Wij doen lekker gemakkelijk, varkenshaasje in champignon-roomsaus met groenten en aardappeltjes (welke weten we nog niet), soep vooraf en lekker ijs na en dan uitbuikenquote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
Iemand nog een idee voor eerste kerstdag? Qua eten?
Niet al te moeilijk aubik kan best koken, maar ik ben geen sterkok
Ik dacht eerst hertenbiefstuk o.a, maar ik weet nie of da lekker is.
Gourmet gaat mijn huis van meurenquote:Op zondag 11 december 2011 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet zijn. Ik ga altijd voor gourmetten, want geen zin om in de keuken te staan, wel zin om urenlang te eten onder het genot van een filmmarathon
Konijn durf ik niet te etenquote:Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef Muis006 het volgende:
Wij eten kalkoen en konijn op eerste kerstdag.
En ik maak denk ik tarte tatin met peer of souffle als toetje.
Da past niequote:Op zondag 11 december 2011 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga je gezellig zitten onder de afzuigkap
Hoezo niet?quote:Op zondag 11 december 2011 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Konijn durf ik niet te eten
En die tarte tatin klinkt moeilijk
Ik zie het helmaal voor me en de restjes zijn voor Boeboequote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Je kan ook naakt op tafel gaan liggen en Mo het van je af laten eten. Dan maakt het niet uit wat je maakt want het is soberso spesjaal.
Oh, heftig!quote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die had vorige week een acute blindedarmontsteking en dus geopereerd
Die Q, die ken toch ook alles!quote:
GEEN flauw idee. Dat vraag ik mij dus ook af. Hij moet naar de poli vrijdag. Maar ik zal morgen wel es ff bellen idd.quote:Op zondag 11 december 2011 16:17 schreef Oognip het volgende:
Q, mag Mo wel zwemmen? Het is een klassieke operatie toch? Bij mij op de afdeling mogen de patienten van een buikoperatie de eerste zes weken niet zwemmen.
Heeft ie geen leefregels meegekregen?quote:Op zondag 11 december 2011 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
GEEN flauw idee. Dat vraag ik mij dus ook af. Hij moet naar de poli vrijdag. Maar ik zal morgen wel es ff bellen idd.
Nee. Ja, mondeling. Rustig aan doen en niet tillen. Verder niet. Wel douchen enzo.quote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeft ie geen leefregels meegekregen?
weet ik niet, is zielig. Ik eet ook geen paardquote:Op zondag 11 december 2011 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Tarte tatin is lekker en de moeite waardzoveel werk is het niet.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga beginnen voor het avondeten, doeiiiii
Oh jammer.quote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Ja, mondeling. Rustig aan doen en niet tillen. Verder niet. Wel douchen enzo.
Goed dat je het zegt dan. Ik zal morgen maar ff de poli bellen en vragen hoe dat zit. En anders de midweek maar cancelen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh jammer.
'Onze' patienten mogen ook wel douchen maar niet badderen en zwemmen ivm infectiegevaar.
Afgelopen avond/nacht zaten we zo'n programma te kijken 'hier' over vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren en bij eentje er van dacht het ziekenhuis eerst dat het een acute blindedarmontsteking was. Dus hier werd al geroepen dat we snel Q en MM moesten inlichtenquote:
Zou je daar echt dagelijks in dat zwembad hebben gelegen anders? Ga lekker burgertrutten daar zonder te zwemmen, blijft genoeg over en ben je er toch lekker uitquote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt dan. Ik zal morgen maar ff de poli bellen en vragen hoe dat zit. En anders de midweek maar cancelen.
Ik moet vaker terug lezenquote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Afgelopen avond/nacht zaten we zo'n programma te kijken 'hier' over vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren en bij eentje er van dacht het ziekenhuis eerst dat het een acute blindedarmontsteking was. Dus hier werd al geroepen dat we snel Q en MM moesten inlichten
quote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Afgelopen avond/nacht zaten we zo'n programma te kijken 'hier' over vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren en bij eentje er van dacht het ziekenhuis eerst dat het een acute blindedarmontsteking was. Dus hier werd al geroepen dat we snel Q en MM moesten inlichten
Nee. Maar als mo volgende week ook nog amper kan lopen heb je helemaal weinig. Ik zie hem in deze staat niet door maastricht oid lopen. Hell, de life en garden ging vanmiddag al amperquote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je daar echt dagelijks in dat zwembad hebben gelegen anders? Ga lekker burgertrutten daar zonder te zwemmen, blijft genoeg over en ben je er toch lekker uit
Will doquote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef Muis006 het volgende:
Q, bij het annuleren wel aangeven dat het vanwege medische spoed is, dan krijg je evt. aanbetaling terug.
Hajje
Bij een klassieke buikoperatie is dat?quote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef Qwea het volgende:
"U mag twee weken niet zwemmen"
Lees ik online
[SC] # 1643 Met een staafje in je stokjequote:
Je zou volgende week gaan dus? Ik wist het ff niet meer.quote:Op zondag 11 december 2011 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Maar als mo volgende week ook nog amper kan lopen heb je helemaal weinig. Ik zie hem in deze staat niet door maastricht oid lopen. Hell, de life en garden ging vanmiddag al amper
Gewoon : Blinde darm onsteking + zwemmenquote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij een klassieke buikoperatie is dat?
de 19dequote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[SC] # 1643 Met een staafje in je stokje
[..]
Je zou volgende week gaan dus? Ik wist het ff niet meer.
Maar kijk het gewoon nog een paar dagen aan, misschien gaat ie wel met sprongen vooruit
toch niet meer in vorm he ?quote:Op zondag 11 december 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
En met kerst maak ik lekker flappie in het zuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Hij zit nu dus nog steeds te wachten? Dat duurt ook al echt lang zeg.quote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Nu afgekoeld maar vorige week heel boos.
Hij heeft vorige week het ziekenhuis gebeld en tegen de assistente van de orthopeed gezegd dat ze de dokter in de zak van Sinterklaas moest stoppen aangezien hij pas volgend jaar aan de beurt komt,want hij is wel spoed ,maar anderen nog spoediger blijkbaar .
Deze dokter betitelt al zijn operaties als spoed bij opname en hij moest nu ook nog operaties van collega's doen.
Heej, ik formuleer mijn vragen gewoon effectief.quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Je vroeg het helemaal niet aan mij, maar ja nu weet je het toch
Neequote:Op zondag 11 december 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb cake, chili staat te pruttelen, die is echt killing, zo heeten de afwas is al af tot nu toe
![]()
Ik ga nog ff vogels en zonsondergang kijken met de bende nu![]()
Qwea, zaten jullie nu echt de hele week in Maastricht?
Hopelijk gaat ie snel vooruit die ouwe van je
Heb je ook gegoogled op laparoscopische operatie en klassieke operatie? Want Oognip heeft daar wel een punt. 3 of 4 kleine gaatjes of een buikwond, da's een verschil. En als Mo echt niet kan lopen is zo'n huisje idd ook een beetje matig.quote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon : Blinde darm onsteking + zwemmen
Nee, daar heb ik niet op lopen googlenquote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je ook gegoogled op laparoscopische operatie en klassieke operatie? Want Oognip heeft daar wel een punt. 3 of 4 kleine gaatjes of een buikwond, da's een verschil. En als Mo echt niet kan lopen is zo'n huisje idd ook een beetje matig.
Het lijkt de Limburgers echt te lukken om Q uit de provincie te houden.![]()
*lacht in haar vuistje*
Beter plan.quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niet op lopen googlenMaar ik bel morgen gewoon even de poli om te vragen hoe en wat. Kunnen zij me vast vertellen.
Ze moest lachen, maar kon er verder ook niet veel aan doen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:44 schreef Cat22 het volgende:
Afwas klaar en wasje 3 zit erin!
[..]
Hij zit nu dus nog steeds te wachten? Dat duurt ook al echt lang zeg.![]()
Wel een stoere opmerking van je vent.Wat zei de assistente?
quote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je ook gegoogled op laparoscopische operatie en klassieke operatie? Want Oognip heeft daar wel een punt. 3 of 4 kleine gaatjes of een buikwond, da's een verschil. En als Mo echt niet kan lopen is zo'n huisje idd ook een beetje matig.
Het lijkt de Limburgers echt te lukken om Q uit de provincie te houden.![]()
*lacht in haar vuistje*
Met een brief van de arts zou je dat moeten kunnen regelen. Dat het herstel langzamer verloopt dan verwacht of zo.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
En er staat in de annuleringsverzekering dat je binnen 5 dagen na de gebeurtenis dat moet doorgeven, maar dat kan heulemaal toch niet. Want de afspraak met de arts is immers pas de 16de.
Billyquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe Sjon stampt waarschuwingssignalen
Ze zijn uitgeputquote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Okay, het plan van de zonsondergang en de vogels en het veld faalde nogal...
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook. Zal ze morgen zelf ook ff bellenquote:Op zondag 11 december 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met een brief van de arts zou je dat moeten kunnen regelen. Dat het herstel langzamer verloopt dan verwacht of zo.
Heb jij zaterdag nog tv gekeken Oh-Oh! (Ollie Hartmoed en het Gordijnenpaleis) op Ned.3?quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde net nog gaan, maar ze liggen al zo sinds de ochtendwandeling van 2 uur, dus ik heb de zonsondergang en de kraaien gemist vandaag
Ha Maesje, ook alweer met de kerst muts!quote:
Leuk! Veel plezier enquote:
Dank je!quote:
Ja ik ben gek op Kerst.quote:Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ha Maesje, ook alweer met de kerst muts!
Ik heb even gemist wat er met je stageplek was, maar ik gok dat Enschede dichter bij is?quote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dank je!
En ik heb het voor elkaar met mijn stageplek! Ik ruil met iemand die een stageplek heeft in EnschedeMoet dan wel met psychiatrische patiënten maar dat moet dan maar
Veel plezier vanavond, wat fijn dat je nu niet zover hoeft te reizen voor je stage en dat met die patienten komt vast wel goedquote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dank je!
En ik heb het voor elkaar met mijn stageplek! Ik ruil met iemand die een stageplek heeft in EnschedeMoet dan wel met psychiatrische patiënten maar dat moet dan maar
Ik las het foutquote:
Ik heb de Kerstkok in de keuken staanquote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef indaha het volgende:
Ik ga eens pizza's zoeken , ik heb al honger
Ja, ik ook. Ben net op het net aan het zoeken, wil nog wat mooie brocante glazen en evt. etagere voor hapjes. Maar denk dat ik het laatste maar zelf ga maken, van oud serviesgoed.quote:
Hè getver, wat is nou toch met hemquote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Fritzje kan bijna niet meer normaal lopen
DA gebeld en morgenochtend om 8:10 mag ik aantreden. Weer foto's (denk ik) en eens kijken of ze er iets in kan spuiten waardoor hij zich iets langer dan twee weken goed voelt
Jep inderdaadquote:Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb even gemist wat er met je stageplek was, maar ik gok dat Enschede dichter bij is?
Wat is dit toch voor raars, er zit niet een minuscuul stukje glas, doorntje o.i.d. helemaal in de voetzool? Het zijn ook geen krampen denk je? Dat zou kunnen verklaren waarom hij er soms wel en soms minder last van heeft.quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
DA gebeld en morgenochtend om 8:10 mag ik aantreden. Weer foto's (denk ik) en eens kijken of ze er iets in kan spuiten waardoor hij zich iets langer dan twee weken goed voelt
Oh neequote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Dat zijn de honden van Multiply en ze heeft die foto's zelf gemaaktquote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
Hoi allen.
De borrel was gezellig, leuk cadeautje gehad nog ook. Vraagje, hier werden gisteren of eergisteren foto's gepost van honden met een kerstmuts op, waren dat eigen foto's of van internet?
Wat raar zeg. Verder helemaal niets aan pijn Elies? En welke pootjes zijn het?quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Moet je gelijk beginnen of na de feestdagen?quote:Op zondag 11 december 2011 17:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep inderdaadik was ingedeeld bij een instelling voor verstandelijk beperkten in Losser. Dat is 2 uur reizen per dag. Nu moet ik dus bij psychiatrische patienten (vind ik eng) maar het is tenminste lekker dichtbij en tijd om angsten te overwinnen
Gatverquote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Oh, okequote:Op zondag 11 december 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn de honden van Multiply en ze heeft die foto's zelf gemaakt
Zie ook centrale hondenfoto topic, daar staan ze ook op de laatste blz geloof ik
In deze post staan ze allemaal bij elkaarquote:Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Die zijn echt heel mooi! Ik wilde zoiets na gaan schilderen op een kerstkaart die ik naar mijn soldaat wil sturen voor kerst.
Ja, ik heb ze gevondenquote:Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
In deze post staan ze allemaal bij elkaar
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor raars, er zit niet een minuscuul stukje glas, doorntje o.i.d. helemaal in de voetzool? Het zijn ook geen krampen denk je? Dat zou kunnen verklaren waarom hij er soms wel en soms minder last van heeft.Je voelt je zo machteloos op deze manier.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Oognip het volgende:
Getver Elieswat is het toch vervelend dat je gewoon niet weet wat er aan de hand is en de dierenarts ook niet. Blegh. Ik hoop dat gauw duidelijk wordt wat hij heeft.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nee. Heel erg veel sterkte voor nu
.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat raar zeg. Verder helemaal niets aan pijn Elies? En welke pootjes zijn het?
Wisten we het maar. Het was eerst zijn rechter voorpoot, sinds een paar dagen ook de linker en nu loopt hij ook mank met een van zijn achterpotenquote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gatver![]()
Ik vraag me af of er niet iets is toch met een van zijn gewrichten ofzo, of een ontsteking die slecht te zien is op foto's.
Vervelend zegquote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
Wisten we het maar. Het was eerst zijn rechter voorpoot, sinds een paar dagen ook de linker en nu loopt hij ook mank met een van zijn achterpoten
Hij is niet uitgedroogd en niet verstopt. Hij wil best eten (als ik het langsbreng of hij er in elk geval niet te ver voor hoeft te lopen) en melk met een beetje water gaat er ook prima in. Verder slaapt ie alleen maar.
Ik heb in overleg met de DA er een beetje Metacam in gedrukt, in de hoop dat ie zich dan straks wat beter voelt.
We zullen het morgen wel zien (hoop ik)
Ach arme Fritzquote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Die van mij waren eigen foto'squote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
Hoi allen.
De borrel was gezellig, leuk cadeautje gehad nog ook. Vraagje, hier werden gisteren of eergisteren foto's gepost van honden met een kerstmuts op, waren dat eigen foto's of van internet?
Die waren ook wel echt tof jaquote:
Ja, het nare is vooral niet weten waar het door komt. Duimen morgen dus maarquote:Op zondag 11 december 2011 17:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach arme Fritz, ik hoop dat ze snel vinden wat eraan scheelt beterschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |