abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105419240

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
pi_105419296
FUUUUU. Ik wilde het topic net volposten. :r. Ik wist het wel. Weer zo'n TT.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:05 schreef xminator het volgende:

[..]

Jaja, zeggen ze allemaal.. Ik ben niet zoals hun, ik ben anders.
Maakt dat de kat maar wijs :{w :{w

[..]

Ging over den komische beeldvorming, just imagine :D
Wat versta jij onder een typisch Turks meisje?
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:24:28 #3
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_105419786
Volgende TT is mijn beurt.

O, en hoi.
pi_105419972
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Volgende TT is mijn beurt.

O, en hoi.
Dan moet je wel snel zijn 8-), want in deze reeks heb je lapohunters.

O, hoi! :P Jou zag ik vaak in VBL posten. En in het andere VBL-forum. Als ik me goed herinner?
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:01:47 #5
123545 DatMeenJeNiet
pi_105421091
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef Julis het volgende:

[..]

Dan moet je wel snel zijn 8-), want in deze reeks heb je lapohunters.

O, hoi! :P Jou zag ik vaak in VBL posten. En in het andere VBL-forum. Als ik me goed herinner?
Klopt klopt, jammer van die splitsing, in ieder geval voor de discussies over het Turkse voetbal dan. Nu ben ik veroordeeld tot trieste fora zoals Hbbm. :') Jij had volgens mij destijds een Sercan-avatar daar toch, dus je droom is uitgekomen deze zomer? :+
pi_105422809
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Klopt klopt, jammer van die splitsing, in ieder geval voor de discussies over het Turkse voetbal dan. Nu ben ik veroordeeld tot trieste fora zoals Hbbm. :') Jij had volgens mij destijds een Sercan-avatar daar toch, dus je droom is uitgekomen deze zomer? :+
Inderdaad, heel erg jammer.

HAHAHAHA, dat klopt. Sercan Yildirim. Ik voel me sinds de zomer voldaan :+ . Ehum. (Nee, eigenlijk niet. Hij krijgt te weinig speelminuten, en scoort daarbij ook niet eens ;(. Ik had hem liever in het buitenland gezien.) Het Turkse voetbal is op dit moment rommeling. De politiek mengt zich er ook nog in, zonde.

:'). Breekt beker omdat hij boos is. Soms verbaas ik me over de mensen die in de politiek zitten. http://zaman.com.tr/haber(...)rsude-bardagi-kirdi#

Oh, en een zeer typisch Turkse vraag voor jou: Nerelisin?
pi_105423407

* Julis gaat weer verder met haar verslag
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:42:33 #8
123545 DatMeenJeNiet
pi_105424818
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:50 schreef Julis het volgende:

[..]

Inderdaad, heel erg jammer.

HAHAHAHA, dat klopt. Sercan Yildirim. Ik voel me sinds de zomer voldaan :+ . Ehum. (Nee, eigenlijk niet. Hij krijgt te weinig speelminuten, en scoort daarbij ook niet eens ;(. Ik had hem liever in het buitenland gezien.) Het Turkse voetbal is op dit moment rommeling. De politiek mengt zich er ook nog in, zonde.

[ afbeelding ]
:'). Breekt beker omdat hij boos is. Soms verbaas ik me over de mensen die in de politiek zitten. http://zaman.com.tr/haber(...)rsude-bardagi-kirdi#

Oh, en een zeer typisch Turkse vraag voor jou: Nerelisin?
Aksaray, sen?

Hahaha, ja sowieso walg ik soms best wel van het Turkse voetbal. Veel politieke invloeden, wat niet eens verrassend is met al die maffiabaasjes als voorzitter die er alleen maar voor zichzelf zitten. Elk jaar weer een stuk of tien superaankopen die de volgende transferzomer weer worden gedumpt voor tien andere. Trainers die een heel blik aan landgenoten en vriendjes meenemen. KutPortugezen. :r Echt professioneel beleid wordt er niet gevoerd bij de klassieke top-drie in ieder geval. Kan me er echt kapot aan ergeren. Ook met Sercan bijvoorbeeld, dat wordt echt zo'n Burak Yilmaz-verhaal. Geen echte kans krijgen bij Besiktas en Fenerbahce, en er op los scoren bij Trabzon- en Manisaspor. Als zo'n Turks talent twee wedstrijden slecht speelt gooien ze hem gelijk in de verkoop, terwijl Hugo Almeida er al een jaar lang weinig van bakt. :')

Succes met je verslag, je bent er maar druk mee zie ik. ;)

Zin in El Clasico. *O* Hala Madrid *O*
pi_105425216
Burakius!!
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:23:29 #10
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_105426558
Die Cubbeli Ahmet hoca. :')
Maar wat heeft hij nou precies gedaan, medeplichtig aan prostitutie ofzo?
This isn't even my final form.
pi_105428855
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:23 schreef Levolution het volgende:
Die Cubbeli Ahmet hoca. :')
Maar wat heeft hij nou precies gedaan, medeplichtig aan prostitutie ofzo?
Hoewel ik niet gelovig ben vindt ik Cubbeli Aggie een baas _O_
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:22:31 #12
360712 Iran03
Den Haag, Mariahoeve.
pi_105429085
Ben ik welkom als Iranier hier? :)
Je leeft 1 keertje
pi_105429390
~• (küçüklük fotoğrafım).
pi_105429639
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:22 schreef Iran03 het volgende:
Zolang je de birheid van Turken accepteert ben je welkom ja : 8-)

quote:
6s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:28 schreef zarGon het volgende:
~• (küçüklük fotoğrafım).
Godver _O-
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:34:15 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_105429645
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:22 schreef Iran03 het volgende:
Je moet je eerst bewijzen, post pics van Iraanse gerechten en vrouwen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:43:27 #16
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_105430044

Deze man. Zo'n efendi hoofd, met hem zou ik wel een thee willen drinken.
pi_105430251
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:43 schreef Levolution het volgende:

Deze man. Zo'n efendi hoofd, met hem zou ik wel een thee willen drinken.
True that bro.

Shout out naar the bir der efendihoofden.

zaterdag 10 december 2011 @ 21:50:32 #18
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_105430403
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:47 schreef Weissman het volgende:

[..]

True that bro.

Shout out naar the bir der efendihoofden.

_O_
Wat een keiharde teksten.
pi_105430948
Kwam via die liedjes Emel Sayın tegen. Fuck me, wat was zij een schoonheid.
  zondag 11 december 2011 @ 01:06:03 #20
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_105439688
Zuivel veroorzaakt puisten. Ik ben erover uit. Ik dacht het even te delen met jullie.

Ik vermijd al lange tijd zuivel. Wat balen is, want yoghurt over salçali gerechten is episch en een glas melk of havermout met melk is ook heerlijk. Maar zoals jullie misschien weten, is melk niet zo goed als altijd werd beweerd. Steeds meer wetenschappers zijn overtuigd van de negatieve effecten van het drinken van melk op de mens. Osteoporose, hart- en vaatziekten etc. Voor de mensen die deze berichten niet meegekregen hebben, Google is je vriend.

Nu zitten er in melk ook allerlei (androgene) hormonen. Progesteron, testosteron. Progesteron wordt in je lichaam ook omgezet in testosteron. En nog wat fysiologische chemie, daarvoor verwijs ik naar wetenschappelijke artikelen (ik weet het, ik hoor bronnen te leveren, maar dan wordt het heel onoverzichtelijk, echt geïnteresseerden kunnen makkelijk zoeken).
Hier meer overzichtelijke informatie. Testosteron op zijn beurt veroorzaakt via allerlei mechanismen weer acne (talgklieren enzo).

Er zijn voldoende studies die een correlatie tussen zuivelinname en acne aantonen. Ik heb dit bij mezelf op de proef gesteld. Niet echt een wetenschappelijk verantwoord experiment, maar toch. Zuivel volledig uitgesloten. Af en toe at ik nog yoghurt bij het eten, geen melk. Maar ook dat uitgesloten. Huid was gaaf. Afgelopen week dacht ik: 'okee, ik ga weer aan de zuivel'. Kwark en melk tot me genomen en nu heb ik twee puisten. Placebo-effect of niet: ik ben ervan overtuigd.

Ik baal er wel van. Zuivel is lekker en ook een goede bron van groeihormonen en dierlijke eiwitten, erg handig voor het trainen, maar voor mij geen zuivel meer. Overigens heb ik wel het gevoel dat melk meer een boosdoener is dan kwark, misschien dat ik me daar nog in verdiep.
  zondag 11 december 2011 @ 01:08:18 #21
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_105439769
Extra gratis advies: eet tomatenpuree (in die kleine blikjes van 6 cent) i.p.v. salça en flikker het overal doorheen. Het bevat niets anders dan tomatenpuree en zout: geen olie, geen conserveringsmiddelen etc. (in tegenstelling tot salça).
Tomaten zijn goed voor je, dat weten jullie. Maar tomatenpuree is geconcentreerder dus wellicht nog beter voor je. Men zegt ook dat het goed voor je huid is. Ik heb nog geen wetenschappelijke artikelen hierover gelezen, dus meer kan ik er niet over zeggen. Behalve dat tomatenpuree erg lekker en goedkoop is, dus wat heb je te verliezen? _O_
pi_105439914
Ik heb liever de salça die m'n oma heeft gemaakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 01:28:06 ]
pi_105439951
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 01:13 schreef Ayca het volgende:
Ik heb liever de saçla die m'n oma heeft gemaakt.
Ja, die is heerlijk.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_105440007
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 01:14 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Ja, die is heerlijk.
Klopt, alles wat mijn oma maakt is heerlijk. Dus.
  zondag 11 december 2011 @ 01:16:55 #25
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_105440021
Doe maar weer fancy hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')