Nee... Het is zoiets als 'als willen hebben wordt, .....'quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener bij de buren?
Daar heb ik dus serieus al over nagedacht iddquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan gooi je 'm ff op de stoep om uit te laden
Nog een beter idee: haal wat van die bosjes weg, dan heb je een parkeerplaats in de voortuin
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht gele volkswagen polo'tjes
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee... Het is zoiets als 'als willen hebben wordt, .....'
Zal toch wel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik dus serieus al over nagedacht idd
Geen idee of dat zomaar mag.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen?
Nee, ik heb een huis.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
Maar maar, ga je het kopen dan Greys?
Haha ja voor koekjes doen ze allesquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik noem Bink na 15,5 jaar ook nog steeds hij![]()
En Beetle deed een paar weken geleden mooi rondjes crossen ipv naar mij toe, toen we deze oefening deden
Oh er is 1 oefening waar Biet verreweg de beste is van het hele groepje. Dan steekt die man een klein paaltje in de grond met een piepklein plateautje er bovenop, 5x5 cm ofzo. Daar ligt dan een koekje op. En dan moet ik ongeveer tien meter er vandaan lopen met Biet, riem losmaken en naar het paaltje wijzen en VOOOOORUIT roepen. En dan moet ZEdus naar het paaltje rennen om het koekje te pakken. Nou, dát kan ze wel heur
Nou?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:26 schreef ElisaB het volgende:
Strikvraag: wat is het spreekwoord dat als boodschap heeft dat iets wíllen veel leuker is dan iets hebben?
Ik ook nietquote:
Oops! Sorry, MevroiMamma!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet
Pappa- en MammaElisaB willen het weten. Heb net ff die van het plassen en pissen en gezeik doorgebeld, maar die was het niet. Wel bijna MammaElisaB doodgemaakt, want ze bleef er bekant in
Het hebben van de zaak, is het einde van 't vermaak.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet
Pappa- en MammaElisaB willen het weten. Heb net ff die van het plassen en pissen en gezeik doorgebeld, maar die was het niet. Wel bijna MammaElisaB doodgemaakt, want ze bleef er bekant in
Ja, die dekt de lading, maar ze zoeken iets dat zo ongeveer loopt als 'toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen'.... Irritant hè, ik kan er niet opkomenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het hebben van de zaak, is het einde van 't vermaak.
Ze kan wel wat hebben hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oops! Sorry, MevroiMamma!![]()
Ik moet trouwens echt enorm nodig plassen, maar heb geen zin.
Hier kan je zoeken op spreekwoorden met een bepaald woord:quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die dekt de lading, maar ze zoeken iets dat zo ongeveer loopt als 'toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen'.... Irritant hè, ik kan er niet opkomen
Bedoelt ze niet deze dan:quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die dekt de lading, maar ze zoeken iets dat zo ongeveer loopt als 'toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen'.... Irritant hè, ik kan er niet opkomen
Ik zal wel te moe zijn, deze snap ik nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet deze dan:
Als hadden geweest is, is hebben te laat.
betekent: niet zeuren over gedane zakenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal wel te moe zijn, deze snap ik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |