Mannen hebben gewoon meer humor dan vrouwen, daarom zijn wij ook aan de macht; niet alleen vanwege onze intelligentie en brute kracht, maar ook vanwege onze optimisme die we uiten met humor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is mannenhumor blijkbaar
Dat is waar. Wij vrouwen buigen diep voor jullie overweldigende overmacht op dit gebiedquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:20 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Mannen hebben gewoon meer humor dan vrouwen, daarom zijn wij ook aan de macht; niet alleen vanwege onze intelligentie en brute kracht, maar ook vanwege onze optimisme die we uiten met humor.
buigen doen ze zekerquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. Wij vrouwen buigen diep voor jullie overweldigende overmacht op dit gebied
Zit wel iets in toch? Vrouwen laten in het algemeen sneller het hoofd hangen. Omdat ze dingen zwaarder opnemen (even zwart-wit gezegd, alsof alle vrouwen hetzelfde zijn) en er ook in blijven hangen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. Wij vrouwen buigen diep voor jullie overweldigende overmacht op dit gebied
Waarom lachen wij vrouwen dan om jullie grappen? Daar is een groot gevoel voor humor voor nodig lijkt mij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:05 schreef PfenisBaron het volgende:
Humor ontbreekt gewoon in het vrouwelijk gen, klaar.
Ik ken er werkelijk geen één die die eigenschap bezit.
Om bevallig te zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Waarom lachen wij vrouwen dan om jullie grappen?
Zodat zij zich op hun gemak voelen, mannen en hun egoquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Waarom lachen wij vrouwen dan om jullie grappen? Daar is een groot gevoel voor humor voor nodig lijkt mij.
Dan heb ik het ook niet over mannen op fok, maar over kerels die echt grappig zijn.quote:
Ahh bitch dat doet pijn!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dan heb ik het ook niet over mannen op fok, maar over kerels die echt grappig zijn.
Denken dat ik op Fok hetzelfde ben als in het echt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Het meest humoristische aan dit hele topic is trouwens dat het door een compleet niet-humoristische man is geopend.
Wat ik mij echter afvraag is of bepaalde grappen van vrouwen grappiger gevonden zouden worden als ze als geslacht 'man' zouden hebben op Fok, dat de mate van grappigheid dus ook door het geslacht wordt bepaald.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
Toch moet ik eerlijk toegeven dat ik vind dat mannen meer humor hebben dan vrouwen.
Maar toch, een aantal vrouwen hier op Fok kunnen er ook wat van. Die vind ik geweldig.
Lijkt me waar. Ik lees ook liever boeken die door mannen geschreven zijn dan door een vrouw. Heeft een vrouw een mannelijk psuedoniem dan is het boek meteen beter. Sad but truequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:14 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Wat ik mij echter afvraag is of bepaalde grappen van vrouwen grappiger gevonden zouden worden als ze als geslacht 'man' zouden hebben op Fok, dat de mate van grappigheid dus ook door het geslacht wordt bepaald.
Mmm, zou ik niet weten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:14 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Wat ik mij echter afvraag is of bepaalde grappen van vrouwen grappiger gevonden zouden worden als ze als geslacht 'man' zouden hebben op Fok, dat de mate van grappigheid dus ook door het geslacht wordt bepaald.
Ik ben wel hetzelfdequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Denken dat ik op Fok hetzelfde ben als in het echt.
In het echt ben ik niet zo serieus hoor, integendeel.
Sommige mensen op FOK! denken dat ik een man ben. Conclusie -> Ik heb humor!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:14 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Of je bent een kerel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Sommige mensen op FOK! denken dat ik een man ben. Conclusie -> Ik heb humor!
WYSIWYG bij jou en dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben wel hetzelfde, alleen zijn er niet veel FOK!kers die mij buiten FOK! om kennen.
[..]
Sommige mensen op FOK! denken dat ik een man ben. Conclusie -> Ik heb humor!
En een leuter van meer dan 30 cm heeft.quote:Op zondag 11 december 2011 02:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bij FOK! wordt er sowieso vanuit gegaan dat iedereen hier man is.
Niet liegen, de mijne is 45.quote:Op zondag 11 december 2011 11:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En een leuter van meer dan 30 cm heeft.
Daar vanuit gaanquote:Op zondag 11 december 2011 11:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Speeltjes mag je niet meetellen
Denk niet dat het te maken heeft met opleiding.quote:Op zondag 11 december 2011 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
Hangt er vanaf... Als ik twintig discussies zou hebben met vmbo mannen dan heb ik als vrouw aan het eind gelijk
En waarom denk je dat? Ik heb meerdere gesprekken gehad met mannen die lager qua opleiding waren dan ik. En aan het einde van zo'n discussie had ik gelijk. Als je genoeg kennis en argumenten hebt die je kunt onderbouwen maakt het geen hol uit of je een man of vrouw bent.quote:Op zondag 11 december 2011 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk niet dat het te maken heeft met opleiding.
Volgens mij maakt het niet uit welke opleiding men wel of niet genoten heeft om wel of niet de winnaar van een discussie te zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En waarom denk je dat? Ik heb meerdere gesprekken gehad met mannen die lager qua opleiding waren dan ik. En aan het einde van zo'n discussie had ik gelijk. Als je genoeg kennis en argumenten hebt die je kunt onderbouwen maakt het geen hol uit of je een man of vrouw bent.
Geen. Hangt van de persoon af. Al heeft mijn moeder minder humor dan mijn vader. Ik heb duidelijk de humor van mijn pa en mijn zusse. Hebben weer minder humor. Terwijl mijn vriendin weer erg grappig is. In de vriendenkring zitten wel enorm grappige mannen maar ook een aantal die echt geen leuke humor hebben.. In mijn omgeving is het dus nogal gemixt..quote:Op zondag 11 december 2011 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet uit welke opleiding men wel of niet genoten heeft om wel of niet de winnaar van een discussie te zijn.
En verder gaat het hier over humor.
Wie denk jij dat er meer humor heeft, mannen of vrouwen?
Ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Daniel1976 het volgende:
WYSIWYG bij jou en dat is duidelijk.
Je bent extreem en recht voor zijn raap en mensen haten je of houden van je en voor mij geldt het laatste!
Hihi.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mensen die zichzelf enorm grappig vinden - en daar dus ook ontzettend hun best voor doen - vind ik sowieso bij voorbaat al niet grappig.
quote:Op zondag 11 december 2011 12:10 schreef Dipkip het volgende:
Zowel mannen als vrouwen moeten regelmatig hard lachen als ik een verhaal vertel.
quote:Op zondag 11 december 2011 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Dan ben ik zeker een vent aangezien veel mensen mijn humor geweldig vinden![]()
Klopt!!! Voor humor is het toch voorwaarde dat je dingen niet te serieus neemt. Gebeurtenissen niet en jezelf ook niet.quote:Op zondag 11 december 2011 12:10 schreef Dipkip het volgende:
Zowel mannen als vrouwen moeten regelmatig hard lachen als ik een verhaal vertel. Of mannen dat vaker hebben weet ik niet. Ik kan totaal geen moppen vertellen, het is meer dat ik blijkbaar situaties vaak op een manier omschrijf die mensen aan het lachen maakt. Ik ben ook niet bang mezelf voor lul te zetten, ik heb het idee dat het vrouwen daar nog wel eens aan ontbreekt.
Al die mensen hier die humor proberen te ontleden...quote:Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef pietkanarie het volgende:
Klopt!!! Voor humor is het toch voorwaarde dat je dingen niet te serieus neemt. Gebeurtenissen niet en jezelf ook niet.
Het is natuurlijk wel R & P dus er moet wel iets te ontleden zijn he.quote:Op zondag 11 december 2011 16:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Al die mensen hier die humor proberen te ontleden...
Zijn jullie dezelfde mensen die grapjes uitleggen en/of uitgelegd willen krijgen?
Klopt, komt veel te geforceerd over.quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mensen die zichzelf enorm grappig vinden - en daar dus ook ontzettend hun best voor doen - vind ik sowieso bij voorbaat al niet grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |