Jyyy snapt heTtz xDD!!quote:
bel de politiequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:11 schreef Dark0z het volgende:
Niveau is ook behoorlijk gedaald hier. Heeft iemand enig idee of er een instantie is die zich hard maakt voor dit soort zaken?
www.socios.nlquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:11 schreef Dark0z het volgende:
Niveau is ook behoorlijk gedaald hier. Heeft iemand enig idee of er een instantie is die zich hard maakt voor dit soort zaken?
Wat wil je dan? Dat machinisten bij afwijkingen gewoon door blijven rijden op trajecten waarvoor ze niet bevoegd zijn, waar ze niet weten waar seinen zijn geplaatst, waar ze niet weten hoe hard ze mogen, waar ze niet weten waar ze moeten remmen voor het volgende station en waar ze je mogelijk dus met een volle trein de dood in rijden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:07 schreef Dark0z het volgende:
Na gisteren 3 uur met de trein te hebben gereden i.v.m. vertragingen hoefde ik nog maar 3 haltes te gaan voordat ik thuis was. Wat denk je, stapt die machinist uit om +- 200 man een half uur te laten koukleumen op station Hoorn omdat hij het welletjes vond :S. Conducteur riep ook rustig om "helaas, de trein heeft geen machinist en jullie moeten wachten op de 'vertraagde trein' vanuit Amsterdam.
Niet normaal dat die machinisten zo vast blijven houden aan hun traject/werktijden wanneer er escalatie zijn op het spoor :s
Afgelopen winter deed de buschauffeur dat ook gewoon. Ik denk dat de machinist gewoon naar huis wilde. Als hij toevallig ook een paar haltes verder had gewoond, zoals TS, was hij gewoon doorgereden. Ongecoördineerde bende is het bij NS.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat machinisten bij afwijkingen gewoon door blijven rijden op trajecten waarvoor ze niet bevoegd zijn, waar ze niet weten waar seinen zijn geplaatst, waar ze niet weten hoe hard ze mogen, waar ze niet weten waar ze moeten remmen voor het volgende station en waar ze je mogelijk dus met een volle trein de dood in rijden?
Buschauffeur /= machinist. Als die machinist wat verder had gewoond was hij alsnog niet doorgereden want dan zat-ie nu zonder werk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:15 schreef twaalf het volgende:
[..]
Afgelopen winter deed de buschauffeur dat ook gewoon. Ik denk dat de machinist gewoon naar huis wilde. Als hij toevallig ook een paar haltes verder had gewoond, zoals TS, was hij gewoon doorgereden. Ongecoördineerde bende is het bij NS.
Dat weet ik wel zeker. De trein stond een twintig minuten lang onbeheerd. Het traject in Amsterdam CS naar Enkhuizen wordt meestal uitgereden door één machinist. Nu waren er grote vertragingen die dag, dus heb echt het idee dat hij er gewoon schijt aan had.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:15 schreef twaalf het volgende:
[..]
Afgelopen winter deed de buschauffeur dat ook gewoon. Ik denk dat de machinist gewoon naar huis wilde. Als hij toevallig ook een paar haltes verder had gewoond, zoals TS, was hij gewoon doorgereden. Ongecoördineerde bende is het bij NS.
Dus je aan roosters/planningen houden is ongecoordineerd en zelf bepalen hoever je doorrijdt is gecoordineerd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:15 schreef twaalf het volgende:
[..]
Afgelopen winter deed de buschauffeur dat ook gewoon. Ik denk dat de machinist gewoon naar huis wilde. Als hij toevallig ook een paar haltes verder had gewoond, zoals TS, was hij gewoon doorgereden. Ongecoördineerde bende is het bij NS.
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
volgende keer zelf de trein besturen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |