Awesomequote:Op dinsdag 20 december 2011 10:57 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Hoe mix je een nummer van Linkin Park:![]()
Deze ookquote:Op maandag 19 december 2011 15:26 schreef mr.flame het volgende:
Even nog in reactie op het label dat VliegendeSchoen postte...
Mijn God... wat een %*#$@* dikke track is dit...![]()
![]()
Zou me niks verbazen als je 't glazuur van je tanden afspat + een klaplong krijgt als deze live wordt gedropt
Er zijn denk ik mensen die nummers gemist hebben of vergeten zijn, dus van mij part kan je gewoon postenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:14 schreef StijnDa het volgende:
Ik zou ook wel wat willen posten maar dat kennen jullie vast al of het komt hier vandaan![]()
Ga zo door
Om nou nummers 2 keer per topic langs te laten komen vind wel minderquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:20 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Er zijn denk ik mensen die nummers gemist hebben of vergeten zijn, dus van mij part kan je gewoon posten
Gewoon posten die tracksquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Awesome
[..]
Deze ook![]()
Ik zou ook wel wat willen posten maar dat kennen jullie vast al of het komt hier vandaan![]()
Ga zo door
Hmmm Distance...quote:
Zijn hele nieuwe album (X-rated) is echt baasquote:
Wordt meestal onder de naam chillstep of liquid dubstep gegooidquote:
Wat een track! Alle chillstep nummers van KOAN sound zijn echt goed!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Wordt meestal onder de naam chillstep of liquid dubstep gegooidD'r is niet echt een officiële term voor dit soort dubstep (naar mijn weten)
![]()
Maar fok wat is 't lekker![]()
![]()
Nog zo'n lekker nummer in die categorie:
Wat een pauper..quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is Skrillex, de god van vele 12-jarigen.___!
Het is hier zeker not-done om naar Skrillex te luisteren, maar ik vind zijn muziek wel lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is Skrillex, de god van vele 12-jarigen.___!
Paar vrienden van me gaan ook, sicke line-up. Maar om even van Zuid-Limburg naar Leiden heen en weer te gaan is me net iets te ver.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:04 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Morgen hier denk ik heen : http://partyflock.nl/party/214808:Basslines_for_Ya_Mama.html
Wijven die zoiets als dit over zichzelf op internet zetten zijn ook ultiemquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef Beardslasher het volgende:
nu we het toch over skrillex hebben:
http://girlsthatlooklikeskrillex.tumblr.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |