Mensen zonder netnr's in hun tag maar met tags alsquote:Op woensdag 14 december 2011 13:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Mensen met netnummers in hun clantag.
Ik heb op de PS3 wel al een aantal keer [EHV] gezien. Viel me op omdat het me deed denken aan de Enschedese Hockey Verenigingquote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef JaafkeGB het volgende:
lijkt me best leuk om te weten
zijn er mensen die op de xbox spelen, en vaker tegen mij (of de groep) EHV SS gespeeld hebben? zijn al sinds WaW actief.
Of zijn er mensen die in zijn voor 6 v 6 in een willekeurige gamemode.
[079] jwzquote:Op woensdag 14 december 2011 13:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Ja wil wel weer eens wat clan shit doen. Alleen zijn de meeste mensen pas vanaf 11 uur s'avonds online en we spelen meestal 4 v 4 maar 6 v 6 kan ook nog wel lukken.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef JaafkeGB het volgende:
lijkt me best leuk om te weten
zijn er mensen die op de xbox spelen, en vaker tegen mij (of de groep) EHV SS gespeeld hebben? zijn al sinds WaW actief.
Of zijn er mensen die in zijn voor 6 v 6 in een willekeurige gamemode.
denk het niet, EHV staat voor eindhoven, ss voor sick south :pquote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik heb op de PS3 wel al een aantal keer [EHV] gezien. Viel me op omdat het me deed denken aan de Enschedese Hockey Vereniging
Weet niet of dat ook met jullie te maken heeft?
voeg mij maar toe als je wiltquote:Op woensdag 14 december 2011 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja wil wel weer eens wat clan shit doen. Alleen zijn de meeste mensen pas vanaf 11 uur s'avonds online en we spelen meestal 4 v 4 maar 6 v 6 kan ook nog wel lukken.
Ik gebruik [DIX]quote:Op woensdag 14 december 2011 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen zonder netnr's in hun tag maar met tags als
cunt
milf
etc
Dat al helemaalquote:Op woensdag 14 december 2011 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen zonder netnr's in hun tag maar met tags als
cunt
milf
etc
rond de 17.. komt omdat ik vaak kogels in de lucht schiet om mensen te laten komenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat is jullie Accuracy?
Ik vind het echt raar dat ik elke call of duty maar weer (sinds mw2) rond de 21% zit.
Bij mw3 zit ik nu op 21.20%
[020] RuffRyder NLquote:Op woensdag 14 december 2011 13:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Accuracyquote:Op woensdag 14 december 2011 15:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat is jullie Accuracy?
Ik vind het echt raar dat ik elke call of duty maar weer (sinds mw2) rond de 21% zit.
Bij mw3 zit ik nu op 21.20%
Ik heb bijna elke dag wel dat ik zou zweren dat ik een paar keer raak schoot (Type 95 dus nog met burst ook), en dan kijk je de killcam en zie je alleen wat bloedspatjes op de ander z'n schermquote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef KoningStoma het volgende:
In mw2 zat 'ie rond de 30% en in mw3 rond de 20%. In mw3 had ik ook het idee dat veel kogels geen reet doen. Toeval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |