SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest gewoon vrij vragen hoorquote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Studenten hebben het mooiste leven
Tussen kerst en oud en nieuw werk ik in de nachtdienst
Sorry!quote:Op zondag 11 december 2011 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi, ik kan me niet aanmelden op msn
Niet verdwaald?quote:
quote:
Basjequote:
Whehe goedzo. Je weet maar nooit met vrouwleuquote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef norich het volgende:
[..]
Basje
Nee niet verdwaald haha. Dezze weg al zo vaak gereden, die keni k nu wel
Ja, sjoen hequote:Op zondag 11 december 2011 22:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Whehe goedzo. Je weet maar nooit met vrouwleu![]()
En een mooie kerstboom opgezet zag ik
Ach dat doet er niet toe, het gaat om het ideequote:Op zondag 11 december 2011 22:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het mocht wat kosten, dat is duidelijk te zien
Al langquote:Op maandag 12 december 2011 06:39 schreef omearos het volgende:
goedemorgen
werkweek is weer begonnen
slaap lekker!quote:Op maandag 12 december 2011 06:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Al langGisteravond om 22:30 al
Lekker naar bed nu
Hij had het beter andersom kunnen doen.quote:Op maandag 12 december 2011 09:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
die schutter op de schelfhorst werkte gewoon bij de politie en heeft zijn dienst wapen gebruikt voor de moord. En omdat hij het niet kon verkroppen dat zij het had uit gemaakt schoot hij haar maar neer en later dus ook zichzelf![]()
![]()
Eerst zichzelf en daarna haarquote:Op maandag 12 december 2011 12:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij had het beter andersom kunnen doen.
ook na 6 jaar nog welquote:Op maandag 12 december 2011 13:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm zometeen de stad in om kadootjes voor mn vriendin te kopen. Blijft toch altijd lastig vind ik, zelfs na vijf jaar...
is een poging waardquote:Op maandag 12 december 2011 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerst zichzelf en daarna haar
Oja welkomquote:Op maandag 12 december 2011 13:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm zometeen de stad in om kadootjes voor mn vriendin te kopen. Blijft toch altijd lastig vind ik, zelfs na vijf jaar...
Bij wijze van. Dan had ze nog geleefd. Hij had dus gewoon zichzelf moeten doen alleen. Of eigenlijk nog beter gewoon hulp zoeken.quote:Op maandag 12 december 2011 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerst zichzelf en daarna haar
Bij de mac?quote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef Redbaron het volgende:
Zoo weer ff afgebeuld @ f4f
Volgende week dinsdag gesprek in Holten voor werk
He du geile puppequote:
Scheelt mij een hoop knaak'n...quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij had dus gewoon zichzelf moeten doen alleen. Of eigenlijk nog beter gewoon hulp zoeken.
muller?quote:Op maandag 12 december 2011 13:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee gewoon als vrachtwaggelchauffeur
bij müller transport?quote:Op maandag 12 december 2011 13:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee gewoon als vrachtwaggelchauffeur
Ah. Ja je moet wat.quote:Op maandag 12 december 2011 15:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Jup, moet toch ergens weer beginnen he
heujquote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef Redbaron het volgende:
Zoo weer ff afgebeuld @ f4f
Volgende week dinsdag gesprek in Holten voor werk
Of in stukjes?quote:
moet ik je warm houden?quote:Op maandag 12 december 2011 19:14 schreef norich het volgende:
Brrrrr ik bevries hier!
De heizung doet het nietMooi kak
Steek de boel in de hensquote:Op maandag 12 december 2011 19:14 schreef norich het volgende:
Brrrrr ik bevries hier!
De heizung doet het nietMooi kak
was ik je lekker voorquote:
de mijne is met 2 weken jarig, heb gelukkig al iets moois bedachtquote:Op maandag 12 december 2011 13:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
ook voorspelbaar Markoquote:
Vertel vertel vertel!!!quote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de mijne is met 2 weken jarig, heb gelukkig al iets moois bedacht
[..]
ook voorspelbaar Marko
het idee is er, nu de uitvoering nog :-P en het heeft weinig zin om te vertellen, omdat het cadeau ook een grote persoonlijke achterliggende gedacht heeftquote:
ik vond de vorige topics vrij snel gaan. nu duurt t weer wat langer.quote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef Redbaron het volgende:
Wat is t toch rustig de laatste tijd!
Baas en bovenbaas hequote:Op dinsdag 13 december 2011 06:51 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen
Glas dubbeldrank en een bakje brinta
jij wintquote:Op dinsdag 13 december 2011 06:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Baas en bovenbaas he
Nicole![]()
Ja, werkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 07:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Moguh!
Plannen voor vandaag mensen?!
Inderdaad gedonder!quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zie dit danHeld!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Helleu!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi Hen, David, Oldenzaal (waarom sta je niet in de OP?) en hoi Nath!
Waarom ik niet in de OP sta?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi Hen, David, Oldenzaal (waarom sta je niet in de OP?) en hoi Nath!
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waarom ik niet in de OP sta?
Omdat ik een speciale agent ben.. met geheime missies enzo, daarom mag mijn echte naam niet zo openbaar zijn.
David ik dacht dat jij al een paar jaar mee ging op Fok?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De nabestaanden zijn niet dood hoor
Ik bedoelde het niet grappigquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
David ik dacht dat jij al een paar jaar mee ging op Fok?
Die "grap" is al zo oud als de weg naar Rome hier op Fok.
Op die uitspraken moet je al niet eens reageren. Altijd die eeuwenoude opmerkingen van sommige usersquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet grappig
Het viel me gewoon op
Precies. Al die matige garpen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Op die uitspraken moet je al niet eens reageren. Altijd die eeuwenoude opmerkingen van sommige users
Jij komt iig met kwalitatieve inhhoudquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Precies. Al die matige garpen...
True story.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij komt iig met kwalitatieve inhhoud
Mmmm... ik proef... sarcasme...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij komt iig met kwalitatieve inhhoud
Dan is er met jouw smaakpapillen niks misquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mmmm... ik proef... sarcasme...
Gast, dat vraagt ELKE man zich afquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:41 schreef Redbaron het volgende:
Waarom moeten vrouwen altijd zo zeuren?
Waarom???
Waarom is er dan nog geen antwoord op, zulke slimme menschen tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, dat vraagt ELKE man zich af
Was je piemel dan eens, man!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:41 schreef Redbaron het volgende:
Waarom moeten vrouwen altijd zo zeuren?
Waarom???
Omdat mannen altijd denken dicht bij het antwoord te zijn, waarna vrouwen weer een nieuwe manier hebben bedacht om mannen te misleidenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom is er dan nog geen antwoord op, zulke slimme menschen tegenwoordig
Ohjah dat valt te snappenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat mannen altijd denken dicht bij het antwoord te zijn, waarna vrouwen weer een nieuwe manier hebben bedacht om mannen te misleiden
En die nieuwe manier is voorbeelden van 235jaar terug er bij te halen want de man allang vergeten is. (en vergeven heeft)quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat mannen altijd denken dicht bij het antwoord te zijn, waarna vrouwen weer een nieuwe manier hebben bedacht om mannen te misleiden
Xoberxo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mannen zijn erg logisch, vooral in man-tot-man gesprekken
Inderdaad, en dan beweren vrouwen dat wij lastig zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mannen zijn erg logisch, vooral in man-tot-man gesprekken
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En die nieuwe manier is voorbeelden van 235jaar terug er bij te halen want de man allang vergeten is. (en vergeven heeft)
Schijnt ook zo te zijn jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Xoberxo.
Bij een 'leuk' gesprek tussen twee vrouwen is er een 50% chance dat de één na het gesprek een mes in de rug krijgt geprikt...
Waar natuurlijk niks van waar isquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan beweren vrouwen dat wij lastig zijn
Vrouwen vinden het lastig dat we niet lastig zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan beweren vrouwen dat wij lastig zijn
En dat vinden wij dan weer lastigquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vrouwen vinden het lastig dat we niet lastig zijn.
Lastig dat wij het lastig vinden dat vrouwen het lastig vinden dat wij hen lastig vinden...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En dat vinden wij dan weer lastig
Ja, das lastig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lastig dat wij het lastig vinden dat vrouwen het lastig vinden dat wij hen lastig vinden...
Lastige materie.
Pff belast me er niet meequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lastig dat wij het lastig vinden dat vrouwen het lastig vinden dat wij hen lastig vinden...
Lastige materie.
GMTAquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:00 schreef Redbaron het volgende:
Nonderju! ik wou net zoiets typen...
Zekerquote:
Sorry manquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
GMTA
[..]
Zeker
[..]
Sorry man
Vrouwmensquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:07 schreef norich het volgende:
Ik snap er niks van wat jullie allemaal zeggen, veel te lastig
Ok, loop je mee?quote:
Vlak bij de Appie die op de Nieuwstraat zit. Niet zo ver daar vandaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ok, loop je mee?
Waar woon je ergens in Almelooo?
Toch niet ook in de buurt van Marko want dan zitten alle toffers uit Almelo kort bij mkaar..
Davidquote:
Hmm dan woon je vlak bij mij in de buurt! AH nieuwstraat doe ik regelmatig mn boodschappen..quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Vlak bij de Appie die op de Nieuwstraat zit. Niet zo ver daar vandaan
Weet niet waar Marko woont en of ik dus bij de toffers hoor
Ik woon op dequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hmm dan woon je vlak bij mij in de buurt! AH nieuwstraat doe ik regelmatig mn boodschappen..
Hoop niet dat je op Goossemaat woont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is nog niet zo heel erg...
Te voorspelbaarquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
www.tietenvanlekkerewijven.nl
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik woon op deSlaapt dat nou lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is nog niet zo heel erg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik woon op deKlopt, de buurten aan beide zijden zijn wel stukje erger, ik woon er ook net tusseninSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is nog niet zo heel erg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..![]()
Best wel, vooral als het droog is
@ Redbaron: Dan wonen we beide op precies de goede wegen in onze buurt inderdaad!![]()
Baaschquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Klopt, anders was ik er ook niet gaan wonen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
@ Redbaron: Dan wonen we beide op precies de goede wegen in onze buurt inderdaad!
En toch wil ik zsm wegDoet maar wat..![]()
Brood smeren en dan lekker naar het werk
Morgen als het goed is m'n nieuwe telefoon in ontvangst nemen
avond/nacht-dienst? en wat voor werk doe jou nou?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Brood smeren en dan lekker naar het werk
Morgen als het goed is m'n nieuwe telefoon in ontvangst nemenlaatst ook al gevraagd meen ik...
en welke telefoon ga je morgen in ontvangst nemen?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Nachtdienstquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
avond/nacht-dienst? en wat voor werk doe jou nou?laatst ook al gevraagd meen ik...
en welke telefoon ga je morgen in ontvangst nemen?
Van 22:30 tot 06:00Werk bij Ten Cate, we ontwikkelen en maken bepantseringsplaten voor bijvoorbeeld Apache helikopters en tanks
De Sony Ericsson Xperia Mini Pro ga ik in ontvangst nemen
ah, werk ze dan maar aan die platenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nachtdienst
Van 22:30 tot 06:00Werk bij Ten Cate, we ontwikkelen en maken bepantseringsplaten voor bijvoorbeeld Apache helikopters en tanks
De Sony Ericsson Xperia Mini Pro ga ik in ontvangst nemen![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Ik woon er voor nu wel prima inderdaad, maar zodra we beide later na de studie vast werk hebben zijn we hier ook snel weg denk ik hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, anders was ik er ook niet gaan wonen.
En toch wil ik zsm weg
Btw over de vraag of ik meeliep met de stille tocht:
Nee, dit vind ik eerlijk gezegd een beetje onzinnig. Heb dat meisje nog gezien of iets dergelijks. Het is natuurlijk vreselijk wat er gebeurd is, dat spreek ik ook echt niet tegen. Maar meelopen voel ik me niet geroepen voor en eerlijk gezegd vind ik het ook stom als mensen het doen terwijl ze het meisje niet kenden. Natuurlijk zijn ze vrij om mee te lopen, moet iedereen zelf weten![]()
![]()
Ik heb de Xperia Neo, fijn toestelquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De Sony Ericsson Xperia Mini Pro ga ik in ontvangst nemen
The Outside Agency![]()
Schijnt ook een heel goed geluidje in te zitten?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:41 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb de Xperia Neo, fijn toestel
Werken
Heanig D \m/quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schijnt ook een heel goed geluidje in te zitten?
Werken
Laat wat werk over vor morgen
Doet maar wat..![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:34 schreef Redbaron het volgende:
Gebeurd in vjenne lees ik, tuigdorp!![]()
![]()
haar moeder werkt hier in vriezenveen
Maar meisje komt uit klein ankara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
![]()
haar moeder werkt hier in vriezenveen
Maar meisje komt uit klein ankara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
x10 mini pro?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nachtdienst
De Sony Ericsson Xperia Mini Pro ga ik in ontvangst nemenLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Ik vind dat schotse accent van die narrator bij discovery zooooo stoer
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
proost!quote:Op woensdag 14 december 2011 06:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lig nog niet in bed hoor
Eerst het gebruikelijke biertje
Nicole
Nog een vroege vogel. Goedemorgenquote:
Ik ga maar eens richting werk![]()
![]()
Goed hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 06:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Peter
Hoe bevalt het je in ToF tot nu toe?! Anders was ik natuurlijk allang weg geweest
Slaap lekker trouwens![]()
Is het een vieze film?quote:Op woensdag 14 december 2011 08:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand die hier een Humble Indie Bundle #4 wil hebben?![]()
hmm, dan moeten wij iets beter ons best doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Goed hoor! Anders was ik natuurlijk allang weg geweest
Slaap lekker trouwens![]()
Badumpum tsssquote:Op woensdag 14 december 2011 09:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hmm, dan moeten wij iets beter ons best doen.![]()
Pakket met indie games. Maar heb hem al aan mijn schoonvader cadeau gedaan inmiddels. www.humblebundle.com![]()
Wanneer wordt het nou winter?
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.![]()
ik hoop snelquote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Begin de dag met een lekker potje kotsen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Begin de dag met een lach...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Begin de dag met een lekker potje kotsen![]()
quote:Bedankt!
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.![]()
Waarom diequote:erachter?
Europa doorcrossen dusquote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm ik ben afgewezen bij de Gemeente Enschede
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Daar word ik straks over gebeldquote:Op woensdag 14 december 2011 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom dieerachter?
[..]
Europa doorcrossen dus![]()
Hopen dat ik een positief telefoontje krijg![]()
![]()
waarop?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm ik ben afgewezen bij de Gemeente EnschedeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Shank is wel grappig spel.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Pakket met indie games. Maar heb hem al aan mijn schoonvader cadeau gedaan inmiddels. www.humblebundle.comJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ze vonden dat ik uitstekende sollicitant was, maar ze hadden een iets betere klik met een ander.quote:![]()
Jammer!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze vonden dat ik uitstekende sollicitant was, maar ze hadden een iets betere klik met een ander.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Belt ie zoveel sneller?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jammer Marko
Wat fijn om een SNELLE telefoon te hebben zegDoet maar wat..![]()
welk type dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 06:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, de nieuwere.
Goedemorgen btwLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Doe je niks aan, en het bedrijf voor de Europese stedentrip heeft ook nog niet terug gebeld.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jammer Marko
Wat fijn om een SNELLE telefoon te hebben zeg![]()
![]()
android? Dan zal ik je eens wat mooie apps doen.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
dat krijg je met zo'n klein wijventoestelquote:
mijn vriendin heeft de Xperia X10 mini pro.
ik heb de gewone X10. veel groter scherm
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Groter scherm heb ik niet nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 17:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat krijg je met zo'n klein wijventoestel
mijn vriendin heeft de Xperia X10 mini pro.
ik heb de gewone X10. veel groter scherm
jawel want:quote:Op woensdag 14 december 2011 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Groter scherm heb ik niet nodigquote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Hoort erbijquote:Op woensdag 14 december 2011 18:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En dan sta je anders nu lekker buiten kerstbomen te verkopen. Jeuj...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waar?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En dan sta je anders nu lekker buiten kerstbomen te verkopen. Jeuj...
En korting?
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 18:26:00 ]![]()
Buiten.. Zei die toch!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kerstbomen voor 1 euro? Van die koeken ofzo?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hey Nath, hoe ist?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee hoor. Gewoon mooie Nordmanns. Je moet een tegoedkaart van ¤20 kopen, waar nog ¤19 opstaat. Die ene euro is de boom.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kerstbomen voor 1 euro? Van die koeken ofzo?![]()
Marketingstrategie,,quote:Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon mooie Nordmanns. Je moet een tegoedkaart van ¤20 kopen, waar nog ¤19 opstaat. Die ene euro is de boom.
Waar komen de boompjes weg? DK-Christiansfeld?Doet maar wat..![]()
je moet er zelf de naaldjes nog opplakken, en zal je zien dat er net weer een paar te weinig in de doos zitten.
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify![]()
Godverquote:Op woensdag 14 december 2011 19:26 schreef Under_Score het volgende:
je moet er zelf de naaldjes nog opplakken, en zal je zien dat er net weer een paar te weinig in de doos zitten.
meh. Niet slecht.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon mooie Nordmanns. Je moet een tegoedkaart van ¤20 kopen, waar nog ¤19 opstaat. Die ene euro is de boom.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
wehehequote:Op woensdag 14 december 2011 19:26 schreef Under_Score het volgende:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geen idee waar ze weg komen. Idd marketingstrategie, maar geen slechte imo! Zitten ook erg mooir bomen tussen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Marketingstrategie,,
Waar komen de boompjes weg? DK-Christiansfeld?
Wel beetje jammer dat ik er helemaal alleen sta vanavond en dat het erg koud is zo buiten vol in de wind...
Mja heb ToF nog heEn cdtje van Pearl Jam gelukkig
![]()
![]()
hehe, zoals gewoonlijk elk jaar met kerst komt alle drank zo ongeveer mijn kant op. dat wil zeggen de drank die vaders en moeders niet lusten. nu kreeg ik een fles spaanse wijn. en een kruikje. nu denk ik dat mijn moeder niet goed opgelet heeft want in dit kruikje zit trappistenbier.maar niet aan pa vertellen denk ik anders ben ik hem zo weer kwijt
Grote boze metalmeneer
De warmte van ToFquote:Op woensdag 14 december 2011 19:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Geen idee waar ze weg komen. Idd marketingstrategie, maar geen slechte imo! Zitten ook erg mooir bomen tussen moet ik zeggen.
Wel beetje jammer dat ik er helemaal alleen sta vanavond en dat het erg koud is zo buiten vol in de wind...
En de warmte van Eddies stem! Altijd goed.
Heb dat soort boompjes vorig jaar weggereden uit DK voor F, waren wel leuke boompjesquote:Op woensdag 14 december 2011 19:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Geen idee waar ze weg komen. Idd marketingstrategie, maar geen slechte imo! Zitten ook erg mooir bomen tussen moet ik zeggen.
Pearl JamNet als Bruce ed fijn om te luisteren
Doet maar wat..![]()
Wijnquote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef Under_Score het volgende:
hehe, zoals gewoonlijk elk jaar met kerst komt alle drank zo ongeveer mijn kant op. dat wil zeggen de drank die vaders en moeders niet lusten. nu kreeg ik een fles spaanse wijn. en een kruikje. nu denk ik dat mijn moeder niet goed opgelet heeft want in dit kruikje zit trappistenbier.maar niet aan pa vertellen denk ik anders ben ik hem zo weer kwijt
![]()
Bier
Doet maar wat..![]()
het heeft allemaal zijn eigen smaak, daarom staat mijn kast ook vol met van alles en nog wat. van apfelkorn tot euh.. znaps.
Grote boze metalmeneer
Ok, wanneer kunnen we de kast helpen legen?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef Under_Score het volgende:
het heeft allemaal zijn eigen smaak, daarom staat mijn kast ook vol met van alles en nog wat. van apfelkorn tot euh.. schnapps?.
Doet maar wat..![]()
hmm, goede vraagoud en nieuw?
en ja ik weet hoe je schnapps schrijft, ik kon alleen zo gauw geen drank met een Z verzinnen
Grote boze metalmeneer
begint met een Zouzo is ook wel lekker trouwens, beetje hetzelfde als raki.
Grote boze metalmeneer
Zelfde vergif, ander naampjequote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Under_Score het volgende:
begint met een Zouzo is ook wel lekker trouwens, beetje hetzelfde als raki.
Niet te snel drinken dat spul want dat kost je een avond..
Ik zal binnenkort eens een maatje vragen om raki uit Turkije, wordt geleverd in een colafles en na 1glas hoef ik niet meer
Doet maar wat..![]()
je moet het ook niet puur drinkenen het is volgens mij ook bedoelt voor bij de maaltijd zoals wij hier vaak wijn erbij drinken.
vind het wel grappig eigenlijk dat een islamitisch land zijn eigen nationale drank heeft
Grote boze metalmeneer
De schoonvader van mn maatje had na 2/3glazen een dubbele tong, en die dronk t ook verdund met water.
En als je het bij een turks iemand gaat drinken krijg je er feta/worst/olijven ed bij..
Maar idd apart, miss dat t daarom wel in een colafles meegenomen wordDoet maar wat..![]()
Met school in Istanbul geweest. Blijkbaar veel zelfbrouwsels wat kankerverwekkend kon zijn werdt ons verteld.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Warmte van Eddie's stem idd en de ruwheid van Dave GrohlLive concert Foo Fighters hier ook op cd namelijk.
Zaterdag vanaf tien uur gaan de kaarten voor Pearl Jam in de Ziggodome op 26 juni 2012 in de verkoop. Ik zit vanaf acht uur voor mn pctjeDaar MOET ik echt heen...
![]()
Ja ik zou ook wel willen maar ik weet niet of kameraden willen. Die spreek ik zaterdag pas en dan is het te laat.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Warmte van Eddie's stem idd en de ruwheid van Dave GrohlLive concert Foo Fighters hier ook op cd namelijk.
Zaterdag vanaf tien uur gaan de kaarten voor Pearl Jam in de Ziggodome op 26 juni 2012 in de verkoop. Ik zit vanaf acht uur voor mn pctjeDaar MOET ik echt heen...
Gewoon kaarten bestellen, die kaarten raak je zekers wel kwijt!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel willen maar ik weet niet of kameraden willen. Die spreek ik zaterdag pas en dan is het te laat.Doet maar wat..![]()
Ja maar dan slaap ik nog. Ik kijk wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gewoon kaarten bestellen, die kaarten raak je zekers wel kwijt!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik kan m wel koud maken die jagermeister.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Alleen als ie ijs en ijskoud isJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gewoon kopen inderdaad, raak je heus wel kwijtquote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel willen maar ik weet niet of kameraden willen. Die spreek ik zaterdag pas en dan is het te laat.
Kerstbomen verkopen zit erop![]()
![]()
veel verkocht?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Gewoon kopen inderdaad, raak je heus wel kwijt
Kerstbomen verkopen zit eropJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat een goal van De Jong
Nee dat was het hem juist. Heb de helft van de tijd niks te doen gehad... Daardoor erg koud. En ik stond nog alleen ook...quote:
Maargoed; we zitten nu weer lekker thuis op de bank![]()
![]()
uhuh, ik drink toch ook niet elke dag jägermeisterquote:Op woensdag 14 december 2011 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vorige week zei ze nog: ik drink bijna nooit alcohol
Turn the world into your dance floor.![]()
Maar als ze het doet, doet ze het goed..quote:Op woensdag 14 december 2011 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vorige week zei ze nog: ik drink bijna nooit alcoholDoet maar wat..![]()
Jawelquote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef norich het volgende:
[..]
uhuh, ik drink toch ook niet elke dag jägermeister
Doe mij maar een havana clubJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
geen alcohol?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Glaasje water will do just fineTurn the world into your dance floor.![]()
Ben hier ook aan de water hoor atm. Drink ik altijd eigenlijk. Soms biertje door de week. Water, koffie, bier en vifit. Meer drink ik niet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ook geen koffie?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Water, thee (water met smaakje) en vifit.
Meer drink ik meestal ook niet.
Doet maar wat..![]()
Werkze! Alleen morgen nog?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nope, vind ik niet lekker gewoon. Heeeeel soms als ik heel moe ben en toch geconcentreerd moet doenquote:![]()
In thee zit ook caffeine hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nope, vind ik niet lekker gewoon. Heeeeel soms als ik heel moe ben en toch geconcentreerd moet doen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: