quote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:41 schreef kevin_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het gerucht is idd een gemiste prefight test,omdat hij hier in NL is.quote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef Paxlie het volgende:
Misschien moeten ze bespreken hoe ze hem in Nederland gaan controleren of heeft hij een controle gemist door die hele verhuizing en alles met zijn moeder?
Wacht gewoon even af of bel Alistair zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Older I Get, The Better I Was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 18:21 schreef kevin_ het volgende:
Greg Jackson.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 18:21 schreef kevin_ het volgende:
Greg Jackson.![]()
![]()
Las het vanochtend op sherdog al jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag hem echt niet, hoop echt dat er iemand komt die hem aftuigt, liever vandaag dan morgen.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Splackavellie02 op 11-12-2011 19:21:21 ]
Ik heb het geld ook gehadquote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zeg ook niet wat ik zag of wat ik ervan vond of wat jij zag ik zeg wat Buffer riep.. en als ik daarmee mijn bet binnen kan trekken probeer ik daar gebruik van te maken![]()
quote:"When Joe Rogan was on 'Fear Factor,' I don't know if I've ever said this publicly or not, but when I called Joe Rogan and said, 'I think that you would be great for commentary in the UFC. What do you think? Are you interested?' or something like that, they guy was on the highest-rated show in network television at the time, 'Fear Factor.' He did the first 15 UFCs for free. We didn't pay Joe Rogan a dime for the first 15 UFCs. Joe Rogan gets paid now. Believe me, he gets paid! But just to show you the kind of stuff that happened early on in the early days. It's easy to sit back now and call us a monopoly and say all this other stuff, but it was rough times back in the early days of the UFC."
/carequote:Op zondag 11 december 2011 20:13 schreef Tazmaniac het volgende:
trouwens!
volle bos, streepje of kale poes in maart?
quote:But to my fans who are worried that I will not be 100 percent ready to rip Brock Lesnar apart on December 30 at the MGM Grand in Las Vegas, let me promise you: coming back to Holland for this camp will not be a factor at all. ... I say to MMA fans, again, don't worry, I will be sending this guy back to WWE for you.
streepje vind ik het mooistquote:Op zondag 11 december 2011 20:13 schreef Tazmaniac het volgende:
trouwens!
volle bos, streepje of kale poes in maart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |