Ik heb werkelijk de ballen verstand van katten, maar kan het artrose zijn? Of hd? (kan dat bij katten?)quote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wisten we het maar. Het was eerst zijn rechter voorpoot, sinds een paar dagen ook de linker en nu loopt hij ook mank met een van zijn achterpoten
Hij is niet uitgedroogd en niet verstopt. Hij wil best eten (als ik het langsbreng of hij er in elk geval niet te ver voor hoeft te lopen) en melk met een beetje water gaat er ook prima in. Verder slaapt ie alleen maar.
Ik heb in overleg met de DA er een beetje Metacam in gedrukt, in de hoop dat ie zich dan straks wat beter voelt.
We zullen het morgen wel zien (hoop ik)
Dat zie je wel bij katten maar ik vind het verloop wat vreemd voor HD.quote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk de ballen verstand van katten, maar kan het artrose zijn? Of hd? (kan dat bij katten?)
*meldt*quote:Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Qwea het volgende:
ik heb kortingsstickers van de V&D per e-mail (niet in de winkel verkrijgbaar) voor de vip actie dinsdag en woensdag
Iemand nog iets van de V&D? 20% korting en 15 enzo
Mail per PM is hendig, want viritueel pizza's kan ik niet sturenquote:Op zondag 11 december 2011 17:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*meldt*
Woensdag heb ik vrij en moet nog een kadootje uitzoeken voor een surprise. Kan ik royaal uitpakken.Mot je mijn mail of had je die (ook) al?
HD zit toch ook enkel in de heupen? En dus in principe niet in de voorpoten. Het klinkt wel een beetje als artrose. Maar dat zou je op de foto's weer moeten kunnen zien.quote:Op zondag 11 december 2011 17:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat zie je wel bij katten maar ik vind het verloop wat vreemd voor HD.
Je zou bijna denken dat het iets met de rug of wervelkolom is waardoor hij uitval in de pootjes krijgt ( maar ik heb er ook geen verstand van verder), hopenlijk kunnen ze morgen meer vertellenquote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wisten we het maar. Het was eerst zijn rechter voorpoot, sinds een paar dagen ook de linker en nu loopt hij ook mank met een van zijn achterpoten
Hij is niet uitgedroogd en niet verstopt. Hij wil best eten (als ik het langsbreng of hij er in elk geval niet te ver voor hoeft te lopen) en melk met een beetje water gaat er ook prima in. Verder slaapt ie alleen maar.
Ik heb in overleg met de DA er een beetje Metacam in gedrukt, in de hoop dat ie zich dan straks wat beter voelt.
Joe hez DM.quote:Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mail per PM is hendig, want viritueel pizza's kan ik niet sturen
Ik heb van katten echt geen verstandquote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef senesta het volgende:
Over het algemeen zijn katten toch niet van die acteurs? Zijn hartje en zo waren in orde toch Elies? Arme Fritz ..
Ik denk dat Sjon en Jules best leuk samen kunnen spelenquote:Op zondag 11 december 2011 13:14 schreef oh-oh het volgende:
Keigoed verkoopfilmpje:
Het gaat om het achterste exemplaar
k vind dat ieder jaar zo'n mooi gebaarquote:Wereldlichtjesdag
Elke 2e zondag in december wordt Wereldlichtjesdag gehouden. Op deze dag, om 19.00 uur ‘s avonds, steken mensen over de hele aarde kaarsjes aan ter nagedachtenis aan, op welke wijze dan ook, overleden kinderen. De wereld wordt zo even letterlijk wat lichter voor mensen die een kind verloren hebben en daarnaast is er het besef dat je niet alleen bent met je verdriet.
Wat mooi, ik doe meequote:Op zondag 11 december 2011 17:58 schreef Ynske het volgende:
over een uurtje gaan de kaarsjes voor t raam aan
[..]
k vind dat ieder jaar zo'n mooi gebaar
Komt misschien omdat je nog weinig actiefs hebt gedaan? Want dan heb ik daar ook last van.quote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef Qwea het volgende:
het is etenstijd, maar ik heb ECHT geen honger gewoon.
Ik denk dat ik maar een soepje haal. Maar dan moet ik naar de winkelquote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt misschien omdat je nog weinig actiefs hebt gedaan? Want dan heb ik daar ook last van.
Vanaaf niet, ik ga spruiten koken.
K heb ze nu maar al aangemaaktquote:
Mooi Yns, het is er ook echt de tijd weer voor.quote:Op zondag 11 december 2011 18:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
K heb ze nu maar al aangemaakt
[ afbeelding ]
Zit de winkel in de buurt?quote:Op zondag 11 december 2011 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een soepje haal. Maar dan moet ik naar de winkel![]()
![]()
Ahquote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vind t wel meevallen, ga ook weleens op zondag naar de AH of naar de hoogvliet...die is eerder open!quote:Op zondag 11 december 2011 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit de winkel in de buurt?
Wij moesten vorige week naar de AH in Wageningen, want hier in het durrep is geen winkel open natuurlijk... meeeen, wat een drukte, wat een hel, volgende keer maar weer mooi naar de Makro
Waar zoek je voor die glazen, ik kijk ook al jaren op markten enzo maar kan niks vinden wat ik echt mooi genoeg vindquote:Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ben net op het net aan het zoeken, wil nog wat mooie brocante glazen en evt. etagere voor hapjes. Maar denk dat ik het laatste maar zelf ga maken, van oud serviesgoed.![]()
Dinsdag naar Saints @ Angels bij ons vaste adres, Tuingoed Foltz. Nog even zoeken naar mooie pegels voor erbij in mijn wildkroon in de keuken.
Oh, dat wist ik niet, dat de Hoogvliet ook open was! Normaal vind ik het niet zo erg dat er niets open is op zondag (woon zo'n beetje tussen de Hoogvliet en C1000 in), maar door het gedoe met Daartje waren we niet aan boodschappen doen toegekomen en m'n cola was opquote:Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik vind t wel meevallen, ga ook weleens op zondag naar de AH of naar de hoogvliet...die is eerder open!
In Arnhem wonen was toch beter, supermarkt open tot 10 uur 's avonds en op zondag.
Ow dan woon je aardig in de buurtquote:Op zondag 11 december 2011 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, dat de Hoogvliet ook open was! Normaal vind ik het niet zo erg dat er niets open is op zondag (woon zo'n beetje tussen de Hoogvliet en C1000 in), maar door het gedoe met Daartje waren we niet aan boodschappen doen toegekomen en m'n cola was op.
Ja, maar vorige week was ik de hele nacht opgebleven met Daartje en pas 's ochtends gaan slapen, dus toen vond ik het niet zo ergquote:Op zondag 11 december 2011 18:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow dan woon je aardig in de buurt![]()
Hoogvliet is van 1 tot 5 open! Dus dan kan je tenminste op tijd gaan ipv pas om 4 uur.
Jah die zit hier om de hoekquote:Op zondag 11 december 2011 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit de winkel in de buurt?
Wij moesten vorige week naar de AH in Wageningen, want hier in het durrep is geen winkel open natuurlijk... meeeen, wat een drukte, wat een hel, volgende keer maar weer mooi naar de Makro
De Metacam en het tukje hebben hem goed gedaan; hij kijkt weer helder en zit gezellig zijn snoet te wassenquote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het nare is vooral niet weten waar het door komt. Duimen morgen dus maar
Ja, alles kan. Maar op de foto's was daar helemaal niets van te zien...quote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
Ik heb werkelijk de ballen verstand van katten, maar kan het artrose zijn? Of hd? (kan dat bij katten?)
* Ynske duimt mee dat t zo blijftquote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De Metacam en het tukje hebben hem goed gedaan; hij kijkt weer helder en zit gezellig zijn snoet te wassen
Nee dat zei ik laterquote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, alles kan. Maar op de foto's was daar helemaal niets van te zien...
Nee, hij heeft echt pijn.quote:Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
Maar Elies, heeft hij ook echt pijn? Of denk je dat hij je zit te beflikkeren?
Ja, hebben we ook aan gedacht, maar het is raar dat ie dat dan aan zijn voorpoten heeft, maar niet aan zijn achterpoten. En hij heeft kracht genoeg, maar wil niet vanwege pijnquote:Op zondag 11 december 2011 17:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het iets met de rug of wervelkolom is waardoor hij uitval in de pootjes krijgt ( maar ik heb er ook geen verstand van verder), hopenlijk kunnen ze morgen meer vertellen
Een kat die zich aanstelt heb ik nog nooit meegemaakt (qua pijn danquote:
Yups, verder was alles goed (bloed is nagekeken, longen en hart klonken prima)quote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef senesta het volgende:
Over het algemeen zijn katten toch niet van die acteurs? Zijn hartje en zo waren in orde toch Elies? Arme Fritz ..
Behalve Pluim; die doet de stervende zwaan als ze moet niesenquote:Op zondag 11 december 2011 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een kat die zich aanstelt heb ik nog nooit meegemaakt (qua pijn dan), het is juist vaak andersom bij die stomme beesten.
Pluim mag datquote:Op zondag 11 december 2011 18:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Behalve Pluim; die doet de stervende zwaan als ze moet niesen
Daar had de DA die ene nacht toch een heel ander idee overquote:
En jouw beurs vast ook.quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar had de DA die ene nacht toch een heel ander idee over
En dat uitte zich door een dikke vette rekening?quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar had de DA die ene nacht toch een heel ander idee over
Via www.allesbrocante.nl, die geeft allerlei winkels, internetdingen enz enz. via dit kun je echt ontzettend veel vinden.quote:Op zondag 11 december 2011 18:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Waar zoek je voor die glazen, ik kijk ook al jaren op markten enzo maar kan niks vinden wat ik echt mooi genoeg vind
Nee, dat viel wel mee. Ze zuchtte nogalquote:Op zondag 11 december 2011 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat uitte zich door een dikke vette rekening?
quote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De Metacam en het tukje hebben hem goed gedaan; hij kijkt weer helder en zit gezellig zijn snoet te wassen
Daarom denk misschien een soort krampen? Kan volgens mij bij één of ander vitaminegebrek.quote:
Wij hebben hier geeneens een supermarkt, laat staan dat ie op zondag open is.quote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga duimen dat het goed blijft gaan met Fritzel
Hier is geen een supermarkt op zondag open. Volgende jaar zomer waarschijnlijk wel met een roulatie systeem![]()
En de kat van mijn zus heeft tumoren bij d'r melkklieren donderdag wordt ze geopereerd. Spannend aangezien madame amper een kilo weegt en 12 jaar oud is.
Is ze altijd wel geweest. Ze is wel iets voller geweest maar bij harde wind waait ze letterlijk weg. Ze is ook erg klein onze katten waren als kitten (12wk) al een stuk groter.quote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij hebben hier geeneens een supermarkt, laat staan dat ie op zondag open is.![]()
Dat is wel een heellichtgewichtje, hoop dat alles weer goed komt.
Wat rotquote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier is geen een supermarkt op zondag open. Volgende jaar zomer waarschijnlijk wel met een roulatie systeem![]()
En de kat van mijn zus heeft tumoren bij d'r melkklieren donderdag wordt ze geopereerd. Spannend aangezien madame amper een kilo weegt en 12 jaar oud is.
Het zou zomaar kunnen; kramp zie je ook niet op de foto's, neem ik aanquote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Strega het volgende:
Daarom denk misschien een soort krampen? Kan volgens mij bij één of ander vitaminegebrek.
Oe, dat is echt lichtquote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja, ik dacht er ineens aan omdat ik het zelf ook regelmatig heb. Een verkramping in de benen en geen gevoel in de voeten en dan ga je inderddad manken of trekken of je kunt er helemaal niet op staan. Dit is natuurlijk niet op foto's te zien, maar mocht het dit zijn dan kan een evt, spierontspanner Frits misschien helpen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen; kramp zie je ook niet op de foto's, neem ik aan
Hij heeft net een uitspaje gedaan naar de kattenbak en als je 'm niet kent, zou je het nu niet meer zien. Ik zie het wel, want hij is normaal vrij lomp en druk en nu omzichtig, maar hij loopt in elk geval iets soepeler. Ik vermoed dat de metacam dus even werkt.
Morgen meer; ben erg benieuwd. Hoop op iets simpels dat weer gemakkelijk te verhelpen is
Oh ja, dat is ook een goede! Daartje heeft maandag ook zo'n injectie met vitamine gehad, gewoon voor de zekerheid...quote:Op zondag 11 december 2011 19:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er ineens aan omdat ik het zelf ook regelmatig heb. Een verkramping in de benen en geen gevoel in de voeten en dan ga je inderddad manken of trekken of je kunt er helemaal niet op staan. Dit is natuurlijk niet op foto's te zien, maar mocht het dit zijn dan kan een evt, spierontspanner Frits misschien helpen.
Lekker op tijdquote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Moet je gelijk beginnen of na de feestdagen?
Die is cute!quote:Op zondag 11 december 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Oh en het is de kanariegele Asus Aspire One Happy geworden voor zus
http://www.bol.com/nl/p/c(...)00099#product_images
Oeh, die is gaafquote:Op zondag 11 december 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Oh en het is de kanariegele Asus Aspire One Happy geworden voor zus
http://www.bol.com/nl/p/c(...)00099#product_images
Jaquote:
Hahaha, die ken ikquote:Op zondag 11 december 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
JaZe wilde eigenlijk perse een roze, maar geel vond ze eigenlijk nog leuker
Deze was er ook in het roze namelijk, maar kanarie had toch de voorkeur.
Oh en.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De afbeelding voor op mijn kaart. Niet heel natuurgetrouw, maar wel lekker kerst.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 11 december 2011 20:22 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie ook 's avonds tlc op het animal Planet kanaal? *huilt*
Dat is al heel lang johquote:Op zondag 11 december 2011 20:22 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie ook 's avonds tlc op het animal Planet kanaal? *huilt*
Thanksquote:
Merciquote:Op zondag 11 december 2011 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Weer zo een mooie Samzz
Chico en ik wilden net ff tukken , maar Sjon dacht daar anders over
Ja, was gezelligquote:Op zondag 11 december 2011 20:41 schreef Oognip het volgende:
Whehehe die kat
En Samzz wat mooihoe was het bij de borrel? Leuk? Ik las dat je een cadeautje hebt gekregen?
Oh tofquote:Op zondag 11 december 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, was gezellig. Een agenda en een cadeaubon
.
+1.quote:
Jij kijkt heel vaak met een half oog he? Moet je me toch eens leren.quote:Op zondag 11 december 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/44592/Mr._Deeds/
Deze komt nu, ik ga met een half oog kijken, lijkt me leuke film
Dat mag van mij.quote:Op zondag 11 december 2011 20:52 schreef senesta het volgende:
Dat TLC kan toch ook gewoon als aparte zender? *pruilt*
En ik de hele dag animal Planetquote:Op zondag 11 december 2011 20:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
van mij ook, maar vooral omdat je dan de hele dag TLC hebt
quote:Op zondag 11 december 2011 20:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
van mij ook, maar vooral omdat je dan de hele dag TLC hebt
Allemaal blij!quote:
+1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |