En dan ga je heel erg janken OMG MIJN HAAR IS WEGGGGGGquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik schrik steeds als ik mijn kop aanraak
Nee hoor.. Die rokquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:30 schreef Diconnected het volgende:
Ben ik de enige die Wendy eruit vind zien als een hoer?![]()
ja, neinzzzzquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan ga je heel erg janken OMG MIJN HAAR IS WEGGGGGG![]()
Neem een bobquote:
Ja daar ben ik dus over na aan het denken maar ik spaar echt al keilang voor deze lengtequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neem een bobstaat jou denk ik echt heel mooi
je bent wel lekker bezig vandaag, ofnie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik bijt net op m'n lip want ik moest gapen en toen klapte m'n kaak dicht.
Ja ik las dus weer eens boob.....quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neem een bobstaat jou denk ik echt heel mooi
Neequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent wel lekker bezig vandaag, ofnie?
HAHAHAHA geiloquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik las dus weer eens boob.....![]()
Nog een half jaar en dan kan ik mijn haar weer kort doen![]()
![]()
Offff gewoon lekker de lagen erinquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus over na aan het denken maar ik spaar echt al keilang voor deze lengte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
getrouwd en dan meteen je haar snoeien en crocs kopen! Einz!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik las dus weer eens boob.....![]()
Nog een half jaar en dan kan ik mijn haar weer kort doen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Marieke
Ik knordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Das toch part of the dealquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
getrouwd en dan meteen je haar snoeien en crocs kopen! Einz!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja ik heb even een paar pagina's gelezen van waar ik was geblevenquote:Op vrijdag 9 december 2011 06:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die had ik gisteren meteen in mijn hoofd.. En jij woont toch in Den Haag, meen ik? Als je een stuiterpeuter niet erg vind mag je best affentoe eens langskomen voor bakkie + epileren
Lindy, meissie.. Ik hoop dat je zal kunnen zien dat de voorbeelden die je geeft stukken minder goed functioneren als jij! Ik weet gewoon zeker dat het goedkomt, lekker puh
Zo, wij vertrekken zo naar Texel en ik zit heel hard op wifi te hopen op dat park, maar dat zal wel niet he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh en nu ga ik het kort pittig kapsel van SQ opzoeken
吴 曼 迪
Ik ga altijd alleen als ik niemand vindquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Stiekem wil ik heul erg graag naar die musical van wickedWant musicals
En al heuuuuul lang niet meer geweest en... lijkt me wel gaaf
![]()
Maar vriendje vindt er niks aan... En alleen gaan is ook zoiets
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik heb even een paar pagina's gelezen van waar ik was gebleven
Helaas ik woon in zuid-limburgAnders was ik graag langsgekomen. Ik twijfel ook steeds over die wenkbrauwbehandeling van Benefit. Maar ik ben zo snel bang dat ze teveel weg halen. Ik vind mijn wenkbrauwen namelijk qua vorm best wel mooi
Wat ben jij tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh en nu ga ik het kort pittig kapsel van SQ opzoeken!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ga altijd alleen als ik niemand vindBoeit mij echt geen ene flikker
24 maart kan ik voor ¤92,- naar Disney gaan incl. busvervoer, mijn vriend twijfelt maar ik wil sowieso dus waarschijnlijk ga ik alleen haha. Ook al vaker alleen naar concerten gegaan enzo.
Ik las Utietenquote:
quote:
Als je ze ziet dat je moet huilen??quote:
HUUU VISUALS!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je ze ziet dat je moet huilen??
Tieten die op de grond hangen !![]()
![]()
uh...NIET!!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe haal je een kat uit de kerstboom als je nagels nat zijn?
TVOH....quote:
Ik heb hem net gekochtquote:
waar heb je hem gekocht? netjes dat hij er nog is!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb hem net gekocht*Sooo ghappy I could DIE*
AA > DWquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb CH dorothy who opMaar ik heb AA dan ook niet
Bij de Mooi, ze hadden er nog 3 staan. Ik vroeg al, hoe komen jullie er aan?? En toen zei dat meisje dat ze gewoon soms dingen weer toegestuurd krijgen ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar heb je hem gekocht? netjes dat hij er nog is!
I know... I've seen the swatchesquote:
Die vinnik ook heel mooiquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb CH dorothy who opMaar ik heb AA dan ook niet
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
niceik begin ook al panisch te worden voor backup bottle maar ik heb em pas 2x op gehad
JE HOORT DR NIEEE BIJ!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I know... I've seen the swatches
Laat me toch een beetje hoop koesteren met mijn wannabe-glitters
Nope ik ben te laat begonnen met mijn hoardenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar ik d8 eigenlijk dat iedereen hier hem al had of niet wilde, anders had ik wel meegenomen!
eh nee, ik heb nog geen enkel potje half leeg zelfs,quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Heb jij wel eens een kleurtje echt opgemaakt?
Ik dus ook!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope ik ben te laat begonnen met mijn hoardenToen was ie al een htf
quote:
Plantenspuit of eten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe haal je een kat uit de kerstboom als je nagels nat zijn?
VERDER WEG!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
* PriemGirl zit wiegend in een hoekje..........
Bwhehe. Ik ook niet hoor, maar ik lak pas een jaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh nee, ik heb nog geen enkel potje half leeg zelfs,
* PriemGirl zit wiegend in de hoek.......... van nederland....quote:
.... VERDERRRRRRRquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl zit wiegend in de hoek.......... van nederland....![]()
* PriemGirl pakt de boot....................................quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl pakt de boot....................................![]()
WAAROM DOE JE NOU ZOOOOO !!!VERDERRRRRRR!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hoor schatje, kom maar hier!
* Sharana_LV knuffelt priem
Ooops..... maar... je killer boobs.... i...must....touch.......quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
en niet gelijk stiekem gebruik van maken en aan mijn tieten zitten
JE DOET NET ALSOF T ZOMAAR DINGEN ZIJN ...quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooops..... maar... je killer boobs.... i...must....touch.......![]()
*squeeeeeeeeeeeeeze*quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE DOET NET ALSOF T ZOMAAR DINGEN ZIJN ...
... wait a minute ...
oh yes they are
But lovely soft playthingiesquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE DOET NET ALSOF T ZOMAAR DINGEN ZIJN ...
... wait a minute ...
oh yes they are
quote:
of als je je haar gaat borstelen. Ineens houdt het op!!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
moe en nuchter, bedtijd!
En morgen schrikken voor den spiegel
Da's waar. Het krult mooier en pluist minderquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
dat borstel ik niet als mijn haar kort is
ik wilde net al bijna wel mijn elastiekje afdoen
Hihi, ik herkende jou heul nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
lekker batsen![]()
![]()
Gefeliciteerd Joysa!
quote:
ik kom er zo aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:21 schreef Mss het volgende:
Overigens ben ik ook wel toe aan een goede batsbeurt
Wanneer zie je je vent weer?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:21 schreef Mss het volgende:
Overigens ben ik ook wel toe aan een goede batsbeurt
Hallo...we hebben het over batsen, en jij begint over nagellak??quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weer iemand nog wat die dupe ook alweer was voor Unicorn puke?
quote:
Morgen, na mijn eeuwigdurende workshop. Als ik die overleef is secks de beloningquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wanneer zie je je vent weer?
Bwhehe maar die kleur is toch ook heul geylquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hallo...we hebben het over batsen, en jij begint over nagellak??
Tenminste iets om naar uit te kijken!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:29 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
Morgen, na mijn eeuwigdurende workshop. Als ik die overleef is secks de beloning
Lekker soppen op de workshopquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tenminste iets om naar uit te kijken!
Heerlyckquote:
Uit eten, daarna champagne thuis (bij hem dan, maar das inmiddels ook wel mijn thuis) en een filmpje gekeken. Meneer had salarisverhogingquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heerlyck![]()
Maar jij werd toch laatst verrast door jedat je aangekleed klaar moest staan enzo. Wat gingen jullie toen doen?
Jaaaa wil ik ook weten!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heerlyck![]()
Maar jij werd toch laatst verrast door jedat je aangekleed klaar moest staan enzo. Wat gingen jullie toen doen?
Aah liefquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Uit eten, daarna champagne thuis (bij hem dan, maar das inmiddels ook wel mijn thuis) en een filmpje gekeken. Meneer had salarisverhoging
En flinke seks natuurlijk, maar das logischquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Uit eten, daarna champagne thuis (bij hem dan, maar das inmiddels ook wel mijn thuis) en een filmpje gekeken. Meneer had salarisverhoging
oh zie bovenquote:
Dat spreekt voor zich inddquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:39 schreef Mss het volgende:
[..]
En flinke seks natuurlijk, maar das logisch
quote:Op zaterdag 10 december 2011 07:49 schreef Incantrix het volgende:
Bejaardenafvoercentra??
Ok, en het komt definitief nooit meer goed met mijn zoon: hij komt net 'obbie pele' (zombie spelen), 'RAAAAAHHHHRRR, BEEZ!!' (brains) en dan kruipt hij tegen papa aan en die moet in zijn hoofd bijten![]()
Bejaardenafvoercentra??
Ok, en het komt definitief nooit meer goed met mijn zoon: hij komt net 'obbie pele' (zombie spelen), 'RAAAAAHHHHRRR, BEEZ!!' (brains) en dan kruipt hij tegen papa aan en die moet in zijn hoofd bijten![]()
hehehe, ik wil ook een stefquote:Op zaterdag 10 december 2011 07:49 schreef Incantrix het volgende:
Bejaardenafvoercentra??
Dát. Wtfquote:Op zaterdag 10 december 2011 07:49 schreef Incantrix het volgende:
Bejaardenafvoercentra??
Bejaardenafvoercentra??
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 07:49 schreef Incantrix het volgende:
Bejaardenafvoercentra??
Wat een heldquote:Op zaterdag 10 december 2011 07:49 schreef Incantrix het volgende:
Bejaardenafvoercentra??
Veel plezier woordje!quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:23 schreef Diconnected het volgende:
Begin met een Red Bullwhoeeeeeei! Straks shoppen in m'n rolstoel met vriendin, heb der helemaal zin in
Whaha die autocorrectquote:
Spannend! En een goede kleine eerste ontmoeting weer, lijkt mequote:Op zaterdag 10 december 2011 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
Patje komt zo met Joe de auto halen. Zal voor het eerst in wel 4 maanden ofzo zijn dat ik hem weer zie....
We moeten ergens een voorzichtig beginnetje maken he?
EEN GAMES TENTAMEN?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:21 schreef Lindytje het volgende:
En al zeg ik het zelf, ik had een goeden omelet gebakken![]()
Nu eens even mijn boeken op gaan duikelen, volgende week 4 tentamens... (nee, ik leer niet meer dan 2 dagen van tevoren)
Ma: Filosofie
Wo: Statistiek
Do: Methodologie
Vrij: Games and Artificial Intelligence..
Jottem![]()
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!quote:
Ja, jottem... Maar pas donderdagquote:
ohquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Nou gaat het weinig over games, dat hele vak
Meer artificial intelligence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
goed bezig lindy
Hier nog een extragratis daglichtfoto.Sjarming peekshur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nu het boek aan het uitlezen en begin vanaf morgen met herhalen. Anders gaat het hem echt niet worden denk ik lol.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, jottem... Maar pas donderdag
Daar ga ik di of wo pas aan denken
Kijk, dat is beterquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelukkig heb ik maandag icc en dinsdag hait, daar hoef ik dus echt niks voor te doen
goed bezig lindy
Hier nog een extragratis daglichtfoto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net uit douche met gezichtsmasker, ben net groen monsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd respect voor mensen die al een week van tevoren beginnen... ik heb er gewoon echt de discipline niet voorquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben nu het boek aan het uitlezen en begin vanaf morgen met herhalen. Anders gaat het hem echt niet worden denk ik lol.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Net uit douche met gezichtsmasker, ben net groen monsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed bezig lindy
Hier nog een extragratis daglichtfoto.Duckface you can itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dat was apart net.....beetje onwennig allemaal. Raar hoor.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
[..]
Net uit douche met gezichtsmasker, ben net groen monsterGodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dit de dag van de sjarming peekshurs?![]()
Of degene die na elke les alvast het hoofdstuk leren zodat het op het eind niet zoveel is!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb altijd respect voor mensen die al een week van tevoren beginnen... ik heb er gewoon echt de discipline niet voor
[..]
Net uit douche met gezichtsmasker, ben net groen monsterOok al zoeen pwetty duckfaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Die al helemaal ja!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Of degene die na elke les alvast het hoofdstuk leren zodat het op het eind niet zoveel is!
Graagquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
Zal ik even wachten tot er een druppel snot aan mijn neus hangt voor een foto?
Nee, BB kan het niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
thanks babe!
Kerstboom optuigen met een man. Doe het niet
Dat duurt niet lang meer....hij is al aan het vormen....quote:
jawel, maar er mot weer een schakelklok op de boom, zodat je niet twee keer per dag ff de schakelaar hoeft om te flippenquote:
Hoe had de staailiste het gedaan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat duurt niet lang meer....hij is al aan het vormen....
Skjoe, die moeten zich er ook niet mee bemoeien. Een echte vent heefft geen verstand van staailing, anders was die wel homo geworden
whutquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, maar er mot weer een schakelklok op de boom, zodat je niet twee keer per dag ff de schakelaar hoeft om te flippen
quote:
Damn...quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, maar er mot weer een schakelklok op de boom, zodat je niet twee keer per dag ff de schakelaar hoeft om te flippen
[..]
Net uit douche met gezichtsmasker, ben net groen monsterhahahaha like a bossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
And it's funny 'cause it's sadquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut
[..]its sad cuz its true
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Skjoe, die moeten zich er ook niet mee bemoeien. Een echte vent heefft geen verstand van staailing, anders was die wel homo geworden
red alert, zal t nooit meer vergeten, examen duitsquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik moest lachen
En MelzWat zie je dr weer heerlijk uit!
![]()
SQ je haar is moooooi![]()
Ik heb net met een nogal groot schuldgevoel mn mamas kerstboom snel van zolder gevist. Ze heeft een zolder met een gammele trap verkeerd om gemonteerd (komt uit op de muur) en dan moet je dus over een rare constructie heen klimmen om op de vloer te komen. Kan mama nietWas ik vergeten
En ze vroeg niks
Dus nu staat ie beneden en is mn mama helemaal gelukkig de kerstboom aan het optuigen.. It's the simple things right?
Dit denk ik elke keer weer als ik moet lerenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
red alert, zal t nooit meer vergeten, examen duits
heb wel een hoop duitse scheldwoorden geschreeuwd tijdens de game
[ afbeelding ]
Oh, zo ziet mijn studieverloop er meestal wel uit jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
red alert, zal t nooit meer vergeten, examen duits
heb wel een hoop duitse scheldwoorden geschreeuwd tijdens de game
[ afbeelding ]
Goed bezig chick!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit denk ik elke keer weer als ik moet leren![]()
Ik duik nu maar weer de boeken in
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
het duurt nu nog wel anderhalf uur voor de lampjes branden natuurlijk
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Volgens mij verkondigde ik vorig weekend hier dat ik maandag ging leren. Het is inmiddels zaterdag, nog geen boek open gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lamababies
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
Sickz I haz itSnotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lamababies
[ afbeelding ]
Sickz I haz itwelke van de 2 fotos ben jij nou puckzz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lamababies
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap puckzie
en babylama is schattig![]()
Sickz I haz itAhhhh baby lamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lamababies
[ afbeelding ].
Beterschap!
Doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mwehehehe de kinderboerderij zoekt mensen die elke week met de ezel een rondje willen lopen, cool
Gaaf!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Garage heeft 'm al offline gehaald.. Maar blauwe Ka.
Ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ging jij eigenlijk niet pas in febr. een auto kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Pinkt traantje wegIt's so freaking cuteee!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat duimpje
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Pinkt traantje wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja he! Damn! Ik wil er heen! Knuffelen!!! einz!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
It's so freaking cuteee!!!![]()
Dat duimpje
Ja, snap ik!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja he! Damn! Ik wil er heen! Knuffelen!!! einz!
Komt wel over een jaar of tienquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap niet waarom kinderen cute zijn
Ik hoop het niet. Ik hoef ze echt nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komt wel over een jaar of tien
Ja, sommige mensen hoeven nooit kinders, sommigen krijgen er wat later pas zin in, en sommigen rammelen al vanaf hun zestiende, ken allemaalquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik hoef ze echt niet
Scheelt, ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap niet waarom kinderen cute zijn
Ik hoor bij de laatste categorie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hoeven nooit kinders, sommigen krijgen er wat later pas zin in, en sommigen rammelen al vanaf hun zestiende, ken allemaal
I knowquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoor bij de laatste categorie.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know
ik in de middelste. Het wordt nu wel steeds erger hoor, zeker als mijn dinnies allemaal baren
het is echt de leeftijd hoor, ik weet het zekerquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:17 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat ik geen babies hoef... Maar als ik nu babies zie... OMG![]()
![]()
Ja... kakquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is echt de leeftijd hoor, ik weet het zeker
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... kak
Ik vind tegenwoordig baby's lief, babykleertjes lief, babyschoentjes heb ik altijd al tha bomb gevonden, IK WIL ER OOK EENTJE!!!![]()
Bedenk me ineens dat ik over twee maanden 28 ben... damn
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
misschien helpt de gedachte dat kleine baby's vrij snel transformeren in koppige krijsende monstertjes?
Ja, maar zelfs die vind ik nu tofquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
misschien helpt de gedachte dat kleine baby's vrij snel transformeren in koppige krijsende monstertjes?
Hahaha, ja, is goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn zus is 27, die heeft dat dus ook. Doe maar jouwovertuigen dat jullie gaan adopteren ofzo, kom ik wel oppassen.
like a boss!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
adopteren? Twee vrouwen, twee baarmoeders! Je hebt alleen een pipetje zaad nodig! Je hoeft er niet eens voor te secksen! Score!!!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
adopteren? Twee vrouwen, twee baarmoeders! Je hebt alleen een pipetje zaad nodig! Je hoeft er niet eens voor te secksen! Score!!!
uhohquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs die vind ik nu tof
Als jij die effe voor me regelt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik had eens een collega, die heeft het geloof ik aan haar beste vriend gevraagd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als jij die effe voor me regelt?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
wil je zaad van bb? Daar komen icm jou hele gekke kindjes van hoor
Leuk!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
wil je zaad van bb? Daar komen icm jou hele gekke kindjes van hoor
Nou, punt is, als we dat zouden willen, dan willen we niet van iemand die te dicht bij ons staat... die gaat zich er geheid mee bemoeien... En daar heb ik dan weer geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had eens een collega, die heeft het geloof ik aan haar beste vriend gevraagd.
zoiets kan ook nog, als je dat zou willen
snap ik, ik zou dat ook moeilijk vindenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, punt is, als we dat zouden willen, dan willen we niet van iemand die te dicht bij ons staat... die gaat zich er geheid mee bemoeien... En daar heb ik dan weer geen behoefte aan.
Ik vang wel wat voor je opquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als jij die effe voor me regelt?
Die een pizza voor je in de oven flikkeren op je verjaardagquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
lompe ongenuanceerde luie ADD kinders met een drankprobleem. Score!!!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
lompe ongenuanceerde luie ADD kinders met een drankprobleem. Score!!!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die een pizza voor je in de oven flikkeren op je verjaardag
Ja... dat is een beetje lastig..quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
snap ik, ik zou dat ook moeilijk vinden
ja, da's wel lastigquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef Lindytje het volgende:
wil alleen geen baby.. beetje jammer
Dan kom je op een dag thuis: 'SCHAT IK BEN ZWANGER!!, EINZZ!1!'.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef Lindytje het volgende:
En ik zou ook geen kinders moeten willen, maar toch... Baby'squote:
Goeden idee!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kom je op een dag thuis: 'SCHAT IK BEN ZWANGER!!, EINZZ!1!'.
Maakt het lastig ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef Lindytje het volgende:
Doe maar nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ze vindt ze ook wel cute enzo... Maar verstandig, ze is hetquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maakt het lastig ja.
Moet je d'r elke keer meeslepen langs de babykleertjes bij de HEMA, en allemaal filmpjes van lieve kindjes laten zien enzo. En als iemand een baby heeft gaan jullie natuuuurlijk samen op kraamvisite!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ze vindt ze ook wel cute enzo... Maar verstandig, ze is het
same!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
IK OOK!
Klein detail is alleen dat ik dan eerst een vent wil.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:34 schreef Lindytje het volgende:
Sjanie krijgt zielloze kinders
en ze komen bij tante lindy logerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaa!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en ze komen bij tante lindy logeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |