Offtopic danquote:Op maandag 12 december 2011 04:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daar is niks stiekems aan, dat zijn gewoon toffe bakken. Of kom je uit een Groenlinks gezin? dan snap ik het
Hahaha sowiso die Tofas :p Kost gewoon 5k voor eentje uit 95quote:Op zondag 11 december 2011 23:40 schreef Turquaz52 het volgende:
Jaa jaa ik weet het echt fout, maar ik vind het toch stiekem wel een mooie kontje hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EN hier ben ik dus echt helemaal gek op, net zo duur als een E36 M3, maar net zo snel als een Opel Astra 1.2 Ecopech. Ala Fiat Regatta facelift, made in Turkey - The one and only - : TOFAS DOGAN SLX 1.6 i.e.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een gephotoshopte:
[ afbeelding ]
whehehe idd, maar dan ook alleen om die manoeuvre uit dat plaatje te doenquote:Op maandag 12 december 2011 22:46 schreef Gekkenwerk het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zou ik stiekem wel een keer willen hebben.
En jij vindt een Prowler er niet "speciaal" uitzien?quote:Op maandag 12 december 2011 18:57 schreef j0rrit het volgende:
De Plymouth Prowler en de Crysler Crossfire vind ik eigenlijk toch wel 2 leuke auto's.
[ afbeelding ]
Jawel. En daarom heb ik deze auto dan ook gepost.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:02 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En jij vindt een Prowler er niet "speciaal" uitzien?
Maar de OP was;quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Jawel. En daarom heb ik deze auto dan ook gepost.
Vandaar mijn vraagquote:Welke auto vind je stiekem wel leuk terwijl ze eigenlijk totaal niet speciaal of mooi zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |