SPOILER: oude OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door blup op 16-12-2011 16:45:24 ]
Alles werkte nog de laatste keer dat ik em gebruikte, maar zal hem voor de zekerheid morgen nogmaals aansluiten en testen. Voor 30 euro wil ik hem best verzenden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:15 schreef mar1m het volgende:
20 geboden voor amd, alleen kost het ophalen dan nog meer.
Kun je hem voor 30 verzenden?
Alles werkt nog?
Nee, die hoeven niet persé met de router gebruikt te worden zover ik weet, maar ik heb ze nu met de router en driver-cd in één pakketje zitten dus voor mij is het makkelijker als je de router dan ook mee neemt (kun je alsnog weggooien als je wilquote:Op maandag 19 december 2011 17:12 schreef rumiii het volgende:
Zou graag de wlan usb dongles ophalen
Moet die i.c.m de router gebruikt worden?
Oke, bedankt. Ik weet niet wat je nu met de router gaat doen? Iemand anders lijkt hem te willenquote:Op maandag 19 december 2011 19:34 schreef ralfie het volgende:
[..]
Nee, die hoeven niet persé met de router gebruikt te worden zover ik weet, maar ik heb ze nu met de router en driver-cd in één pakketje zitten dus voor mij is het makkelijker als je de router dan ook mee neemt (kun je alsnog weggooien als je wil)
Tsja, het is nu een setje hequote:Op maandag 19 december 2011 23:55 schreef rumiii het volgende:
[..]
Oke, bedankt. Ik weet niet wat je nu met de router gaat doen? Iemand anders lijkt hem te willenMaar ik zou ze dan wel willen overnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |