Die is lager dan de verzendkosten zijnquote:
Heb je geen plankje waar je DVD's of manga's op staan dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Arcadia het volgende:
Ik wil Guts, maar 1 animebeeldje in een studentenkamer past niet zo goed. Vooralsnog succes met de verkoop.
OK, veel kijkplezier dan want Shakugan no shana is een erg leuke anime vond ik zelfquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef robin007bond het volgende:
Heb je toevallig de Homura figma van Madoma Magica?
Eventueel geďnteresseerd in Shana, maar dan moet ik wel eerst de anime kijken. Ik ga geen figure kopen, waar ik geen emotionele waarde aan hecht.
Oh en personages uit Infinite Stratos en Clannad zijn ook welkom, dus als je die hebt zou dat mooi zijn.
Maar wat in de OP staat is alles dat je hebt vrees ik?
Dank jequote:
Sorry maar de guyvers heb ik al lang niet meer.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:30 schreef Lunatic141 het volgende:
¤ 150 ex geboden voor de guyvers 1 2 3
Ok jammer, maar laat het gerust weten als je je mocht bedenkenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:20 schreef classpc het volgende:
Hoewel ik de verleiding bijna niet kan weerstaan denk ik dat het toch beter is dat ik maar geen figuurtjes van je koop.
Ja hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef A-ce het volgende:
De hoofdpersonen uit de anime Goodbye lady Liberty (Lupin III) nog aanwezig?
De verzendkosten zijn maar ¤6,75, hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 18:47 schreef Illusionati het volgende:
Die Matrix Sentinel, zo vet.![]()
Jammer dat de verzendkosten zo hoog liggen, veel succes met de verkoop!
Ik wil haar wel voor je reserveren als je wiltquote:Op donderdag 29 december 2011 19:37 schreef blessed19 het volgende:
geintresseerd in Tima, maar geeld geld.
Per stuk of voor de hele set? En aan wat voor verzendkosten dien ik te denken voor deze figuurtjes?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:10 schreef VampiricDemon het volgende:
Omdat ik ruimte wil maken voor andere items bied ik de volgende figuren te koop aan:
De hoofdpersonen uit de anime Goodbye lady Liberty (Lupin III) (~10 cm): (¤10,-)
Voor het hele setjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:22 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Per stuk of voor de hele set? En aan wat voor verzendkosten dien ik te denken voor deze figuurtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |