En dan ga je heel erg janken OMG MIJN HAAR IS WEGGGGGGquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik schrik steeds als ik mijn kop aanraak
Nee hoor.. Die rokquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:30 schreef Diconnected het volgende:
Ben ik de enige die Wendy eruit vind zien als een hoer?![]()
ja, neinzzzzquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan ga je heel erg janken OMG MIJN HAAR IS WEGGGGGG![]()
Neem een bobquote:
Ja daar ben ik dus over na aan het denken maar ik spaar echt al keilang voor deze lengtequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neem een bobstaat jou denk ik echt heel mooi
je bent wel lekker bezig vandaag, ofnie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik bijt net op m'n lip want ik moest gapen en toen klapte m'n kaak dicht.
Ja ik las dus weer eens boob.....quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neem een bobstaat jou denk ik echt heel mooi
Neequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent wel lekker bezig vandaag, ofnie?
HAHAHAHA geiloquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik las dus weer eens boob.....![]()
Nog een half jaar en dan kan ik mijn haar weer kort doen![]()
![]()
Offff gewoon lekker de lagen erinquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus over na aan het denken maar ik spaar echt al keilang voor deze lengte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
getrouwd en dan meteen je haar snoeien en crocs kopen! Einz!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik las dus weer eens boob.....![]()
Nog een half jaar en dan kan ik mijn haar weer kort doen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Marieke
Ik knordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Das toch part of the dealquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
getrouwd en dan meteen je haar snoeien en crocs kopen! Einz!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja ik heb even een paar pagina's gelezen van waar ik was geblevenquote:Op vrijdag 9 december 2011 06:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die had ik gisteren meteen in mijn hoofd.. En jij woont toch in Den Haag, meen ik? Als je een stuiterpeuter niet erg vind mag je best affentoe eens langskomen voor bakkie + epileren
Lindy, meissie.. Ik hoop dat je zal kunnen zien dat de voorbeelden die je geeft stukken minder goed functioneren als jij! Ik weet gewoon zeker dat het goedkomt, lekker puh
Zo, wij vertrekken zo naar Texel en ik zit heel hard op wifi te hopen op dat park, maar dat zal wel niet he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh en nu ga ik het kort pittig kapsel van SQ opzoeken
吴 曼 迪
Ik ga altijd alleen als ik niemand vindquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Stiekem wil ik heul erg graag naar die musical van wickedWant musicals
En al heuuuuul lang niet meer geweest en... lijkt me wel gaaf
![]()
Maar vriendje vindt er niks aan... En alleen gaan is ook zoiets
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik heb even een paar pagina's gelezen van waar ik was gebleven
Helaas ik woon in zuid-limburgAnders was ik graag langsgekomen. Ik twijfel ook steeds over die wenkbrauwbehandeling van Benefit. Maar ik ben zo snel bang dat ze teveel weg halen. Ik vind mijn wenkbrauwen namelijk qua vorm best wel mooi
Wat ben jij tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh en nu ga ik het kort pittig kapsel van SQ opzoeken!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ga altijd alleen als ik niemand vindBoeit mij echt geen ene flikker
24 maart kan ik voor ¤92,- naar Disney gaan incl. busvervoer, mijn vriend twijfelt maar ik wil sowieso dus waarschijnlijk ga ik alleen haha. Ook al vaker alleen naar concerten gegaan enzo.
Ik las Utietenquote:
quote:
Als je ze ziet dat je moet huilen??quote:
HUUU VISUALS!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je ze ziet dat je moet huilen??
Tieten die op de grond hangen !![]()
![]()
uh...NIET!!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe haal je een kat uit de kerstboom als je nagels nat zijn?
TVOH....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |