Oh, dat klinkt leuk zeg! Dat andere eten dan, want sushi lust ik nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
Bliss, de Shabu in Amsterdam is ook heeeeeeeel goed en lekker
En niet alleen sushi he, ook van alles van de bakplaat! Biefstuk, kip, lamsspiesjes, lamsrack, eendenborst, heerlijke salades etc. En het fijne is dat je aan tafel kunt blijven zitten, ze komen het bij je brengen ipv bij een wokrestaurant dat je zelf aan de slag moet (en dus bijna nooit samen aan tafel zit...).
Dat zijn van die dagenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:05 schreef senesta het volgende:
Ooooh, nou dat scheelt. Heb je wel weer hetzelfde toestel?
Het is vandaag alweer 8 jaar terug dat mijn vader overleed. Wat gaat snel eigenlijk.
Mooie foto zeg!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het lijkt wel alsof ik hem martel.. arme jongen.
[ afbeelding ]
Greys..dan ga je natuurlijk over een poosje ook wel mee naar een gewoon losloopgebied met Bietje toch?
Mooiiiiiiiquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het lijkt wel alsof ik hem martel.. arme jongen.
[ afbeelding ]
Jaquote:Greys..dan ga je natuurlijk over een poosje ook wel mee naar een gewoon losloopgebied met Bietje toch?
Die vind ik wel mooi klinken, ga ik proberen te onthouden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet deze dan:
Als hadden geweest is, is hebben te laat.
Nou, daar ga ik Re dan eens mee naartoe nemen, die houdt wel van sushi maar moet het doen met AH-sushi, omdat ik natuurlijk niet naar zo'n restaurant wilquote:Op zondag 11 december 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
De menukaart staat online op www.shabushabu.nl Bliss!
En ze hebben minstens zoveel gewone gerechtjes als dat ze sushi hebben. Mijn moeder wilde er eerst ook niet heen omdat ze geen sushi lust, nu is ze er al 5 keer geweest ofzoEn eet ze ook sushi
![]()
Sterkte met de verjaardag van je vader
Je gaat er geen spijt van krijgenquote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, daar ga ik Re dan eens mee naartoe nemen, die houdt wel van sushi maar moet het doen met AH-sushi, omdat ik natuurlijk niet naar zo'n restaurant wil![]()
Maar dit klinkt voor mij wel te doen!
Dank je
Waar staaaaat dat huisje nou?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb een huis.
Maar als ik de Oudejaarsloterij win....[[[[[[[[[
Niet die van "als hadden geweest is is hebben te laat" dan?quote:Op zondag 11 december 2011 00:05 schreef ElisaB het volgende:
Ik zit ook steeds te zoeken, maar ik kom er niet op...
Ik denk dat we het maar moeten vergeten en de rel moeten beginnen. Voor je het weet is het weer laat
Oh jeequote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat er geen spijt van krijgen![]()
Behalve dan dat Re daarna nooit meer genoegen gaat nemen met AH-sushi, want als hij die verse sushi dáár geproefd heeft...![]()
En zeker weten dat jij er ook genoeg van je gading kunt vinden!
Nee, ik had 'm gezien en zat net te puzzelen. Maar dat betekent echt iets andersquote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet die van "als hadden geweest is is hebben te laat" dan?
OF LEES JIJ OVER MIJN POST HEEN
Ja jaquote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik had 'm gezien en zat net te puzzelen. Maar dat betekent echt iets anders
Nee echt, kutjequote:
Zo gaat rellen niet goed hequote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee echt, kutjeIk lees nooit over jouw posts heen, want die zijn altijd heul leuk en zinvol. Leerzaam ook wel
De morgenstond heeft goud in dennnn mond!quote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik had 'm gezien en zat net te puzzelen. Maar dat betekent echt iets anders
Nuecken?quote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo gaat rellen niet goed he![]()
WTF, KUTJE???????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's écht gelogenquote:Op zondag 11 december 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De morgenstond heeft goud in dennnn mond!
Oh nee, da's ook wat anders
En is sowieso absoluut onwaar![]()
Eerst rellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |