Waar doelde jij dan op? Verstand? Rimpels? Kerstbomen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
JA hallo, zo was de TT niet bedoeld he.
Inderdaad, KERSTBOOM FOTO"S. Tsk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar doelde jij dan op? Verstand? Rimpels? Kerstbomen?
Misschien straks...quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, KERSTBOOM FOTO"S. Tsk.
Honinggeglaceerde kip uit de oven dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
JA hallo, zo was de TT niet bedoeld he.
Oe, die was wel ergggggg lekker.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Honinggeglaceerde kip uit de oven dan?
Mooi.quote:
Dat kun je zeker aan MissM overlaten ja, zulke dingen!quote:
Daar doen we niet aan.quote:
aldus:quote:Hier zijn de ballen, maar ik mis nog iets.
Waar is de piek gebleven zonder piekkie wordt het niets.
heb jij al geworpen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:47 schreef Kuukske het volgende:
Kerst. Zijn Eend en CL al getrouwd?
Ze is gelukkig geen olifant, die dragen pas lang.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
duurt lang! is er nog ergens n buikupdate?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
nouja een date was t niet echt, ik was erbijnouja ze hebben wel samen in de auto gezeten
Oja, ik zal morgen een poging doen als ik eraan denkquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
duurt lang! is er nog ergens n buikupdate?
leukquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, ik zal morgen een poging doen als ik eraan denk
Ons!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog 1 kerstkaart over. Wie vergeet ik.
mij? je verloofde?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog 1 kerstkaart over. Wie vergeet ik.
Halen we je persoonlijk op, krijgen we ditquote:
Wat mooiquote:
Wacht maar tot een week of 35quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef JDude het volgende:
Dat valt wel mee geloof ik. Het is vooral een nogal bijzondere gewaarwording, zo'n bewegend wezen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |