Mjahquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 05:06 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet ook niet denkenquote:Op zondag 11 december 2011 05:12 schreef THEFXR het volgende:
ik dacht echt, dit wordt een saai evenement met die oudjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Kleinquote:Op zondag 11 december 2011 05:16 schreef ChesterPerry het volgende:
vites wint wel geowat zijn je stakes ?
quote:Op zondag 11 december 2011 05:15 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 05:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]Ach boeie. Drop it like it's hot. Het blijft een fucking gevecht he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zondag 11 december 2011 05:18 schreef Geo3kant het volgende:
GratzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Haha pfff ik kijk even of mn chickie bijna thuis komt anders ga ik pittenquote:Op zondag 11 december 2011 05:19 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb eignelijk wel zin in de post press..het is toch 'vroeg' afgelopen
Thanksquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 05:16 schreef Jajong het volgende:
Jammer van sommige slachtoffers, dat maakt het events toch een beetje bitterzoet voor mij.
En hij kijkt en..quote:Op zondag 11 december 2011 05:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha pfff ik kijk even of mn chickie bijna thuis komt anders ga ik pitten
quote:Op zondag 11 december 2011 05:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En hij kijkt en..
[ afbeelding ]
Aaahh daar ben je .. schatje
quote:Op zondag 11 december 2011 05:22 schreef Geo3kant het volgende:
Haha maar 1tje meer dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ben wsl nog steeds champion! Tot wanneer gaat 't? Brock - Overeem 't laatste event?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
u jelly?quote:Op zondag 11 december 2011 05:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En hij kijkt en..
[ afbeelding ]
Aaahh daar ben je .. schatje
Denk langer, we zijn pas weer begonnen op Fok.quote:Op zondag 11 december 2011 05:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha maar 1tje meer dan ik.
Ben wsl nog steeds champion! Tot wanneer gaat 't? Brock - Overeem 't laatste event?
quote:Op zondag 11 december 2011 05:23 schreef Geo3kant het volgende:
Ja echt te teringtriest voor woorden die jury. Ik word daar zo boos van he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Eigenlijk wel,quote:
Gewoon Overeem picken gek. Dat doet toch wsl iedereen hier uit patriotisme.quote:Op zondag 11 december 2011 05:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk langer, we zijn pas weer begonnen op Fok.
Daar is er weer 1 dat ik niet weet welke ik moet kiezen
quote:Op zondag 11 december 2011 05:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eigenlijk wel,HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. GSP is ook maar 1.75 ofzo
En Jones heeft ook 10 inch reach op mij hoor
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja.. maar.. suspect chin, of suspect.. gewoon niet zo'n geweldig, voorbereiding niet ideaal te noemen..quote:Op zondag 11 december 2011 05:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gewoon Overeem picken gek. Dat doet toch wsl iedereen hier uit patriotisme.
Ja true. Zijn voorbereiding is wel ruk inderdaad :/quote:Op zondag 11 december 2011 05:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. maar.. suspect chin, of suspect.. gewoon niet zo'n geweldig, voorbereiding niet ideaal te noemen..
Meh, lees 't morgen wel. Even potje gamen en dan mn vriendin haar echt bestaande anus poeren. Joe joe, zie je morgen noobs.quote:Op zondag 11 december 2011 05:26 schreef Geo3kant het volgende:
ufc.com/media/140-post-fight-press-conference
Haha aan de ene kant vind ik je echt een kutmongool maar aan de andere kant ben je ook hilarischquote:
Ik join je met de presser manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |