SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke deceptie.. je picks?quote:Op zondag 11 december 2011 04:38 schreef Jajong het volgende:
Beter KO'd Machida Jones om deze deceptie goed te maken
quote:Op zondag 11 december 2011 04:39 schreef Hooidraad het volgende:
Wat Geo zei.. Pure trots....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Neuh de laatste 2 had ik goed hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan bestel maar een snol, om je nacht nog goed te makenquote:Op zondag 11 december 2011 04:40 schreef Voltreffer het volgende:
Ik geef het op, volgens mij kan mijn pauper internet hier in Praag het niet meer aan.
quote:Op zondag 11 december 2011 04:42 schreef Geo3kant het volgende:
Zo werd ie wel aangekondigd door Buffer.... Dus tjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Vind ik ook, Buffer is the manquote:Op zondag 11 december 2011 04:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo werd ie wel aangekondigd door Buffer.... Dus tja
quote:Op zondag 11 december 2011 04:42 schreef leeroy het volgende:
Is het nu eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus ik vrees het ergste voor Machida
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En nog ziek ookquote:Op zondag 11 december 2011 04:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan bestel maar een snol, om je nacht nog goed te maken
quote:Op zondag 11 december 2011 04:44 schreef Geo3kant het volgende:
Dat zou nice zijn. Jammer dat Vitesse niet gaat winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
quote:Op zondag 11 december 2011 04:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Haha zie 'm kijken. HMMM volgens mij is daar iets mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Smeerlapquote:Op zondag 11 december 2011 04:45 schreef Geo3kant het volgende:
Zou wel mooi zijn, ik de hele week Machida hypen.. hopend dat ik wat mensen kon overhalen om Machida te picken terwijl ik zelf voor Bones ging.. hopelijk heb ik mezelf nu niet gejinxt.
Let is op.. Bony gaat er genoeg maken, Groningen uit zuigt harder dan die poolse snollen.quote:Op zondag 11 december 2011 04:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zou nice zijn. Jammer dat Vitesse niet gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |