Oranjiel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan ineens allemaal andere dingen rijmen
Best welquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest zelf ook hardop lachen.
Triest he?![]()
Wel ja joh; net om de hoek! En als je lief bent voor de buren, dan mag je vast wel achter op het pleintje parkeren; die Smart van jou kan op z'n kant tussen de kliko's staanquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Ik zit de Hilsepoort te streetviewen Elies
Oh ik ben er vorige week na het werk nog ff snel langs gereden, maar ik kon het achterom niet vindenWel dat straatje met die garages enzo, maar daar kan je niet ver genoeg komen tot aan de achtertuin van dat huisje volgens mij?
En er is écht geen parkeergelegenheid
Om de hoek bij dat eh... pand met de luiken? Is dat het gemeentehuis? Mooi pandquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel ja joh; net om de hoek! En als je lief bent voor de buren, dan mag je vast wel achter op het pleintje parkeren; die Smart van jou kan op z'n kant tussen de kliko's staan
Roep maar woorden, Elies en ik rijmen wel!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een rijmblockEn ik moet nog één cadeautje nu inpakken en 4 morgen
Whutwhut?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Rijmen is zeker leuk maar ik moest er een stuk of 30 vanavond
Dus ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeel even klaar ermee
Niet voor 30 man, 30 cadeautjes in totaalquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Whutwhut?
Waarom moet je voor 30 man rijmen?Moet je dan ook voor 30 man kado's kopen?
Wat een hel
Te moeilijke zin voor dit tijdstipquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
En dan ben ik nu een keer simpel aan het doen dus zonder dat de 15 cadeautjesrijmpjes voor mn lootje samen op volgorde met de beginletters een zin maken die vertellen waar het hoofdcadeau is
Datquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Te moeilijke zin voor dit tijdstip
Voorbeeld:quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Te moeilijke zin voor dit tijdstip
Oh op die manier!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Kleine kinderen worden groot
Ingetje79 had van de week bijna watersnood
Joh, zei Loveless, dan doen we Friesland toch weg!
Kan het bij Denemarken, dan hebben zij pech
Ingetje kon daar niet om lachen helaas
Natuurlijk terecht, vond sinterklaas
Dus hebben wij een cadeautje gekocht
En daarvoor een goed verstopplek gezocht
Kom, en zoek maar snel, mijn kind
Als het moeilijk wordt, hier heb je een hint:
Sint zegt; zet alle beginletters achter elkaar...
Tadaaaaaaa, je cadeautje vind je daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |