Goeie vraag. Laatste weging was ze 7,7, maar dat is alweer tijden geleden. Denk rond 8,5 ofzo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:24 schreef mrien het volgende:
Hoe zwaar is ze nu Vanyel?
Jelle zat al ruim over de 9 kilo heen toen we overgingen
Ik wilde net zeggen.. De beentjes van onze jongen zitten al gevaarlijk dicht bij de rand en hij is pas 6 wkn oud..quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:19 schreef danic het volgende:
Beentjes maakt niet uit hè Aventura. Het gaat om het gewicht en het hoofdje. Dat moet binnen de stoel vallen. Beentjes mogen erbuiten bungelen.
Bij de prenatal zeiden ze de rand van het hoofdje boven de rand. Dan over zetten.quote:Op zondag 11 december 2011 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
13kilo of oortjes boven de rand uit zijn de criteria om naar een vervolgstoel over te stappen en zelfs puck die vrij lang is zit daar nog binnen.
die hoopten dat je eerder een nieuwe stoel zou komen kopen dan denk ikquote:Op zondag 11 december 2011 10:31 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Bij de prenatal zeiden ze de rand van het hoofdje boven de rand. Dan over zetten.
Nee, dat geloof ik niet. Sofie pastte op dat moment nog in de cosi, en de andere stoel namen we al mee ivm een leuke actie. Had dus niks te maken met eerder verkopen.. Ik had het ook elders op internet gelezen. Naja, niet dat t uitmaakt enzo.quote:Op zondag 11 december 2011 10:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
die hoopten dat je eerder een nieuwe stoel zou komen kopen dan denk ikhet is bij mijn weten echt de oren boven de rand uit.
Niet dat t veel boeit verder, het lijkt mij op een gegeven moment niet meer comfi, zo'n geprop in zo'n stoel.
Vanyel, mn kleinste weegt nu 8 kg maar we zijn wel overgegaan naar een andere stoel. Autorijden was op zn zachtst gezegd een uitdaging omdat ze alles, tot overgeven aan toe, bij elkaar krijste in de cosi. We hebben haar nu in een groep 0 + 1 combistoel van de Hema. Wél de cosi-versie dus met verkleiners erin, maar dan met de rijrichting mee. En sindsdien kan ik weer veilig autorijden omdat ik op de weg kan letten
Ik dacht ook oren, maar ik lees vrijwel overal het hoofdje...quote:Op zondag 11 december 2011 10:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
die hoopten dat je eerder een nieuwe stoel zou komen kopen dan denk ikhet is bij mijn weten echt de oren boven de rand uit.
Niet dat t veel boeit verder, het lijkt mij op een gegeven moment niet meer comfi, zo'n geprop in zo'n stoel.
Vanyel, mn kleinste weegt nu 8 kg maar we zijn wel overgegaan naar een andere stoel. Autorijden was op zn zachtst gezegd een uitdaging omdat ze alles, tot overgeven aan toe, bij elkaar krijste in de cosi. We hebben haar nu in een groep 0 + 1 combistoel van de Hema. Wél de cosi-versie dus met verkleiners erin, maar dan met de rijrichting mee. En sindsdien kan ik weer veilig autorijden omdat ik op de weg kan letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |