SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@paypal.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden) Bugworks 7,50 (3,5 maanden) Vondutch 15 euro (7,5 maanden) Zerotop0 15 euro (7,5 maanden) battlelies 15 euro (7,5 maanden) JK 4 euro (2 maanden) Idanue 12 euro (6 maanden) jorwol 10 euro (5 maanden) WyriHaximus 12 euro (6 maanden) Firefox1 4 euro (2 maanden)
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar) jpjedi 15 euro (3 maanden) Dekkered 30 euro (6 maanden) JK 20 euro (4 maanden)
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.![]()
Niet zo tof doen héquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En waar we mensen met een KD onder 2 uitlachen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Vind ik niet. Ben je high, dronken of stoned ofzo? Je praat heel veel poep namelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Back to carcancer is eigenlijk een betere TT.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nee jij met je 2.0quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En waar we mensen met een KD onder 2 uitlachen._!
![]()
Wow man, jij bent goed zeg!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb al 2.1 hoor. En morgen of zo vast 2.2![]()
![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hoe mensen dit verzinnen... Ik zal er nooit op gekomen zijnquote:
En die A-Team tune maakt het ook helemaal af
Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar. Ook met die rocketpods.. die straaljager kon ik niet eens zien. Hooguit dat ie schoot.![]()
Is het ook een idee om #1 mixed mode te doen? Elke map 1 keer rush en 1 keer CQ? Je hebt dan dus een map rotation van 8.
Wie vindt dit ook een goed idee?![]()
Ik heb het m4 geweer. Alleen is dit semi automatic. Kun je die nog als volledig automatisch unlocken?History became legend, legend became myth.![]()
Rubbels, bij #1 zitten nu als rush maps.
Wie is WhiteGraphite hier op het forum? Heeft ook een BoF tag voor z'n naam.![]()
Je hebt de M4 en de M4A1.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:48 schreef valek het volgende:
Ik heb het m4 geweer. Alleen is dit semi automatic. Kun je die nog als volledig automatisch unlocken?
M4A1 is voor de US en de M4 voor de RUS.
Als je een Engineer service star haalt kun je beide wapens voor beide gebruiken.![]()
Zo, even een paar potjes op Metro Conquest gedaan. Nu zijn mijn aantal resupplies met zo'n 500 omhoog gegaan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:59 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Je hebt de M4 en de M4A1.
M4A1 is voor de US en de M4 voor de RUS en US. Is in principe hetzelfde wapen maar die burst dus
Als je een Engineer service star haalt kun je beide wapens voor beide gebruiken.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Jij bent stoerquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En waar we mensen met een KD onder 2 uitlachen.![]()
![]()
K/D zegt niets..het zegt alleen hoe hoe bf3 speelt.
Als ik in een goed Squad zit in een urban level dan heb ik zo 15-10. Speel ik in een kutsquad dan wil best andersom zijn. Ga ik tanken en alleen vlaggen cappen dan win ik een ronde met 0-5. gaat er iemand painten voor me dan haal ik 10-2..
Winnen als medic gaat je k/d ook niet helpen..
Oftewel, is niet echt een prestatie maar meer een gegeven over hoe en wat je speelt. Speel je altijd gunner in de heli dan heb je zo 2:0
[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 11-12-2011 14:07:03 ]![]()
Als ik in een kutteam zit (wat 80% van de potjes gebeurd die ik speel) vind ik het juist leuk om het vijandelijke team toch tegen te houden. (Gisteren tegen een aantal BoF spelers zo'n potje gehad)quote:Op zondag 11 december 2011 13:58 schreef jpjedi het volgende:
K/D zegt niets..het zegt alleen hoe hoe bf3 speelt.
Als ik in een goed Squad zit in een urban level dan heb ik zo 15-10. Speel ik in een kutsquad dan wil best andersom zijn. Ga ik tanken en alleen vlaggen cappen dan win ik een ronde met 0-5. gaat er iemand painten voor me dan haal ik 10-2..
Winnen als medic gaat je k/d ook niet helpen..
Oftewel, is niet echt een prestatie maar meer een gegeven over hoe en wat je speelt. Speel je altijd gunner in de heli dan heb je zo 2:0
In plaats van het hersenloos rondrennen en jezelf zogenaamd "opofferen", kan je ook gewoon een seconde langer blijven wachten en kijken of je wel écht een vlag kan capturen.
Ben het dus niet met je eens. Leer welke wapens/scopes en vehicles bij jou passen en je zal zien dat je scores omhoog gaan. Dat komt alleen je team ten goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |