260
Q5 is inderdaad ook fijn, heb ik tijd terug ook gehad. Alleen jammer dat er dan weer geen CC op zat.
Nee.
pi_105496405
Als Chauffeur gebruik je geen CC, dat is voor nepperts
pi_105497522
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef Franknfurter het volgende:
Misschien is het wel dezelfde Meriva als degene die spablauw mag gaan rijden!
Hè gadverdamme zeg. Ik ben een beelddenker... Nu zit ik dus morgen met een walgelijk gevoel in die auto...

Edit: Ik zit nu trouwens te bedenken, wie wil er nou vrijwillig batsen in een Meriva, ik bedoel laten we eerlijk zijn, dat ding is toch niet om aan te gluren... Als het dan zonodig in de auto moet zoek dan in ieder geval wat fatsoenlijks uit...
pi_105498519
werd gebeld om te PC-en morgen in een prius. gelukkig heb ik dan een belangrijke afspraak op de uni waardoor ik die rit niet kan doen.
pi_105498775
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Hopen op ritjes voor morgen. Worden weer de eerste in een paar weken.

Wat die pantalon betreft, ik ben ook een keer gecontroleerd in Breda, en heb ook een officiële waarschuwing gekregen. Samen met twee boetes, waarvan een flink hoog, kijk ik tegenwoordig wel uit. Ik hou me gewoon netjes aan de snelheid en ik draag ook altijd een pantalon. Maar dan een antraciete, witte blouse erop en gaan met die banaan. Gewoon classy.
Je hebt toch ook al een keer een motor gesloopt? :P
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef mothergoose het volgende:
werd gebeld om te PC-en morgen in een prius. gelukkig heb ik dan een belangrijke afspraak op de uni waardoor ik die rit niet kan doen.
:D _O-

Ik had vandaag een wissel Sliedrecht - Stein - Sliedrecht. Was voor 1 bedrijf. De wagenparkbeheerder had schijnbaar een beetje liggen slapen. Er hadden 4 werknemers van dat bedrijf een nieuwe lease-Megane besteld, maar de auto's die naar de vestiging in Sliedrecht moesten had hij af laten leveren in Stein en vice versa :')
Ik moest ze dus omwisselen. In Sliedrecht een hele tijd moeten wachten op de sleutel, omdat de receptie niks wist en die wagenparkbeheerder nog niet binnen was :D Uiteindelijk hadden ze de sleutel weten te traceren bij degene die hem reed (en wiens eigen auto ik dus in Stein moest gaan halen). Die ging ook nog even los omdat die wagenparkbeheerder een transport over de weg had geregeld terwijl hij dacht dat het via een trailer ging zodat er geen extra kilometers op de teller kwamen.

Al met al veel gezeik over de wagenparkbeheerder gehoord in Sliedrecht. In Stein ging het gelukkig wel snel. Terug in Sliedrecht voelden ze zich een beetje schuldig dat ze mij zo lang moesten laten wachten vanmorgen en ik ben uiteindelijk met een enorme chocoladeletter weer naar huis gestuurd :D
pi_105498946
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Legwieh het volgende:
Als Chauffeur gebruik je geen CC, dat is voor nepperts
Leg uit. :P
Nee.
pi_105499754
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

ik vermoed dat hij bedoeld dat pc's geen Active cruise crontrol gebruiken, jeweetwel, die zelf remmen en gas geven als er iets voor je komt of weggaat. die rijden te oncomfortabel. gewone CC is bijna een must vind ik persoonlijk
pi_105500360
Geen werk voor morgen helaasch.
pi_105501194
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Vanochtend al om 11 uur ofzo gebeld voor een ritje Drachten-Putten v.v. Uiteraard voor winterbanden. Misschien kom ik daar nog EW-ers tegen;)...
Hoe laat moet je je auto ophalen? Ik moet om half 10 vanuit Heerenveen die kant op.

Deed net even kenteken check, blijkt de Caddy die ik mee moet een SDI te zijn :9
pi_105501270
Pff... Stiekem blijf ik hoop houden dat deze maand het loon gewoon op de 15e binnenkomt. Moet nog tot en met vrijdag met 2 euro :').
pi_105501805
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 18:03 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hoe laat moet je je auto ophalen? Ik moet om half 10 vanuit Heerenveen die kant op.

Deed net even kenteken check, blijkt de Caddy die ik mee moet een SDI te zijn :9
8:30... Vroeg m'n nest uit...
  maandag 12 december 2011 @ 18:43:02 #38
182073 invine
blablabla etc.
pi_105502512
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb morgenavond een PC-ritje in een RR sport.
Ik krijg zoiets echt nooit.. vorige was in een A klasse, en nu helemaal in het dieptepunt.. een fiat fucking panda ;(

quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik rijd ook zelden op CC, puur omdat ik het controleren van een rit zelf veeeeeel fijner vind!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_105503628
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 18:43 schreef invine het volgende:

[..]

Ik krijg zoiets echt nooit.. vorige was in een A klasse, en nu helemaal in het dieptepunt.. een fiat fucking panda ;(

[..]

Ik rijd ook zelden op CC, puur omdat ik het controleren van een rit zelf veeeeeel fijner vind!
nouja misschien is het verschil dat ik werk vanuit regio maastricht en mijn ritjes dus vrijwel altijd minimaal 2 uur autoweg rijden zijn..
pi_105504289
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 18:03 schreef S-RS het volgende:

[..]

SDI is toch juist de traagste, zonder turbo?
Nee.
pi_105504334
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 18:43 schreef invine het volgende:

[..]

[..]

Dit is ook wel mijn dikste bak tot nu toe hoor.. Heb ook genoeg kleine gebakjes gehad.
Ik rij echt zoveel mogelijk op CC, heerlijk!
Nee.
  maandag 12 december 2011 @ 19:30:34 #42
182073 invine
blablabla etc.
pi_105504480
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 19:27 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Dit is ook wel mijn dikste bak tot nu toe hoor.. Heb ook genoeg kleine gebakjes gehad.
Ik rij echt zoveel mogelijk op CC, heerlijk!
Ja ik heb alleen in het begin wat leuke auto's gehad.. (535d & 530d) en paar snelle mercedecen waar ik ook hard in mocht.. maar de laatste tijd is het alleen maar drama qua auto's
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_105504674
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef invine het volgende:

[..]

Ja ik heb alleen in het begin wat leuke auto's gehad.. (535d & 530d) en paar snelle mercedecen waar ik ook hard in mocht.. maar de laatste tijd is het alleen maar drama qua auto's
Zoals een wijs man ooit zei: "Na regen komt zonneschijn".
Nee.
pi_105505597
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 19:26 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

SDI is toch juist de traagste, zonder turbo?
Helemaal juist:
topsnelheid 142 km/h
acceleratie 0-100 km/h 20,5 s

Versnellen gaat vast lekker soepel als er een vrachtwagen voor me gaat inhalen ofzo :9
pi_105506323
Nog mensen die vandaag last hebben gehad van de 60-rijdende chauffeurs?
pi_105506853
Niks van gemerkt, ging kwart voor 12 de snelweg op. Op het nieuws zeiden ze ook al dat er veel chauffeurs niet meededen, het punt wat ze probeerden te maken mist z'n doel op deze manier vonden ze.

Vandaag overigens een bandenwissel gehad in Utrecht voor de maatschappij die heel erg op de schades let. (blauw logo enzo) Ging allemaal heerlijk vlot, onderhoudsbeurt en bandenwissel duurden een uurtje, totdat ze die auto weer weg moesten geven bij de garage. Moeten een heel formulier met profieldieptes enzo gaan invullen. Heb uiteindelijk nog een half uur aan de balie gestaan, man, wat een papierwinkel.

[ Bericht 51% gewijzigd door Jorian29 op 12-12-2011 20:24:40 ]
pi_105508150
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef mothergoose het volgende:

[..]

ik vermoed dat hij bedoeld dat pc's geen Active cruise crontrol gebruiken, jeweetwel, die zelf remmen en gas geven als er iets voor je komt of weggaat. die rijden te oncomfortabel. gewone CC is bijna een must vind ik persoonlijk
Ook gewone CC gebruiken echte PCs nooit. Zelf gas controleren is veel fijner. Je rijdt nooit op een bepaalde snelheid maar altijd op een bepaalde afstand van je voorganger zodat je nooit abrupt hoeft te remmen. Alleen als het echt extreem rustig is, kun je de CC gebruiken, maar waarvoor zou je, je voet vasthouden in een bepaalde stand kan elke mongool, en om nou te zeggen dat t zwaar is om 2 uur je voet op 1 plaats te houden is ook wel erg overdreven.
pi_105508572
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef Legwieh het volgende:

[..]

Ook gewone CC gebruiken echte PCs nooit. Zelf gas controleren is veel fijner. Je rijdt nooit op een bepaalde snelheid maar altijd op een bepaalde afstand van je voorganger zodat je nooit abrupt hoeft te remmen. Alleen als het echt extreem rustig is, kun je de CC gebruiken, maar waarvoor zou je, je voet vasthouden in een bepaalde stand kan elke mongool, en om nou te zeggen dat t zwaar is om 2 uur je voet op 1 plaats te houden is ook wel erg overdreven.
knopje cc aanzetten is ook niet heel lastig..
pi_105509068
Ik merk altijd dat CC op lange rustige stukken m'n concentratie flink verlaagd. Wordt er altijd een beetje duf van. Maar handig en milieubewust ( :') ) is het wel.
pi_105510375
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef Legwieh het volgende:

[..]

Exact! Zo reed ik een keer tussen 12 en 2 's avonds vanuit Sluis (onderin Zeeland) naar huis. Eerste uur bijna niemand tegengekomen en de snelweg helemaal leeg. Zelfde geldt op de A6 's avonds. Cruise om 137 zetten en gaan, dan kan het prima. Maar overdag rijd ik eigenlijk altijd zonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')