quote:
Hoeveel kan je nu bankdrukken?quote:
Je pint altijd? Ik vond je meer een chipper!quote:Op zondag 11 december 2011 02:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik doe niet aan bank drukken, ik pin altijd, en dan snel 70
quote:Op zondag 11 december 2011 11:47 schreef swarmahoer het volgende:
Ga eens praten over prozac met de huisarts, of kijk eens bij de plaatselijke dk apotheek
Ja! Ik hoop dat ik vrij ben aangezien ze me voortaan op woensdag in plannen en ik nog niks gehoord heb over mijn aanvraag. Morgen even checkenquote:Op zondag 11 december 2011 18:12 schreef Mikkie het volgende:
Als je maar zorgt dat je de 21e vrolijk bent! Anders parkeren we je gewoon in die eenrichtingsstraat
Hebben of uitlenen?quote:Op zondag 11 december 2011 21:54 schreef swarmahoer het volgende:
iemand toevallig dvds van youp van t hek?
Moet je even vergelijken, kan per olie verschillen:quote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij mag de olie+filter binnenkort weer. Jij had nog een adresje voor de olie toch?
Jezus, het kon dus tķch ergerquote:
Waarom zo'n gedoe? Mag je niet zelf een onderwerp kiezen en wat typen?quote:Op maandag 12 december 2011 14:43 schreef IrishBastard het volgende:
Bwhehe, ga ik voor m'n scriptie m'n eindelijk geleverde contactpersonen bellen, zijn het weer tussenpersonen![]()
Zo gaat het nooit lukken voor de kerst een afspraak te maken, terwijl het (4 personen) allemaal ongeveer een half uurtje zal duren
Je hebt een date? Op een gegeven moment heb je geen trek meer in een kroket maar ga je voor een broodje mossel?quote:Op maandag 12 december 2011 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben net gebeld door mijn scriptiebegeleidsterze is weer aan het werk en we hebben woensdag een afspraak.
Ik las dat er Polen kwamen om het kozijn af te werken, snapte de 'quote:Op maandag 12 december 2011 18:27 schreef Californium het volgende:
O hai.... Mooie nieuwe kozijnen...moet alleen nog even afgewerkt worden.... Vanavond poolen
Je zou eigenlijk eens moeten gaan kijken daar, in principe een vrij onoverzichtelijke situatie. Aan de ene kant van de overweg zitten geluidsschermen, aan de andere zit het station. Het gebeurt nog wel eens (dom, ik weet het) dat mensen onder de bomen doorglippen om een trein te halen, dan zie je de trein van de andere kant dus niet aankomen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe kun je in vredesnaam een trein over het hoofd zien
Dan let je toch gewoon niet op, of ligt dat aan mij
Yes.quote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef aardappelvlees het volgende:
Mensen ik heb jullie raad nodig, stel een goede vriendin heeft een musical uitvoering in het Lux. Al je maten zijn er en na een half uur kom je erachter dat de muziek uit een casio keyboard lijkt te klinken, dat alle mensen zo toondoof zijn als Ray Charles en dat elke seconde die je langer hier in deze schijnwereld verblijft er voor zorgt dat je alles wat je je hele leven zeker wist in twijfel gaat trekken; ja, er is een god en Hij haat je!
Ben ik nu een lul, omdat ik weggesneaked ben?
Uh, bah. Sterkte! Stiekem vraag ik mezelf weleens af hoe ik er zelf op zou reageren (niet onder de trein komen, maar in de trein zitten/bij het ongeluk staan).quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Dupje het volgende:
Waarschijnlijk was het ook een ongeluk. We zaten achter een stoptrein dus reden al niet te snel, en wrs zijn de spoorbomen dus nadat ze open gingen weer vrij snel dicht gegaan. Grote kans dat iemand nog net probeerde over te steken.
We stonden helemaal op het perron en er stonden daar ook mensen. Ik hoorde er ook een aantal gillen. Niet echt fijn.
quote:
Ken ik jou?quote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef aardappelvlees het volgende:
Mensen ik heb jullie raad nodig, stel een goede vriendin heeft een musical uitvoering in het Lux. Al je maten zijn er en na een half uur kom je erachter dat de muziek uit een casio keyboard lijkt te klinken, dat alle mensen zo toondoof zijn als Ray Charles en dat elke seconde die je langer hier in deze schijnwereld verblijft er voor zorgt dat je alles wat je je hele leven zeker wist in twijfel gaat trekken; ja, er is een god en Hij haat je!
Ik als buitenstaander die nog nooit een musical heeft afgekeken moet zeggen dat het in iedergeval netjes is dat je het geprobeerd.Zolang het niet om jouw vriendin ging moet je gewoon doen wat goed voelt.quote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef aardappelvlees het volgende:
Waar heb jij geslapen, CP'tje?quote:Op dinsdag 13 december 2011 06:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
En wakker! iets te lang in samson gezeten gister... en natuurlijk moet ik zo eerst nog naar huis voor stagemaar dat was het wel waard
Wees welkom! Wat had je nou weer gefliktquote:
Ja, laat eens zien waarom je gebant wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:22 schreef Mikkie het volgende:
Wees welkom! Wat had je nou weer geflikt
Bij een meisje... Op de bankquote:
Kijk aan, zelfs een vrouw weet hoe het moet!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:14 schreef morgane het volgende:
Dan is het nķg dommer om op de bank te gaan liggen
Dat gaat prima als je nog jong bent. Probeer met een kunstheup maar eens op de tafel te klauteren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef morgane het volgende:
Waar is de keukentafel in dat verhaal?
Doe niet zo burgerlijk zegquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef morgane het volgende:
Keukentafel, die heb ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef morgane het volgende:
Jij bent wel van de tafels niet? Kan je het ook op een lack tafeltje van de Ikea?quote:
Waarom wil je zo graag geneukt worden op een tafel? Of is het meer het afwisseling element dat belangrijk is?quote:
Lijkt me alles behalve gemakkelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:12 schreef morgane het volgende:
Dus je bent al lid van de Miles High Club?
Jij al lid van the 18th hole golf club?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:12 schreef morgane het volgende:
Dus je bent al lid van de Miles High Club?
En de plee-van-die-ene-kroeg-waar-ik-altijd-kom club, de links-naast-dat-ene-standbeeld-in-dat-ene-park club, de pas-op-anders-zien-ze-je club en de waar-zijn-mijn-kleren-gebleven club.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij al lid van the 18th hole golf club?
Ja die club ken ik! Dat is het parkje op het keizer karel plein niet? Die andere twee clubs daar ben ik al jaren lid van.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En de plee-van-die-ene-kroeg-waar-ik-altijd-kom club, de links-naast-dat-ene-standbeeld-in-dat-ene-park club, de pas-op-anders-zien-ze-je club en de waar-zijn-mijn-kleren-gebleven club.
Welke heb je dan nog meer naast je tafel-diploma?quote:
Ik doe niet meer aan seks voor het huwelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik doe niet aan sex voor het huwelijk
Ik heb ook m'n zwemdiploma gehaald!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke heb je dan nog meer naast je tafel-diploma?
Is ook vies he? Overal die lichaamsdelen, vloeistoffen links en rechts, bloed overal, weer problemen met waar je dat been laat, en natuurlijk keuzes keuzes keuzes wie eerst en waar eerst. Moeilijk gedoe ook allemaal.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb je het nu over seks of over het vermoorden en het ontleden van dames in onderdelen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is ook vies he? Overal die lichaamsdelen, vloeistoffen links en rechts, bloed overal, weer problemen met waar je dat been laat, en natuurlijk keuzes keuzes keuzes wie eerst en waar eerst. Moeilijk gedoe ook allemaal.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is ook vies he? Overal die lichaamsdelen, vloeistoffen links en rechts, bloed overal, weer problemen met waar je dat been laat, en natuurlijk keuzes keuzes keuzes wie eerst en waar eerst. Moeilijk gedoe ook allemaal.
Ow, werkt dat niet zo bij jou dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je het nu over seks of over het vermoorden en het ontleden van dames in onderdelen?
Da's toch hetzelfdequote:Op dinsdag 13 december 2011 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je het nu over seks of over het vermoorden en het ontleden van dames in onderdelen?
Nee, ik houd werk en prive gescheiden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, werkt dat niet zo bij jou dan?
Daar was ik nou nooit echt fan van.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:45 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n zwemdiploma gehaald!
Ik ook niet. Ik fungeer ook alleen als glijbaan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar was ik nou nooit echt fan van.
Maar is dat vrijwillig?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
quote:
Verder alles goed?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef IrishBastard het volgende:
Zo maar eens even wat post ophalen op het oude adres, en dan, omdat ik er toch ben, mijn fiets maar even meenemen
En nu?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gezeik hier op t werk. Ik wil naar huis, andere die niet willen worden weggestuurd... spreek je de persoon er op aan krijg je allemaal stomme antwoorden
Watdan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gezeik hier op t werk. Ik wil naar huis, andere die niet willen worden weggestuurd... spreek je de persoon er op aan krijg je allemaal stomme antwoorden
Mja die kerel spoort sowieso niet helemaal, maar dan loopt ie als ik vraag waarom ik niet weg mag dingen te roepen als ik kijk liever naar jou dan *naamcollega* en dat soort ongein. Of gewoon alleen zeggen dat het niet mag, en dan iedere keer tussendoor met anderen gaan praten en als ik dan er nog steeds sta vragen van wat is je vraag..quote:
Ja, natuurlijk. Kijk, dat verklaard een hoop. Ik was gebanned, weet ik veel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:08 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, maar als anderen ook ingeroosterd zijn voor dezelfde tijd en níet naar huis willen, dan is het toch alleen maar goed dat jij toch aangeeft wel op zich eerder weg te willen?
Daar zei ze het, maar in minder bewoordingenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gezeik hier op t werk. Ik wil naar huis, andere die niet willen worden weggestuurd...
Ja jochie, ik kan toch ook niet weten wat zij altijd bedoelt? Moet ik maar conclusies trekken uit halve zinnen en zo mijn gedachten maar invulling laten geven aan alle andere zaken? NEEN zeg ik u, dat zou zeer ongepast zijn in de meeste gevallen en resulteren in zeer ongemakkelijke situaties zou ik een doelwit van dergelijke speculatie (LEUGENS) onder ogen komen. Daarvoor respecteer ik jullie te veelquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar zei ze het, maar in minder bewoordingen
Wut, dat is ze toch ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
Jij objectificeert niets, jij wekt de suggestie dat ik jouw vriendin moet objectificeren tot een potentieel neuk object.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:20 schreef AMDB het volgende:
Tenzij Yasha in een bordeel werkt snap ik niet meer waar dit over gaat
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:27 schreef IrishBastard het volgende:
Alhoewel die fantasie natuurlijk ook een hele klus kan zijn
En dan zit je daar maar te wachten totdat ie hem erin hangt, wat denk je hangt ie al lang in de sate met zijn garnaal.quote:
Over kletsen? Ik las tegen kletsen. Ik zag hem al met zijn half-slappe cumkommer een vrouw buiten bewustzijn kloppen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:53 schreef Laysa het volgende:
Hosti mag dan geen tetten foto's meer plaatsen...Hij kan er wel goed over kletsen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over kletsen? Ik las tegen kletsen. Ik zag hem al met zijn half-slappe cumkommer een vrouw buiten bewustzijn kloppen.
Buienradar vertelt mij ook weinig goeds... denk dat ik maar met de bus gaquote:
Ik heb al een collega gebeldquote:Op woensdag 14 december 2011 08:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Buienradar vertelt mij ook weinig goeds... denk dat ik maar met de bus gakan ik gelijk mijn kerstpakket van stage meenemen
Kan die mij niet even afzettenquote:Op woensdag 14 december 2011 08:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb al een collega gebeldRijden in de waggie met minimale natheid is af en toe ook wel fijn
Dus, Yashi, als er ingebroken wordt moet je die inbrekers gewoon gevenquote:Verder in dit informatiebulletin:
- Nieuwbouwopgave SSHN verhoogd tot 1.250 eenheden
- Doorstroombeleid
- Geef inbrekers en gluurders
- Informatie van het Platform Huurdersbelangen
Goede informatie dit. Ff wachten tot de "Katy Perry" periode van Yash voorbij is, though.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:31 schreef IrishBastard het volgende:
Mooi mailtje van de SSHN over het informatiebulletin:
[..]
Dus, Yashi, als er ingebroken wordt moet je die inbrekers gewoon geven
Hosti: grijp je kans!
* tik m aan ouwequote:Op woensdag 14 december 2011 11:30 schreef IrishBastard het volgende:
Zolang je maar inbreekt als het d'r 'Hot' periode is toch
Wat is je onderwerp?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dadelijk eindelijk scriptiegesprek, hoop dat ik met mijn begeleidster tot een definitieve opzet kan komen en dat ik dan eindelijk kan beginnen.![]()
Verder vannacht aantal keer zwetend wakker geworden, en net alweer zweten en nu heb ik het weer koud maar ook half warm.. Erg vaag.
Toch niet weer met een mok erbij?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef Californium het volgende:
Leuk kerstpakket van Radboud gekregen
Ik zie geen mok?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toch niet weer met een mok erbij?
Met het logo? Een keer wat anders dan die eeuwige mokkenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zie geen mok?Zit een lekker warm fleece deken bij
Nog niet uitgepakt (het pakketje met fleeceplaid dan hequote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met het logo? Een keer wat anders dan die eeuwige mokken
DOE DAT DAN EENS! IK ZIT VAN SPANNING TE TRILLEN ALS EEN JUNK ZONDER HEROINE!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Nog niet uitgepakt (het pakketje met fleeceplaid dan he
Lekker wollig en zacht zonder radboud teken.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DOE DAT DAN EENS! IK ZIT VAN SPANNING TE TRILLEN ALS EEN JUNK ZONDER HEROINE!
Wat een farce!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Lekker wollig en zacht zonder radboud teken.
Junkiequote:
Ik ben nog van de KUNquote:
Minstens.quote:
Misschien een goedkoop tweedehandsje van een oud dametje die er eens in de maand boodschappen mee ging doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:34 schreef Laysa het volgende:
nu nog zorgen dat je een kut tot je beschikking krijgt
Ervaren en goed ingereden. Let op lederen bekleding is ietwat gerimpeld.quote:
Wel ingedroogde vochtplekken toen het beestje nog gesmeerd liepquote:Op donderdag 15 december 2011 00:55 schreef Mikkie het volgende:
Ah joh, zo lang er nog geen schimmel in die bekleding zit...
Driehoekje, driehoekje, vierkant, vierkant, rondje, rondje, omhoog, omlaag en dan op start?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
En zo zit je ineens al twee uur met oude code te spelen die ik ineens opduikelde tijdens het schoonmaken van mijn schijf.![]()
Ik was toen fucking geniaal
Deelname werd toch beloond met een biertje per heel punt?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Voor het vak van het debat hadden we trouwens een 7,3 op ons eindverslag. Wat een simpel vak is dat toch ook
zoiets stond me ook bij?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Deelname werd toch beloond met een biertje per heel punt?
Nee, dat zijn mooie grappenquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ben ik de enige die het grappig vindt als een NS/NedTrain storingsmonteur mij mailt met de boodschap 'je krijgt een seintje van mij'?
Nah, ik ben gewoon moist. Lekker woord, moist. Drijfnat gaat tefur.quote:
Ik heb het vermoeden dat hij het niet opzettelijk deed. Desalniettemin was het een 'lol' momentje toen ik het lasquote:
Goede combinatie. Zijn je vrouwelijke collega's dat ook? Wordt een prima avond danquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, ik ben gewoon moist. Lekker woord, moist. Drijfnat gaat tefur.
Vanavond kerstdiner met de collega's, speeches, wijn, alles. Pff...
De gemiddelde leeftijd van mijn vrouwelijke collega's is ergens tussen de 50 en 55.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Goede combinatie. Zijn je vrouwelijke collega's dat ook? Wordt een prima avond dan
Diesel rijdt daarnaast nog een keer een paar ton meer dan benzine.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:04 schreef IrishBastard het volgende:
Bij het rijden van een diesel zit je in feite alleen aan hogere wegenbelasting toch, en mogelijk meer onderhoud vanwege kilometeraantal?
Want ik zou met een zelfde model auto met mijn kilometeraantal al 450 euro besparen op jaarbasis (en een redelijk onzuinig geschatte diesel). Dat tikt toch best aan
Zelfs met 10.000 km per jaar zou het 70 euro schelen
De diesels van Volvo in de S- en V40-modellen houden niet over hč, dat weet je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:04 schreef IrishBastard het volgende:
Bij het rijden van een diesel zit je in feite alleen aan hogere wegenbelasting toch, en mogelijk meer onderhoud vanwege kilometeraantal?
Want ik zou met een zelfde model auto met mijn kilometeraantal al 450 euro besparen op jaarbasis (en een redelijk onzuinig geschatte diesel). Dat tikt toch best aan
Zelfs met 10.000 km per jaar zou het 70 euro schelen
Nee, de buurman van mijn ouders kijkt eerst en als die zegt laat maar vervangen dan doe ik dat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:25 schreef Mikkie het volgende:
En als ie dat niet zegt, maar je wel een flinke rekening onder de neus schuift, betaal je die ook gewoon? Dat heb ik afgeleerd namelijk
Klopt, en die 95pk blokjes zijn ook nogal wat minder betrouwbaar, klaarblijkelijk. Los daarvan lever je bij die dingen gewoon vermogen en trekkracht in, lijkt me niet echt een optiequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De diesels van Volvo in de S- en V40-modellen houden niet over hč, dat weet je?Pas vanaf het nieuwe model van 2004 is de 1.9 115pk diesel eruit gegaan. Die kan prima meekomen, maar is niet extreem zuinig in verhouding tot z'n prestaties. Van het model dat jij hebt zou ik in elk geval een diesel halen van 2000 of later, daar hebben ze 102 of 115pk. Oudere modellen komen niet verder dan 90 of 95pk
Ik heb indertijd diesel en benzine vergeleken op basis van de fabrieksopgave. Gebruik in jouw geval spritmonitor.de en maak een eerlijke vergelijking, dat is het meest betrouwbaar. Zo kwam ik eruit dat bij de verschillende wensen -in mijn geval een 330i vs een 320d-, ik al vanaf een km of twaalfduizend per jaar, goedkoper uit zou zijn met een diesel.
En inderdaad: hogere mrb. Daarnaast een wat hogere verzekering (immers: dieselaars rijden meer per maand en de nieuwprijs is hoger). En je hebt natuurlijk het meer dieselgerelateerde: de turbo en de brandstofpomp. Meestal gaan ook die dingen heel lang mee, maar áls ze een keer gaan, ben je het bokkie. Dat loopt op tot een rekening van vier cijfers...
Je vraagt gewoon 10 euro p.p. per georganiseerde BBQ. Dan heb je zo de kosten terugquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, en die 95pk blokjes zijn ook nogal wat minder betrouwbaar, klaarblijkelijk. Los daarvan lever je bij die dingen gewoon vermogen en trekkracht in, lijkt me niet echt een optie
Ach, kan zo eens kijken of er af en toe iets voorbij komt, poosje terug stond er toen een in Bemmel voor een prima prijs, bijvoorbeeld. En inderdaad zit je wel meer met onderhoud, maar gelukkig kan ik uit ervaring (los van het blok want dat is natuurlijk anders) wel oordelen over behoorlijk wat onderdelen.
Verzekering is verwaarloosbaas, zelfs WA+ voor een stukje nieuwere auto komt op nog geen 10 euro per maand meer uit
Daarbij zijn de modellen vanaf 2000 ook nog eens best wat zuiniger, dus wat dat betreft heft dat elkaar wel op. Moet er eens over nadenken, want 400+ euro per jaar is toch best wat
Ik zal eens dat meet draadje gaan volgenquote:
Betrapt door de baas, IB?quote:
Ik voel hier een gevoelig twistpuntje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die kerel kan niet eens een jaar of twee in dezelfde auto rijden
Ik wacht nog steeds totdat de broer van Laysa de reserve-auto aan ons geeft.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, want het rijden van een auto is inderdaad afhankelijk van hoe lang je hem hebt. Eens
Als ik niet de in en uitgaven zou doen, dan zou Laysa nu duizend paar schoenen en laarzen hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bewaar dat geld maar voor je collegegeld.
Dat snap ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, want het rijden van een auto is inderdaad afhankelijk van hoe lang je hem hebt. Eens
Die krijgen we niet...Nooit...never....eerder zn 2 kinderen dan die autoquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds totdat de broer van Laysa de reserve-auto aan ons geeft.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik niet de in en uitgaven zou doen, dan zou Laysa nu duizend paar schoenen en laarzen hebben.
Zo groot is die niet..... de auto danquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef Mikkie het volgende:
Dan moet ie dus de V40 kopen en een bed achterin maken
Of hij koopt een mooi busje. Die lopen ook vaak op diesel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:22 schreef Mikkie het volgende:
True, maar IB ook niet. Geen probleem dus!
Je weet dat je dan niet meer in deze reeks mag posten?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:50 schreef Dupje het volgende:
Contract is getekend, vanaf eind december ga ik Nijmegen (Lent) verlaten en terug naar het Brabantse
Daar zat ik laatst toevallig ook, kut!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:16 schreef Dupje het volgende:
Ik verhuis al naar het 's Hertogenbosch topic
Tsss wat doe je daar dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar zat ik laatst toevallig ook, kut!
Vragen of het plein nog bestaat.quote:
Lekker danquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:27 schreef IrishBastard het volgende:
De diesel waar ik vandaag even was wezen kijken hoefden ze niet eens uit de parkeerplek te rijden. Ding stond al praktisch een jaar stil, was totaal geen onderhoud bekend, distributie stond aangegeven op 275k weer te moeten, wat zij verkochten als 'toen is het gedaan' en ze wilden dat ik nog in ieder geval 1000 euro bij mijn perfect onderhouden én nette auto zou leggen die de helft minder gelopen heeft
Dacht het niet
Nah tis nu ook weer niet naast de deurquote:Op zondag 18 december 2011 15:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
5 kwartier, dat valt wel mee toch
Wat staat er onder de boom? Het huisje van Roel v Velzen?quote:Op zondag 18 december 2011 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenin hangen vrij donkere ballen die je dus niet zo goed ziet als er geen lampje bij zit, maar ik heb geen zin om ze allemaal weer eruit te halen
Net alweer lekker baggeren en glijden onderweg naar huis op sommige stukken! Toch maar even de wintersloffen monteren zoquote:Op zondag 18 december 2011 15:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu zijn het megavlokken en blijft het een stuk beter liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |