Dit. Wat bezielt die gasten uberhaupt om zo te gaan schreeuwen. Als ik dat godverdomme vroeger met de Super Nintendo deed dan kreeg ik wel een paar stevige petsen van mijn maquote:Op maandag 12 december 2011 17:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze eens wat doen aan die mensen die als kleine kinderen blijven janken door die mics. Ik word er altijd helemaal gestoord van.... Wat een idioten hebben we op deze wereld.
Mutequote:Op maandag 12 december 2011 17:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze eens wat doen aan die mensen die als kleine kinderen blijven janken door die mics. Ik word er altijd helemaal gestoord van.... Wat een idioten hebben we op deze wereld.
Pas op! Een lui kreng komt er aan!quote:Op maandag 12 december 2011 18:23 schreef krullendhaar het volgende:
fuck jullie allemaal ik ga dit nu in het mw3 topic zetten
Zijn post history liegt er ook niet omquote:Op maandag 12 december 2011 18:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pas op! Een lui kreng komt er aan!
UMP45 rapid fire, sleight of hand.quote:Op maandag 12 december 2011 19:33 schreef dustinoo het volgende:
Beste primary wapen voor lvl 30. ben de scar zat
(a)
Snap ik maar ik mute dan direct iedereen en dat is ook niet handig soms. Zeker met search & destroy hebben sommigen mensen nogal eens wat zinnigs te melden. Overigens zijn binnen S&D wat minder van die klote kinderen te vinden.quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 12 december 2011 20:27 schreef Timmos het volgende:
Ik zit nu met iemand in de lobby die uit volle borst meedoet met Gers Pardoel..
dankje :d kan alleen rapid fire niet vinden. waar staat die $quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
UMP45 rapid fire, sleight of hand.
Ik ben laatst voor het eerst beticht van cheaten. Een eerquote:Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef Timmos het volgende:
Ik kan nog altijd genieten van het gekanker van mijn tegenstander als ik 'm neerschiet
Een vriend van me roept dat standaard als hij wordt neergeschotenquote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik ben laatst voor het eerst beticht van cheaten. Een eer
Ik had daarnet een Fransoos, killde 'm 3 keer achter elkaar.. Bij de 3e keer is die zn stem verloren vrees ikquote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik ben laatst voor het eerst beticht van cheaten. Een eer
quote:Hot Fix Updates (Releasing Today 12/12/11):
Fire rate normalization for Assault Rifles with undermounts
FMG9 Re-balancing (Nerf)
Akimbo FMG9 Re-balancing (Nerf)
Fix for Shotgun's with Extended Mags (Prevents them from shooting more pellets than intended)
Type95 Re-balancing (Nerf) - Reduce hipspread.
Fix for ACR with Red Dot / Shotgun
Fix Type 95 bug related to dropping it.
Fix map exploits on Dome
Zelfde hier. Eindigde een potje met een schandalige 9/19. Weet niet wat er aan de hand was, maar het koste me een hele mag om iemand te killen terwijl zij mij met 2-3 kogels hadden. Was ook maar gestopt voor ik dingen weer ging stukmaken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben echt niks waard vandaag, raak geen zak
kunnen we dan niet spelen?quote:Op maandag 12 december 2011 22:19 schreef OverRated het volgende:
Vanavond update. Type 95 en FMG zijn gebalanced als het goed is. Wapens schieten niet meer sneller wanneer er een Grenade Launcher onder zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |