quote:
Ik heb ook even gezocht op het woord friet. Die vent bedoelde de hele tijd patat. Ik dacht al joh.quote:
Wat zijn paarddeogen?quote:Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef Iran03 het volgende:
[..]
zo,n worst met paarddeogen erin zegt me ma
quote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef Iran03 het volgende:
normaal eet ik nooit bij de nederlandse snackbar, omdat ik er niet mee ben opgegroeid
Omdat ik GISTER in het prachtige Zoetermeer was met een vriend heb ik voor het eerst een mamoet frikandel gegeten, ze zijn veel langer al met al was de friet patat niet zo lekker, maar de mamoet deed het goed.
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,64.11,,2,1.32
Klacht: buikpijn waarschijnlijk van de friet. / patat.
xDXDXD xDXD xDDDd !!11quote:
Trolololquote:
quote:
Hoeveel doekkoe-euro's per stuk?quote:
Wat stem jij?quote:Op zondag 11 december 2011 19:48 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Oh, zie je, mods doen gelijk huillie als je de palestijnse kant kiest. Zover gaat de joodse leugen al.
Leen anders even en paar teelballen van iemand.quote:Op zondag 11 december 2011 19:33 schreef haan33 het volgende:
Ik krijg nu best zin in eten, maar beneden zit mijn zus die me meer regels oplegt dan mijn moeder en me vader samen
Kappen met je offtopic geleuter, je gaat maar lekker over frikandellen babbelen in dit topic.quote:Op zondag 11 december 2011 19:48 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Oh, zie je, mods doen gelijk huillie als je de palestijnse kant kiest. Zover gaat de joodse leugen al.
DIT IS EEN UNICUM. ER IS ZO JUIST EEN PIC VAN EEN ZUS GEUPLOAD.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 19:51 schreef Akwasi het volgende:
[..]
DIT IS EEN UNICUM. ER IS ZO JUIST EEN PIC VAN EEN ZUS GEUPLOAD.
Hij heet Haan?quote:Op zondag 11 december 2011 19:55 schreef haan33 het volgende:
Haar vriendje heeft de zelfde voornaam als ik
Rick jaquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 19:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kappen met je offtopic geleuter, je gaat maar lekker over frikandellen babbelen in dit topic.
Ga werken joegoslaafquote:Op zondag 11 december 2011 20:06 schreef ecktebaas het volgende:
Frikandel zit varken in kksukkel jij brandt in hel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 20:09 schreef Salatrel het volgende:
halal frikadellen zijn als een BH aan de waslijn.....Dit dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Als jou dat blij maakt wil ik best even kijken hoor.quote:
Ik voel hier sarcasmequote:
Onterecht. Heeft je nichtje ook zo'n laag zelfbeeld?quote:
Lol?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |