gelukkig heeft het geen gevolgen (jammer dat meerdere mensen hebben aangegeven dat het ongepast is)quote:
ook weer gejat van mij kanaal zie ikquote:
Joh, in principe jat je zelf ook al je content... maar dan van 3FM.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ook weer gejat van mij kanaal zie ik
miauw!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, in principe jat je zelf ook al je content... maar dan van 3FM.
(Spuit 11 reactie maar toch), heb net The Voice of Germany (quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat nummer werd een hit door starmaker. Verder faalde het overal in Europa. Van Raemonn ook nooit meer wat van gehoord.
Doen daar ook allemaal niet-Duitsers aan mee?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
(Spuit 11 reactie maar toch), heb net The Voice of Germany () zitten kijken en de zanger is een van de coaches. Doet ie erg leuk, 't is echt een vloekende ier die duits praat.
Ja!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doen daar ook allemaal niet-Duitsers aan mee?
wahahahahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef hole1988 het volgende:
wat was het gezellig gisteren.
[ afbeelding ]
mensen die dat soort dingen ontwerpen fietsen zelf nooit....quote:Op zondag 11 december 2011 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.denhelderactue(...)so-levensgevaarlijk/
:S
ook zitten kijken gisterenquote:Op zondag 11 december 2011 02:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Niet veel volk meer hier op dit tijdstip. Jammer.
Ik krijg de kreet "Glazen Huis op 538 met Giel" niet meer uit mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |