Ik wil graag een keer een TS vermoordenquote:Ik wil graag een keer een dier vermoorden
Dat dusquote:Op zondag 11 december 2011 11:01 schreef blup het volgende:
Daar komen vergunningen bij kijken ja. En aan je OP te zien ga je die vergunningen niet halen.
Begrijpelijkquote:Op zondag 11 december 2011 11:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer een TS vermoorden
Maar je weet niet eens of daar lekker vlees aan zit, of doe je het om het moorden alleen? Sick mindquote:Op zondag 11 december 2011 11:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer een TS vermoorden
Alsof de konijntjes erom vragen om soor een ombiciel te worden vermoordquote:Op zondag 11 december 2011 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar je weet niet eens of daar lekker vlees aan zit, of doe je het om het moorden alleen? Sick mind
Dat zegt ook niemand.quote:Op zondag 11 december 2011 11:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Alsof de konijntjes erom vragen om soor een ombiciel te worden vermoord
Idioot.quote:Op zondag 11 december 2011 11:07 schreef sinepedraap het volgende:
Stel ik doe een kort gebedje voor dat ik het dier om zeep help, is het dan automatisch Halal vlees?
Waarom zou in godsnaam halalvlees op de BBQ willen gooien?quote:Op zondag 11 december 2011 11:07 schreef sinepedraap het volgende:
Stel ik doe een kort gebedje voor dat ik het dier om zeep help, is het dan automatisch Halal vlees?
Ik wil gewoon zelf een keer voor mijn eten gezorgd hebben, van begin tot einde. Of het echt een sterrenmaaltijd is is bijzaak. Dat halalvlees was een offtopic brainfartquote:Op zondag 11 december 2011 11:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou in godsnaam halalvlees op de BBQ willen gooien?
Sterker nog, waarom wil je er een konijn op gooien? Konijn van de BBQ is niet heel erg lekker
Dat is eerder sick dan een grote stap naar volwassenheidquote:Op zondag 11 december 2011 11:14 schreef GizartFRL het volgende:
Als je hier nu mee begint:
- mieren van op de grond oppikken en ze in een emmer met water stoppen, duuuiizenden mieren platstampen.
- tijdens de herfstmaanden spinnen in potjes stoppen, potjes wild doorheen schudden tot ze sterven.
- badmintonnen met kikkers uit de plaatselijke beek
- met loodjesgeweren schieten op katten, honden, koeien etc..
- boterhammen met vergif voederen aan vuile katten
- regenwormen en slakken bestrooien met zout
- vliegen vangen en de vleugels uittrekken, langpootmuggen idem
- goudvissen lekker lang uit het water laten spartelen
Dan komt het wel goed met je TS.![]()
( zie ook de post van Copycat. )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |