SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Zeg dat eens tegen RampageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 01:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik las zwarte depressie![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 01:46 schreef Geo3kant het volgende:
Zelfde verhaal natuurlijk. Tap dan gewoon op strikes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Dan maken de fans je af, triest want tappen op strikes is eigenlijk niks mis mee.quote:Op zondag 11 december 2011 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zelfde verhaal natuurlijk. Tap dan gewoon op strikes.
Denk dat meer de vraag is vinden 'african americans'haar aantrekkelijk, want daarom is ze daar.. net als Davids, omdat ze zwart is!quote:Op zondag 11 december 2011 01:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat Dana het niet ziet ook, zou hij sneaky gay zijn?
Vind ik wel, is gay. Imo mag je alleen tappen op subs op je armen en benen. Chokes en strikes ga je maar out.quote:Op zondag 11 december 2011 01:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan maken de fans je af, triest want tappen op strikes is eigenlijk niks mis mee.
Ik vind dat elk geval apart is, maarja zoals Shogun.. Bones maakte hem helemaal af (nou heeft Shogun een chin waar je u tegen zegt) moet je dan die vent op je in laten beuken tot de scheids het stopt? Ja je geeft wel op, maar gaat wel om je (hersen)veiligheidquote:Op zondag 11 december 2011 01:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vind ik wel, is gay. Imo mag je alleen tappen op subs op je armen en benen. Chokes en strikes ga je maar out.
Ohja, heb je wel contributie betaald?quote:Op zondag 11 december 2011 01:52 schreef Cardizzle14 het volgende:
In de live-watch-hardcore-diehard club ofcourse dôh
Ik ben lifetime vip member, ik ontvang de contributie broquote:Op zondag 11 december 2011 01:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ohja, heb je wel contributie betaald?Ik zie carjizzle niet op de lijst.
Oehh goed idee ik ga denk ik straks een Kapsalon halenquote:Op zondag 11 december 2011 01:55 schreef Geo3kant het volgende:
Blijf ik op of niet.. thats the question, anders ga ik zo ff wat eten halen ;P
Dat heb ik nou nog nooit gehad.. sowieso mag ik dat niet hebbenquote:Op zondag 11 december 2011 01:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oehh goed idee ik ga denk ik straks een Kapsalon halen
Waarom mag je dat niet hebben?quote:Op zondag 11 december 2011 01:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gehad.. sowieso mag ik dat niet hebben
Maar gesmolten kaas bij je shoarma.. lijkt me gewoon helemaal niks..
Je blijft, want..quote:Op zondag 11 december 2011 01:55 schreef Geo3kant het volgende:
Blijf ik op of niet.. thats the question, anders ga ik zo ff wat eten halen ;P
quote:
Dan gaat het moeilijk worden... de voor mij mooiere "zwarte" vrouwen zijn eigenlijk heel erg licht bruinquote:Op zondag 11 december 2011 01:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk dat meer de vraag is vinden 'african americans'haar aantrekkelijk, want daarom is ze daar.. net als Davids, omdat ze zwart is!
Naja wat ik bij zwarte dames heb.. er is geen tussen weg het is of wel lekker of gewoon tering lelijkquote:Op zondag 11 december 2011 02:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan gaat het moeilijk worden... de voor mij mooiere "zwarte" vrouwen zijn eigenlijk heel erg licht bruin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |