Zat ik ook aan te denken maar ik heb een gekke pick gemaakt.. ik zei die tegenstander round 3 subquote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Attonito by decision? Dont care that much about this one.. ken Hecht ook totaal niet.
Defineer fakequote:
Prelims gratis via facebook, daarna via illegale streams of downloads de volgende dag.quote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef Sinji het volgende:
Hoe kijken jullie live? Betaalde stream?
I see, volgende dag downloaden dan maarquote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Prelims gratis via facebook, daarna via illegale streams of downloads de volgende dag.
Streams zijn best nice hoorquote:Op zondag 11 december 2011 00:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
I see, volgende dag downloaden dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |