Een betere keuze kon nietquote:
Ahwquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een betere keuze kon nietop dit moment, persoonlijk dan
![]()
De dagelijkse bir-award gaat naar jou vandaag![]()
QFTquote:
Tja, ja. Muah...quote:Hoezo persoonlijk op dit moment?
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:48 schreef Ayca het volgende:
Thrice![]()
Heb je het nieuwe album al beluisterd?
Sowieso een album min. 10 keer luisteren voordat je überhaupt een oordeel geeft.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:11 schreef Ayca het volgende:
Uhuh is wel een tijdje terug, had de eerste keer niet echt een wow gevoel of iets, maar moet het nog een paar keer luisteren voordat ik er een oordeel over kan vellen.Maar sowieso wel tof!
Klopt, meestal heb ik ook niet meteen een oordeel over een lied door het maar één keer te beluisteren. Ik moet Wik eigenlijk wel bedanken voor deze toffe artiesten/nummersquote:Op dinsdag 13 december 2011 02:11 schreef Ayca het volgende:
Uhuh is wel een tijdje terug, had de eerste keer niet echt een wow gevoel of iets, maar moet het nog een paar keer luisteren voordat ik er een oordeel over kan vellen.Maar sowieso wel tof!
hoe kom je daar nou opeens opquote:
9 van de 10 keer zijn het vrouwmenschen die dit doen. Het ergste is dat de zelfde wezens het walgelijk vinden als je een scheet laat. The ironyquote:
Of knulletjes van 12.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het vrouwmenschen die dit doen. Het ergste is dat de zelfde wezens het walgelijk vinden als je een scheet laat. The irony
Ja, ik moest net toevallig januari invullen vandaarquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Februari klikt wel logisch ja..
Wat?
Oké.quote:
Mee eensquote:
tsss wat heb jij toch tegen vrouwenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het vrouwmenschen die dit doen. Het ergste is dat de zelfde wezens het walgelijk vinden als je een scheet laat. The irony
Haha wut? Ik speeldequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Mee eens. Ze bederven de frisse lucht.
Ik moet nog voor donderdag een sinterklaassurprise maken. Sinterklaas is toch allang in Turkije.. Ik ben van plan om League of Legends-karakters te verven op de doos (gewoon, een doos) voor dat meisje. Ze is er verslaafd aan (ook al ontkent ze dat). Ik zie dat xminator het ook speelt
.
Nee, een Nederlands meisje. Ze haalde mij ook over om LoL te spelen. Het spel gedownload en één potje gespeeld met Fiddlesticks (quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha wut? Ik speelde, te lui om het uit mn sig te halen :p. Is het een Turkse meisje? Er spelen veel turkse meiden LoL was mij opgevallen..
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:14 schreef EL_Presidente het volgende:
laten Turkse meisjes ook pussyfarts
Haha fiddle is ook een klote hero, zelfs ik heb hem nooit fatsoenlijk beheerst...quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, een Nederlands meisje. Ze haalde mij ook over om LoL te spelen. Het spel gedownload en één potje gespeeld met Fiddlesticks (, ik wist even niet hoe ik een ander karakter moest kiezen). Nee, het was niet echt iets voor mij. Vooral de besturing van Fiddlesticks was te zwaar voor mij. Ik hou niet van slome karakters.
Weet je zeker dat het meisjes waren? Mijn broertje kiest ook altijd een meisjeskarakter, omdat meisjes gewoon veel aandacht krijgen in online games waardoor je snel kunt stijgen in level.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha fiddle is ook een klote hero, zelfs ik heb hem nooit fatsoenlijk beheerst...
Ja, ik weet het zeker. Of ze moeten een stemvervormer op skype gebruikt hebben....
Haha, aman dikkat et.. Straks gaat je broertje later zelf ook in real world als dame fungeren. Omdat dames immers alles eerder/sneller krijgen dan mannen
ik zie je over 12 maanden wel weer op Fok..quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:
hahahaha ik heb een gek probleem..
Ik heb 23 maart mijn rechtzaak wat ik nou dus afwacht, heb Vrijdag gesprek gehad met de reclassering, komt zij er mee aan dat ik nou op de zelfde dag nog een rechtzaak heb met min. 12 maanden zitten..
Ik zou in Roermond (kleine 30km van mij uit) met de scooter zijn opgepakt met een 'Vals verkregen bromfietscertificaat' oftwel een neppe certificaat in 2010..
Weetje wat het gekke is? Dat ik al sinds 2009 al mijn B en AM rijbewijs bezit. Nog gekkere is dat ik mij niet eens (nooit) kan herrineren dat ik daar ben geweest in 2010, en los van het feit daarvan: Dat ik daar scooter heb gereden of een fucking neppe certificaat heb.. Ik snap daar de nut niet van in.
Stel ik maak een neppe certificaat om een of ander gek reden, waarom the fuck zou ik dan mijn eigen naam er op willen schrijven..?![]()
Laat staan dat, waarom zou ik een neppe certificaat hebben en geen nep rijbewijs, kan ik teminste nog auto rijden..
Schuif dat ook aan de kant, wat the fuck heb ik in roermond te zoeken met een neppe bromfietscertificaat op een scooter, terwijl ik sinds 2009 al mijn Rijbewijs bezit wat nooit in beslag genomen is..![]()
![]()
![]()
Ik begrijp het echt niet, hoe komen ze hier bij
Waaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |