Hahaha! Wat een lekker gek mens ben je toch ook!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:06 schreef ChicaChula het volgende:
Hahaha dat heb ik bijna altijd! Maar meestal moet ik dan zo hard lachen dat het eigenlijke verhaal er bijna niet meer uitkomt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hahaha! Wat een lekker gek mens ben je toch ook!
Haha, ben jij een vrouw?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:49 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Het is wel zo dat die seksistische grappen niet te ver moeten gaan, of vind jij het normaal als vrouwen maar gewoon tot een soort voorwerpen vervallen? Ik sta meer in voor menselijkheid voor elk mens.
Sterf in almere. Echt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef ChicaChula het volgende:
[..]![]()
Ik geef het tenminste wel toe.. Maar ik ken trouwens wel veel grappige meisjes/vrouwen!! Maar over het algemeen zijn mannen wel grappiger denk ik ja..
Nee, ik ben gewoon een man, maar ik vind rechten voor elk mens wel belangrijk, ik ben dan ook geen tegenstander van feminisme, zolang vrouwen niet gaan overheersen, er moet namelijk gelijkheid zijn, en niet dat vrouwen meer rechten hebben dan mannen of andersom.quote:
Leuke vrouw ben jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:52 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een man, maar ik vind rechten voor elk mens wel belangrijk, ik ben dan ook geen tegenstander van feminisme, zolang vrouwen niet gaan overheersen, er moet namelijk gelijkheid zijn, en niet dat vrouwen meer rechten hebben dan mannen of andersom.
[..]
Leuke vrouw ben jij.
HomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
In een humor topic moet dit een grapje zijn toch?quote:
Ik vond: "sterf in Almere" niet zo grappig van je.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
In een humor topic moet dit een grapje zijn toch?
Woon in je in almere?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vond: "sterf in Almere" niet zo grappig van je.
Hier maak je ook echt vrienden mee he, met dit soort 'grappen'. Hahaha, ik lach me kapot.quote:
Wat denk je zelf? Vermoeiend gesprek zo hoor.quote:
Ja hallo! Wat denk je zelf om 1 uur 's nachts.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Vermoeiend gesprek zo hoor.
Dit is zo R&P of you. Grow a pair en zeik niet zo in een dergelijk topc.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:08 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hier maak je ook echt vrienden mee he, met dit soort 'grappen'. Hahaha, ik lach me kapot.
Ik hou wel op met zeiken, ga maar door met je beledigende grappen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is zo R&P of you. Grow a pair en zeik niet zo in een dergelijk topc.
Zo raar was die vraag niet hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:08 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hier maak je ook echt vrienden mee he, met dit soort 'grappen'. Hahaha, ik lach me kapot.
Ok.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:13 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik hou wel op met zeiken, ga maar door met je beledigende grappen.
Ik doelde meer op die 'grap' van haar.quote:
Oh, ok.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:16 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die 'grap' van haar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |