quote:Op maandag 12 december 2011 00:28 schreef krioro het volgende:
We gaan dWc waardering voor klassiekers moeten bijbrengen.
Ondanks dat ik niks met haar heb, goede foto's wel.quote:Op maandag 12 december 2011 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwe sexy pics van Kim Carwashdiehandel
http://www.thesun.co.uk/s(...)Kardashians-got.html
Jij bent niet oversekst wou je zeggen?quote:Op maandag 12 december 2011 00:53 schreef Phantomesse het volgende:
Wel of geen Thunderdome, wat vinden jullie? Naar het feest wil ik wel, echter degene die me meevroeg heeft echt achterlijk debiele en oversekste vriendjes.
Ik ben dirty minded, maar ik ga niet midden op de dansvloer op mijn knieen op de grond zitten zodat ik onder rokjes kan proberen te kijken en de hele nacht vagen of iemand wil neuken met me. Echt een stel debielen waren het.quote:Op maandag 12 december 2011 00:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent niet oversekst wou je zeggen?
Also:
Seriously? Dat is wel een tikkeltje treurig jaquote:Op maandag 12 december 2011 00:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ben dirty minded, maar ik ga niet midden op de dansvloer op mijn knieen op de grond zitten zodat ik onder rokjes kan proberen te kijken en de hele nacht vagen of iemand wil neuken met me. Echt een stel debielen waren het.
Kostte me ook grote moeite om hem geen schop op zijn neus te geven. Gelukkig waren er andere vrienden van me zodat ik niet de hele avond met die boertjes hoefde te blijven. Ech kutkinderen waren het, we gingen eten in de nacht bij bp kom ik terug in de auto hebben ze heel die auto volgestouwd met wcpapierquote:Op maandag 12 december 2011 00:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Seriously? Dat is wel een tikkeltje treurig ja. Als ik mensen dat zou zien doen zouden ze pakkie krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kostte me ook grote moeite om hem geen schop op zijn neus te geven. Gelukkig waren er andere vrienden van me zodat ik niet de hele avond met die boertjes hoefde te blijven. Ech kutkinderen waren het, we gingen eten in de nacht bij bp kom ik terug in de auto hebben ze heel die auto volgestouwd met wcpapier
Waar woon jij ergens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op maandag 12 december 2011 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwe sexy pics van Kim Carwashdiehandel
http://www.thesun.co.uk/s(...)Kardashians-got.html
Ga met anderen, want n.a.v. wat je vertelt lijkt het me echt totaal niet leuk om met die mensen te zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 00:53 schreef Phantomesse het volgende:
Wel of geen Thunderdome, wat vinden jullie? Naar het feest wil ik wel, echter degene die me meevroeg heeft echt achterlijk debiele en oversekste vriendjes.
Schaamteloos stel boeren, zegmaar.
Omdat je het steeds over boeren en zo hebtquote:
Was het ook nietquote:Op maandag 12 december 2011 01:01 schreef krioro het volgende:
Ga met anderen, want n.a.v. wat je vertelt lijkt het me echt totaal niet leuk om met die mensen te zijn.
Ik woon niet in een grote stad neequote:Op maandag 12 december 2011 01:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Omdat je het steeds over boeren en zo hebt
Zwarte band?quote:Op maandag 12 december 2011 01:04 schreef krioro het volgende:
Jj is ook lompe boer, hij voelt een band.
Groningen is best een grote stad hoorquote:Op maandag 12 december 2011 01:04 schreef krioro het volgende:
Jj is ook lompe boer, hij voelt een band.
Bruingele.quote:
Geen idee, nooit geweest. Bovendien is het hier hetzelfde.quote:Op maandag 12 december 2011 01:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Groningen is best een grote stad hoor. Komen wel veel boeren in het weekend though.
Scheelt miljoentje of 3/4 volgens mij maar close is 't wel jaquote:Op maandag 12 december 2011 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In Istanbul wonen net zoveel mensen als in heel Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |