roffaquote:Op woensdag 14 december 2011 02:03 schreef Teoman het volgende:
Ok ik ben een Turk, ennuh Roffa enz. ennuh ja dat was em
Voor meer info PM
IVM indexeren doe ik alleen over PM helaash Maar Corumluyum en studeer etcquote:Op woensdag 14 december 2011 02:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat kan beter. Ik geef het een 2. opnieuw.
haha, Zeeland of Friesland. Wat was hetquote:Op woensdag 14 december 2011 02:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
roffa
Mensen die roffa zeggen![]()
Turken die roffa zeggen![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:05 schreef Julis het volgende:
[..]
haha, Zeeland of Friesland. Wat was het?
Echt een Turk jij bent raar hadi ciaoquote:Op woensdag 14 december 2011 02:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jullie zijn raar. Ik ben weg
zometeen 7 uur opstaan
Zegt de gast uit Zeeland. Welterusten!quote:Op woensdag 14 december 2011 02:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
zometeen 7 uur opstaan
Don't hurt me pleasequote:Op woensdag 14 december 2011 02:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt leuk of doe je het voor het geld?
Was puur test of het waar is, ik geloof het niet of eerstejaarsquote:Op woensdag 14 december 2011 02:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Nawb, we only care about ebitda.
Iyi gecelerquote:Op woensdag 14 december 2011 02:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
zometeen 7 uur opstaan
Over mij maar wie ben jij om mij te testen vriend?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Was puur test of het waar is, ik geloof het niet of eerstejaars
klapkind is datquote:Op woensdag 14 december 2011 02:09 schreef Teoman het volgende:
[..]
Over mij maar wie ben jij om mij te testen vriend?
quote:
Ik ben gümrük, u mad?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:09 schreef Teoman het volgende:
[..]
Over mij maar wie ben jij om mij te testen vriend?
Saka, omdat je gelijk zei van doe je het voor geld of leuk, maar ja je probeer er wat van te maken he..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |