Fijne auto. Ik mag deze week weer op pad met de Q5, heerlijke auto.quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb morgenavond een PC-ritje in een RR sport.
Hè gadverdamme zeg. Ik ben een beelddenker... Nu zit ik dus morgen met een walgelijk gevoel in die auto...quote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef Franknfurter het volgende:
Misschien is het wel dezelfde Meriva als degene die spablauw mag gaan rijden!
Je hebt toch ook al een keer een motor gesloopt?quote:Op maandag 12 december 2011 12:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Hopen op ritjes voor morgen. Worden weer de eerste in een paar weken.
Wat die pantalon betreft, ik ben ook een keer gecontroleerd in Breda, en heb ook een officiële waarschuwing gekregen. Samen met twee boetes, waarvan een flink hoog, kijk ik tegenwoordig wel uit. Ik hou me gewoon netjes aan de snelheid en ik draag ook altijd een pantalon. Maar dan een antraciete, witte blouse erop en gaan met die banaan. Gewoon classy.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef mothergoose het volgende:
werd gebeld om te PC-en morgen in een prius. gelukkig heb ik dan een belangrijke afspraak op de uni waardoor ik die rit niet kan doen.
Leg uit.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Legwieh het volgende:
Als Chauffeur gebruik je geen CC, dat is voor nepperts
ik vermoed dat hij bedoeld dat pc's geen Active cruise crontrol gebruiken, jeweetwel, die zelf remmen en gas geven als er iets voor je komt of weggaat. die rijden te oncomfortabel. gewone CC is bijna een must vind ik persoonlijkquote:
Hoe laat moet je je auto ophalen? Ik moet om half 10 vanuit Heerenveen die kant op.quote:Op maandag 12 december 2011 15:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Vanochtend al om 11 uur ofzo gebeld voor een ritje Drachten-Putten v.v. Uiteraard voor winterbanden. Misschien kom ik daar nog EW-ers tegen;)...
8:30... Vroeg m'n nest uit...quote:Op maandag 12 december 2011 18:03 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hoe laat moet je je auto ophalen? Ik moet om half 10 vanuit Heerenveen die kant op.
Deed net even kenteken check, blijkt de Caddy die ik mee moet een SDI te zijn
Ik krijg zoiets echt nooit.. vorige was in een A klasse, en nu helemaal in het dieptepunt.. een fiat fucking pandaquote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb morgenavond een PC-ritje in een RR sport.
Ik rijd ook zelden op CC, puur omdat ik het controleren van een rit zelf veeeeeel fijner vind!quote:
nouja misschien is het verschil dat ik werk vanuit regio maastricht en mijn ritjes dus vrijwel altijd minimaal 2 uur autoweg rijden zijn..quote:Op maandag 12 december 2011 18:43 schreef invine het volgende:
[..]
Ik krijg zoiets echt nooit.. vorige was in een A klasse, en nu helemaal in het dieptepunt.. een fiat fucking panda
[..]
Ik rijd ook zelden op CC, puur omdat ik het controleren van een rit zelf veeeeeel fijner vind!
SDI is toch juist de traagste, zonder turbo?quote:Op maandag 12 december 2011 18:03 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hoe laat moet je je auto ophalen? Ik moet om half 10 vanuit Heerenveen die kant op.
Deed net even kenteken check, blijkt de Caddy die ik mee moet een SDI te zijn
Dit is ook wel mijn dikste bak tot nu toe hoor.. Heb ook genoeg kleine gebakjes gehad.quote:Op maandag 12 december 2011 18:43 schreef invine het volgende:
[..]
Ik krijg zoiets echt nooit.. vorige was in een A klasse, en nu helemaal in het dieptepunt.. een fiat fucking panda
[..]
Ik rijd ook zelden op CC, puur omdat ik het controleren van een rit zelf veeeeeel fijner vind!
Ja ik heb alleen in het begin wat leuke auto's gehad.. (535d & 530d) en paar snelle mercedecen waar ik ook hard in mocht.. maar de laatste tijd is het alleen maar drama qua auto'squote:Op maandag 12 december 2011 19:27 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Dit is ook wel mijn dikste bak tot nu toe hoor.. Heb ook genoeg kleine gebakjes gehad.
Ik rij echt zoveel mogelijk op CC, heerlijk!
Zoals een wijs man ooit zei: "Na regen komt zonneschijn".quote:Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef invine het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen in het begin wat leuke auto's gehad.. (535d & 530d) en paar snelle mercedecen waar ik ook hard in mocht.. maar de laatste tijd is het alleen maar drama qua auto's
Helemaal juist:quote:Op maandag 12 december 2011 19:26 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
SDI is toch juist de traagste, zonder turbo?
Ook gewone CC gebruiken echte PCs nooit. Zelf gas controleren is veel fijner. Je rijdt nooit op een bepaalde snelheid maar altijd op een bepaalde afstand van je voorganger zodat je nooit abrupt hoeft te remmen. Alleen als het echt extreem rustig is, kun je de CC gebruiken, maar waarvoor zou je, je voet vasthouden in een bepaalde stand kan elke mongool, en om nou te zeggen dat t zwaar is om 2 uur je voet op 1 plaats te houden is ook wel erg overdreven.quote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef mothergoose het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij bedoeld dat pc's geen Active cruise crontrol gebruiken, jeweetwel, die zelf remmen en gas geven als er iets voor je komt of weggaat. die rijden te oncomfortabel. gewone CC is bijna een must vind ik persoonlijk
knopje cc aanzetten is ook niet heel lastig..quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Ook gewone CC gebruiken echte PCs nooit. Zelf gas controleren is veel fijner. Je rijdt nooit op een bepaalde snelheid maar altijd op een bepaalde afstand van je voorganger zodat je nooit abrupt hoeft te remmen. Alleen als het echt extreem rustig is, kun je de CC gebruiken, maar waarvoor zou je, je voet vasthouden in een bepaalde stand kan elke mongool, en om nou te zeggen dat t zwaar is om 2 uur je voet op 1 plaats te houden is ook wel erg overdreven.
Exact! Zo reed ik een keer tussen 12 en 2 's avonds vanuit Sluis (onderin Zeeland) naar huis. Eerste uur bijna niemand tegengekomen en de snelweg helemaal leeg. Zelfde geldt op de A6 's avonds. Cruise om 137 zetten en gaan, dan kan het prima. Maar overdag rijd ik eigenlijk altijd zonder.quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Ook gewone CC gebruiken echte PCs nooit. Zelf gas controleren is veel fijner. Je rijdt nooit op een bepaalde snelheid maar altijd op een bepaalde afstand van je voorganger zodat je nooit abrupt hoeft te remmen. Alleen als het echt extreem rustig is, kun je de CC gebruiken, maar waarvoor zou je, je voet vasthouden in een bepaalde stand kan elke mongool, en om nou te zeggen dat t zwaar is om 2 uur je voet op 1 plaats te houden is ook wel erg overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |