SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef Juminelle het volgende:
Heb ik ook, komt door het weer. Als ik zie dat het gewoon nog donker is als ik naar m'n werk moet, blijf ik die snooze button indrukken tot het licht is buitenHapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef Juminelle het volgende:
Heb ik ook, komt door het weer. Als ik zie dat het gewoon nog donker is als ik naar m'n werk moet, blijf ik die snooze button indrukken tot het licht is buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JB kwam laatst met deze
Echt dit, anders mep ik gewoon op mijn telefoon en word ik 3 uur te laat wakker.quote:Op zondag 11 december 2011 14:51 schreef Maisnon het volgende:
Leg m'n telefoon altijd aan de andere kant van de kamer als ik er echt uitmoet. Heb vaak genoeg gehad dat ik in mn slaap de wekker uitzette
hoezo halfquote:Op zondag 11 december 2011 15:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb alleen appel. De rest is op.
En voor appels ben ik half allergisch
quote:Op zondag 11 december 2011 14:59 schreef Sinji het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JB kwam laatst met deze
Ik kreeg het door de brievenbus maar best raar want ik hoefde ook geen leeftijd in te voeren dus in feite kan een kind van 12 het gewoon bestellen..en ja idd ik smokede ook alleen met m'n moeder en dit was iets nieuws. Wel vet, zo'n moeder word ik later ookquote:Op zondag 11 december 2011 13:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hhahhahahhahaahaah keihard. Mensen zijn al geshockerd dat ik smookte met mijn moeder maar jullie klaren gewoon paddo's samen?Ik kom zoooooooooooo hard bij je wonen
![]()
Krijg je het gewoon door de brievenbus of moet je het aannemen?
Bell Biv DeVoe - Poison.quote:Op zondag 11 december 2011 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
IK KAN DIT LIEDJE NIET VINDEN![]()
Vanaf 0.35
Nou het is gewoon echt een waardeloze allergiequote:
Handig in de winter.quote:Op zondag 11 december 2011 15:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou het is gewoon echt een waardeloze allergiekrijg het er heet van in m'n gezicht en thats it
You aimin' @ Phantomesse, right?quote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Neuk wat jij hebt gehoord teef, ik neuk je neukende hersenen er uit.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
You aimin' @ Phantomesse, right?
ik denk de nieuwe call of dutyquote:
Ik kan me niet voorstellen dat je in het echt ook zo tegen mensen praatquote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Neuk wat jij hebt gehoord teef, ik neuk je neukende hersenen er uit.
Ik citeerde een liedje.quote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je in het echt ook zo tegen mensen praat
Fifa 12 staat bij mij stof te happenquote:Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef gers het volgende:
[..]
ik denk de nieuwe call of duty
of fifa
Ook Laura niet?quote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik citeerde een liedje.
En in het echt durf ik meisjes niet eens aan te spreken.
Fifa 12 is dik manquote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fifa 12 staat bij mij stof te happen. Fifa 11 was chiller. Haal dan beter MW3
.
Nee, ik had diepe gesprekken met haar door lichaam vol te schrijven.quote:
Wat een eikel zegquote:Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Was vandaag aan het werk als cassiere bij de AH, zegt een klant dat moet oppassen opdat ik niet doodgeschoten wordt door nare ex-vriendjes.
dan ga ik die kaufenquote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fifa 12 staat bij mij stof te happen. Fifa 11 was chiller. Haal dan beter MW3
.
ik zeg nooit iets tegen een kassameisje tevens ga ik altijd in de rij staan van het leukste kassameisje ook al is het een langere rijquote:Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Was vandaag aan het werk als cassiere bij de AH, zegt een klant dat moet oppassen opdat ik niet doodgeschoten wordt door nare ex-vriendjes.
Goeiedag, bedankt, tot ziens is wel op z'n plaats hoor. Je bent toch geen autistquote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef gers het volgende:
[..]
ik zeg nooit iets tegen een kassameisje tevens ga ik altijd in de rij staan van het leukste kassameisje ook al is het een langere rij
alle fokkers zijn toch autisten ?quote:Op zondag 11 december 2011 18:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goeiedag, bedankt, tot ziens is wel op z'n plaats hoor. Je bent toch geen autist
Ik, tliciouz en volgens mij Chocolatebear halfquote:Op zondag 11 december 2011 18:01 schreef gers het volgende:
zitten er trouwens veel fernandesianen op xboxlive?
Mijn WiFi adapterding geeft een rood lichtje aan.quote:Op zondag 11 december 2011 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik, tliciouz en volgens mij Chocolatebear half.
wifi staat wel aan en is toegankelijk ?:')quote:Op zondag 11 december 2011 18:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik krijg geen wifiverbinding met m'n wiiIemand oplossing?
Ja, maar als ik dan druk op verbinding testen geeft ie aan dat er geen verbinding is.quote:Op zondag 11 december 2011 18:11 schreef gers het volgende:
[..]
wifi staat wel aan en is toegankelijk ?:')
Salo al gekekenquote:Op zondag 11 december 2011 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dan druk op verbinding testen geeft ie aan dat er geen verbinding is.
Ah, ik wil ook kijken, maar m'n download is pas bij 53%quote:Op zondag 11 december 2011 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De eerste 15 min en toen ging ik m'n truffels etenIk kijk zometeen verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is echt de smerigste B&J ooit trouwens
quote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, ik wil ook kijken, maar m'n download is pas bij 53%
Chunky monkeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is echt de smerigste B&J ooit trouwens![]()
Die en New York Super Fudge Chunk zijn echtquote:
quote:
quote:Four fascist libertines round up 9 teenages boys and girls and subject them to 120 days of physical, mental and sexual torture.
Klinkt interessant. Vind alleen trailers uit 1960 ofzo.quote:Op zondag 11 december 2011 18:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die en New York Super Fudge Chunk zijn echtinderdaad.
[..]
[..]
Hij komt uit 1975 jaquote:Op zondag 11 december 2011 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Vind alleen trailers uit 1960 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |