Stierenklquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:41 schreef RickoKun het volgende:
WIE DIT LEEST DENKT NU AAN DIEGENE WAAR HIJ EEN OOGJE OP HEEFT EN NU AAN HAAR ANUS WAAR EEN DIKKE DROL UITKOMT MET STUKJES NOOT ERIN
Ik denk dat jij ook wel kreunt als je een vlezige bruine staaf in je anjer voelt.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:19 schreef Toradora het volgende:
Mannen die poepen
9 van de 10 kreunt er keihard bij
Ik ben een mooie vrouw. Ik poep dus nietquote:Op woensdag 14 december 2011 19:22 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel kreunt als je een vlezige bruine staaf in je anjer voelt.
Wat een slet ben jij zegquote:Op woensdag 14 december 2011 19:19 schreef Toradora het volgende:
Mannen die poepen
9 van de 10 kreunt er keihard bij
Heerlijk dit soort opmerkingenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Wat een slet ben jij zegJe gaat gewoon bij elke scharrel zitten luisteren hoe hij kreunt tijdens het poepen.
Je vindt het vast goddelijk om na een harde keelseks partij met je gezicht in de stront geduwd te worden.
Incestquote:Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef Toradora het volgende:
[..]
Heerlijk dit soort opmerkingen![]()
Nee, ik heb 8 broer(tjes) (Ja dat is echt waar!)
Je weet het he; hoe dichterbij de nul des te strakker om de ombindlul.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hmm ja![]()
Vooral mn broertje van 4
Wow dat zie je ook niet veel meer.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef Toradora het volgende:
[..]
Valt best mee, de meeste zijn nogal laat geboren, toen ik en mn oudste broers al het huis uitwaren.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wow dat zie je ook niet veel meer.Lijkt me vreemd om zoveel broers/zussen te hebben.
En die luister jij af op de wc?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef Toradora het volgende:
[..]
Heerlijk dit soort opmerkingen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |