Teveel vijanden gemaakt in VBL?quote:Op maandag 12 december 2011 17:57 schreef Geo3kant het volgende:
Ik moet een nieuwe nickname, heb mijn redenen hiervoor.. nu nog iets verzinnen, maar TAZ moet je wel even mijn naam in de TUP veranderen straks
Nu nog iets verzinnen, daar ben ik zo slecht in.. go figure, kijk mijn huidige![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Teveel vijanden gemaakt in VBL?
Nee hoor, ik heb een goede reputatie in VBLquote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Teveel vijanden gemaakt in VBL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dus de redenvrij posten, nu nog iets verzinnen.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een goede reputatie in VBLofja semi..
In het kader van een soort vorm.. Zou ik voor Octagon gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dus de redenvrij posten, nu nog iets verzinnen.
![]()
Klassiekertje ja. Als iemand de kans heeft zou ik ook UFC 2 Patrick Smith Scott Morris kijken. Tering wat een zieke shit is dat ook.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef mma_n00b het volgende:
Misschien heeft mijn grote vriend een leuke nickname voor me
quote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef kutmongool het volgende:
Hou hem er maar buiten want met dit soort usernames wil je niet in dit topic verschijnenquote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef Jajongweethetbeterdanik het volgende:
Wat te denken van de ellebogen van Pardoel tegen Orlando Wiet.quote:Op maandag 12 december 2011 21:16 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Klassiekertje ja. Als iemand de kans heeft zou ik ook UFC 2 Patrick Smith Scott Morris kijken. Tering wat een zieke shit is dat ook.
Echt een wonder dat er in die tijd niemand in coma is geslagen anders zaten we nou wellicht niet meer te genieten van Jones vs Machida.
Die ook ja!quote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat te denken van de ellebogen van Pardoel tegen Orlando Wiet.
Ik lurk meequote:Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die ook ja!
Long time no see btw in dit topique
Goldie is een goeiequote:Op maandag 12 december 2011 21:52 schreef Geo3kant het volgende:
Noem je mij nou MMA n00b? Ik sta godverdomme tweede, vorig jaar na een heel seizoen ook 2e geworden...
quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef Geo3kant het volgende:
En dan als sig "His precision is.. precise." of "He is truly the Michael Jordan of MMA isn't he Joe?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |