abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2011 @ 15:13:57 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105494118
quote:
12s.gif Op maandag 12 december 2011 10:08 schreef 1boefje het volgende:
Ik zou het absoluut niet willen. Ik heb al een kind van mezelf en heb bewust gekozen om moeder te worden van 1 kind.
Erg voor de man, maar die zou dan moeten accepteren dat ik er wel al 1 heb!
En wat moet hij dan dus doen? Afstand doen van z'n kind?

Dat je er niet op zit te wachten kan ik me ergens nog wel voorstellen, maar wat heeft iemand voor keuze die al een kind heeft?
De keuze is aan jou wel of geen relatie met hem aan te gaan, hij heeft mbt zijn kind net zo min een keuze als jij, en jij hebt ook al een kind dat je niet wegdoet.

Sterker nog; iemand die bij een keuze tussen z'n kind en z'n partner voor die partner zou kiezen zou in mijn ogen een dusdanig beroerde ouder zijn dat ik die sowieso niet in de buurt van mijn kind zou willen hebben.

En... iemand die me met kind niet wil hebben is me zonder kind niet waard.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 12 december 2011 @ 15:21:54 #77
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_105494389
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:13 schreef Leandra het volgende:
En... iemand die me met kind niet wil hebben is me zonder kind niet waard.
QFT!
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_105495166
Aantal vind ik ook wel relevant. Mail nu met een wat jongere moeder met 2 jonge kids. Dat zou nog net gaan. Ik zie ze echter ook geregeld een datingprofiel voorbij gaan waar maar liefst 3 kids in vermeld staan. Tsja...dan kan het nog zo'n leuke dame zijn maar dan wordt het pakketje wat je er bij cadeau krijgt toch in 1 klap wel groot hoor...overigens respect voor een man die daar dan geen probleem van maakt.

In mijn omgeving trouwens wel wat samengestelde gezinnen gezien die in 1 klap naar een 7 zits auto moesten (in totaal 4 of meer kids met vaak ook nog weer verschillende achternamen, je gelooft het gewoon niet).
  maandag 12 december 2011 @ 15:54:54 #79
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_105495656
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef foreverman het volgende:
Aantal vind ik ook wel relevant. Mail nu met een wat jongere moeder met 2 jonge kids. Dat zou nog net gaan. Ik zie ze echter ook geregeld een datingprofiel voorbij gaan waar maar liefst 3 kids in vermeld staan. Tsja...dan kan het nog zo'n leuke dame zijn maar dan wordt het pakketje wat je er bij cadeau krijgt toch in 1 klap wel groot hoor...overigens respect voor een man die daar dan geen probleem van maakt.

In mijn omgeving trouwens wel wat samengestelde gezinnen gezien die in 1 klap naar een 7 zits auto moesten (in totaal 4 of meer kids met vaak ook nog weer verschillende achternamen, je gelooft het gewoon niet).
Ja ok. Een of twee vind ik niet erg, het moet ook met het kind/de kinderen klikken natuurlijk.
  maandag 12 december 2011 @ 16:07:26 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105496248
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:54 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ja ok. Een of twee vind ik niet erg, het moet ook met het kind/de kinderen klikken natuurlijk.
Dat laatste is het belangrijkst, anders gaat je dat uiteindelijk je relatie kosten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 december 2011 @ 16:08:57 #81
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_105496317
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 16:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat laatste is het belangrijkst, anders gaat je dat uiteindelijk je relatie kosten.
Zeker. Jij had ook een kind?
  maandag 12 december 2011 @ 16:18:37 #82
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105496724
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:40 schreef erodome het volgende:

[..]

En hoe voelt dat voor je kinderen, weten dat je niet echt welkom meer bent bij papa, dat papa het een stuk leuker vindt zonder ze, zo lekker vrij?
Ze zijn meer dan welkom! En ik spreek mijn dochter tenminste 1 keer per dag. En ze komt met een normale bezoekregeling. Dat is heel wat anders. Maar voor fulltime papa ben ik niet in de wieg gelegd.
  maandag 12 december 2011 @ 16:19:59 #83
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_105496771
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:18 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ze zijn meer dan welkom! En ik spreek mijn dochter tenminste 1 keer per dag. En ze komt met een normale bezoekregeling. Dat is heel wat anders. Maar voor fulltime papa ben ik niet in de wieg gelegd.
Mag ik vragen waarom je dan een kind hebt?
pi_105497003
Mja het is ieders persoonlijke keus natuurlijk, ik ben moeder van een klein meisje, en ik persoonlijk wil geen man met kinderen en/of kinderwens.

Als ik zie hoe gescheiden vaders met hun kinderen omgaan, dan heb ik gegeten en gedronken, want ineens gaan ze in dat weekend de geweldige vader uithangen en zijn ze niet in staat tot een fatsoenlijk gesprek, want iedereen moet zich stil houden zodra zijn kinderen beginnen te kleppen.
Dan krijg je het excuus te horen, ik zie ze zo weinig, maar toen je nog samen was werden ze om 7 uur in de ochtend naar de opvang gebracht en op 7 uur in de avond weer opgehaald, en wisten diezelfde leuke vaders niet hoe snel die kinderen het bed in moesten.

Als ik hier een vriend heb, of gewoon visite dient mijn dochter zichzelf te vermaken, en ik maak ook tijd voor een eventuele partner, er is dochter tijd en er is partner tijd.
En als je dat goed gescheiden kan houden, dan denk ik dat het geen probleem is.
pi_105533745
Ik zou daar totaal geen probleem mee hebben. :N

Sterker nog, ik heb onlangs een hele leuke dame leren kennen op da internetz die een kind heeft uit een vorige relatie. Ik had dus het briljante idee om mijn hobbykamer om te toveren in een stoere jongenskamer, hier foto's van te maken en deze op mijn Facebook-profiel te zetten om haar vervolgens via Facebook voor het eerste mee uit te vragen voor een romantisch diner in een knus balkanrestaurantje. :)
pi_105533845
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:06 schreef 100% Tukker het volgende:

Sterker nog, ik heb onlangs een hele leuke dame leren kennen op da internetz die een kind heeft uit een vorige relatie. Ik had dus het briljante idee om mijn hobbykamer om te toveren in een stoere jongenskamer, hier foto's van te maken en deze op mijn Facebook-profiel te zetten om haar vervolgens via Facebook voor het eerste mee uit te vragen voor een romantisch diner in een knus balkanrestaurantje. :)
Beetje voorbarig, vind je ook niet? :o
Ja doei.
pi_105533876
Ik wil geen kinderen, dus ja, dan is zo'n kind wel een probleem ja.... :9
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_105533906
Ja, dat zou ik een probleem vinden. Ik heb geen zin in een blaag van een ander om over de ex die altijd in beeld zal blijven nog maar te zwijgen. Het is altijd maar afwachten wat dat ook voor figuur is.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:38:30 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105535243
quote:

Wow, als er iets is wat ik als alleenstaande moeder creepy genoeg gevonden had om het contact direct en permanent te verbreken dan zou het zoiets wel zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105535510
Ik kom nu het profiel tegen van een dame van 18 jaar oud, compleet met kind.

ik ben een: vrouw
Leeftijd: 18
Land: Nederland
Provincie: Zuid Holland
Ik zoek een: man
Voor een: vriendschap
Haarkleur: blond
Postuur: normaal
Lengte: 165 cm.
Kleur ogen: blauw
Huidskleur: blank
Opleiding: mbo
Beroep: student
Aantal kinderen: 1
Roken: niet
Drinken: niet
Religie: niet ingevuld

Staat er als profielfoto ook nog de echo van het kind bij :X

Moet af en toe even mijn visie op de maatschappij bijstellen :@
pi_105535617
dubbel
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:53:38 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_105535926
Ik kan wel "ja, dat is een onoverkomelijk probleem" zeggen, en zou 't ook liever niet hebben. Maar als het zo'n leuke vrouw is, zet ik me daar vermoedelijk vrij probleemloos overheen. Toch blijf ik er een groot onderscheid in maken, want ik heb momenteel totaal niet de behoefte aan kinderen.
pi_105535999
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wow, als er iets is wat ik als alleenstaande moeder creepy genoeg gevonden had om het contact direct en permanent te verbreken dan zou het zoiets wel zijn geweest.
Ja, dat ja.
Ja doei.
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:56:19 #94
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_105536043
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Mijn eerste gedachte was "FREAK!".
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:31:53 #95
277627 Seven.
We are Borg.
pi_105537325
Mijn vriend heeft er twee, in de prepuber leeftijd. Jongen en een meisje. Geen probleem mee, leuke kinderen maar ze zijn niet de mijne dus ik neem eerder de rol van coole tante op. Ze hebben een moeder bij wie ze ook redelijk wat tijd doorbrengen, ze zitten echt niet te wachten op een tweede mama of zo. En ik ben ook niet van plan om die rol op me te nemen.

De deur voor ooit een kindje van ons samen is ook niet dicht of zo, daar zou ik wel moeite mee hebben. We gaan op termijn samenwonen dus we zullen dan wel zien hoe het loopt. Denk dat ik me dan wel degelijk ga storen want het ziet er niet naar uit dat deze kinderen moeten helpen in het huishouden als ze groot genoeg zijn. Dat zou ik mijn eigen kinderen dan weer wel meegeven, evenals een bepaalde mate van zelfstandigheid die zijn kinderen niet hebben.

De situatie is zoals die is, en ik zal daarmee moeten dealen als we samenwonen. Ik hou van hem (onder andere omdat hij een geweldige vader is) en ik deel ons huis met zijn kinderen, met liefde.
Resistance is futile.
pi_105571358
quote:

Nieuw topic! :)

(uhm, een kamer gaan re-decoraten is al weird...maar dan iemand vragen via fb en daar ook een foto van die 'jongens'kamer op knallen???
anyhow; ben wel benieuwd naar hoe de dame in kwestie reageerde...
on-topic dan wel dat tukker geen enkel probleem met kids heeft :') )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 14 december 2011 @ 21:07:54 #97
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_105592562
ja en nee ik sta hier zo wel goed als slecht tegen over.
dat ligt er aan hoe de dame met het kind omgaat.
En ook hoe de zaken zijn geregeld.

Ten eerste moet haar manier van opvoeden wel en beetje over een komen met die van mij ....
Dus niet zo als de meeste alleen staande moeders het tegenwoordig doen .
de gemakzucht is veel te hoog in deze tijden en ook de discipline zit er al vaak helemaal niet meer in.

En ten tweede als ik voor de kosten op moet draaien om dat de dame gewoon een avond je plezier wilde hebben of een kind moest hebben ...... ( vaak die dames 5 kinderen van 5 mannen types)
Ik heb altijd gezegd, ik ga niet voor de problemen en zorgen voor iemand anders opdraaien omdat haar x zijn verplichtingen niet wil na komen of er niets mee te maken wil hebben.
Want dit is iets waar zij zelf voor moet zorgen.

Ik heb doelbewust nog geen kinderen omdat ik zelf niet de dames tegen gekomen ben waar het goed mee klikt of dat het gewoon goed gaat zonder allerlei geestelijke problemen of zorgen.
waar ik geen zin heb om voor haar hulpverlener te zijn maar meer als haar vriend of aan komen de echt genoot :)

Dus vandaar als de dame haar dingen wel goed voor elkaar heb zal ik het niet erg vinden om er zo mee om te gaan met kinderen er bij.
En of ik zelf nog aan kinderen wil te beginnen , dat denk ik nu niet meer dus het zou wle leuk zijn om een dame tegen te komen die al kinderen heeft :)

[ Bericht 3% gewijzigd door RAVW op 14-12-2011 21:13:30 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  woensdag 14 december 2011 @ 21:28:20 #98
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105593543
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je dan een kind hebt?
Ongelukjes gebeuren.
pi_105599115
Ik heb dit topic een beetje gevolgd en erover nagedacht.
Als ik een man met de full-time zorg van een jong (<4 jaar) kind zou tegenkomen is dat een dealbreaker. Als hij 'tienervader' zou zijn, dan is zijn kroost nu ongeveer 10 en als hij nu 'zijn lesje geleerd' heeft en ik val voor hem dan so be it. Ben niet dol op kinderen maar zij lijken mij meestal wel ok te vinden.

Als ik een man met deeltijd zorg voor een kind tegen zou komen zou ik het niet zo'n probleem vinden. De weekenden dat hij het kind heeft gaat hij maar met zijn tweeën leuke dingen doen, ga ik soloactiviteiten plannen.

Misschien zou ik het zelfs stiekum wel leuk vinden zo'n jong ding zonder daar zelf volledig verantwoordelijk voor te zijn, pijnlijke bevalling te hebben moeten doorlopen, en de luierfase over hebben kunnen slaan. Heerlijk lijkt me dat. Makkelijk een kind krijgen :P
And the druids turn to stone...
  zondag 18 december 2011 @ 09:45:06 #100
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_105716008
Ik zou het zelfs wel leuk vinden denk ik een partner met kind
maar heb er zelf ook 1
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')