SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest gewoon vrij vragen hoorquote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Studenten hebben het mooiste leven
Tussen kerst en oud en nieuw werk ik in de nachtdienst
Sorry!quote:Op zondag 11 december 2011 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi, ik kan me niet aanmelden op msn
Niet verdwaald?quote:
quote:
Basjequote:
Whehe goedzo. Je weet maar nooit met vrouwleuquote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef norich het volgende:
[..]
Basje
Nee niet verdwaald haha. Dezze weg al zo vaak gereden, die keni k nu wel
Ja, sjoen hequote:Op zondag 11 december 2011 22:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Whehe goedzo. Je weet maar nooit met vrouwleu![]()
En een mooie kerstboom opgezet zag ik
Ach dat doet er niet toe, het gaat om het ideequote:Op zondag 11 december 2011 22:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het mocht wat kosten, dat is duidelijk te zien
Al langquote:Op maandag 12 december 2011 06:39 schreef omearos het volgende:
goedemorgen
werkweek is weer begonnen
slaap lekker!quote:Op maandag 12 december 2011 06:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Al langGisteravond om 22:30 al
Lekker naar bed nu
Hij had het beter andersom kunnen doen.quote:Op maandag 12 december 2011 09:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
die schutter op de schelfhorst werkte gewoon bij de politie en heeft zijn dienst wapen gebruikt voor de moord. En omdat hij het niet kon verkroppen dat zij het had uit gemaakt schoot hij haar maar neer en later dus ook zichzelf![]()
![]()
Eerst zichzelf en daarna haarquote:Op maandag 12 december 2011 12:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij had het beter andersom kunnen doen.
ook na 6 jaar nog welquote:Op maandag 12 december 2011 13:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm zometeen de stad in om kadootjes voor mn vriendin te kopen. Blijft toch altijd lastig vind ik, zelfs na vijf jaar...
is een poging waardquote:Op maandag 12 december 2011 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerst zichzelf en daarna haar
Oja welkomquote:Op maandag 12 december 2011 13:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm zometeen de stad in om kadootjes voor mn vriendin te kopen. Blijft toch altijd lastig vind ik, zelfs na vijf jaar...
Bij wijze van. Dan had ze nog geleefd. Hij had dus gewoon zichzelf moeten doen alleen. Of eigenlijk nog beter gewoon hulp zoeken.quote:Op maandag 12 december 2011 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerst zichzelf en daarna haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |