quote:Op maandag 12 december 2011 20:58 schreef NaughtyBuns het volgende:
Er zijn ontzettend veel goede vrouwelijke comedians..je moet ze wel kennen!
quote:
Als die mannen (en vrouwen) net zo grappig zijn als jij, zie ik het somber in.quote:Op maandag 12 december 2011 20:58 schreef NaughtyBuns het volgende:
En in het priveleven: ik ken evenveel vrouwen als mannen met humor.
Oh, dat moest je zeker weer zeggen...quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil even zeggen dat Captain_Maximum behoorlijk grappig is.
Dank u voor het luisteren.
That says enough.quote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef NaughtyBuns het volgende:
Ik ga helemaal stuk hier om de uitspraken die "mannen" hier over vrouwen maken![]()
Het zijn natuurlijk ook allemaal mannen die vinden dat vrouwen geen humor hebben..that says enough
Standaard 'grapje'.quote:
Nee, paar uur met haar gesproken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Oh, dat moest je zeker weer zeggen...
Wat een goeie sarcastische post! Gewéldig!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:14 schreef picardmike het volgende:
Nou Ts dat vind ik juist niet. Er is geen betere humor dan vrouwelijke humor. Sommige vrouwen zoals Brigitte Kaandorp zijn echt grappig.
ik vind jou wel lief, heb je echt wilde heupen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat een goeie sarcastische post! Gewéldig!
neequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Uh, alle mensen hebben een eigen soort humor?
Weet je hoe dat komt. Meestal als ik kom zijn alle vrouwen stil. Diep belegigd en tot zichzelf. Maar jij blijft maar doorpraten, waarom?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat een goeie sarcastische post! Gewéldig!
bedanktquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil even zeggen dat Captain_Maximum behoorlijk grappig is.
Dank u voor het luisteren.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:00 schreef picardmike het volgende:
Meestal als ik kom zijn alle vrouwen stil.
Wouw, ik pleeg echt liever harakiri dan dat ik daar een avond lang van moet "genieten"quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:14 schreef picardmike het volgende:
Nou Ts dat vind ik juist niet. Er is geen betere humor dan vrouwelijke humor. Sommige vrouwen zoals Brigitte Kaandorp zijn echt grappig.
Dan zoek je er 1 die geen kinderen wilt heb je dat gezeik iig niet..quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:26 schreef Avey het volgende:
[..]
En uiteraard gezeik over moederschap en kinderen. Dat kan ik echt niet aan![]()
Tsss. niet zo voorbarig mevrouw Freckles. Vrouwen met ego's ken ik genoeg...quote:Op zondag 18 december 2011 10:54 schreef FreckleSs het volgende:
Alsof humor ook alleen tot uiting komt in het cabaret, dat heeft er ook mee te maken dat mannen grotere ego's hebben en graag grappig gevonden willen worden en daarom op een podium gaan staan.
We hebben er weer eentje:quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:07 schreef Kroketvulling het volgende:
De mannen die ik ken die als hardste riepen dat vrouwen geen humor hebben in tegenstelling tot mannen zijn zelf ook totaal niet grappig of hun grappen reiken niet verder dan het niveau lik m'n vessie.
Als ze onder elkaar zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:59 schreef MetalIsAwesome het volgende:
In welke situaties zijn vrouwen eigenlijk het grappigst
Vasthouden en er lering uit trekken.quote:Op maandag 19 december 2011 01:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
We hebben er weer eentje:
Ik wil mijn excuses maken omdat ik zei dat vrouwen geen humor hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |