Ik herhaal hem nog even:quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:12 schreef static het volgende:
[..]
Je bent niet alleen een überdom wicht, maar ook nog voorspelbaar. Nooit gedacht om er een einde aan te maken?
Wacht nou maar gewoon, als Madame_Paon nog even langs komt wordt het wel gezellig.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:59 schreef summer2bird het volgende:
Wat wil je nou bereiken, static?
Een ban?
Gewoon doorgaan.
Kun je remlof even vragen de verwijderde posts in dat topic even hier te plaatsen? Puur voor het overzicht dan he.quote:
Indirecte doodverwensingen mogen gewoon hoor, alsmede doodhopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
Static, je impliceert hiermede dat ze zichzelf van kant moet maken, wat indirect een doodsverwensing is, krijg alsjeblieft een terminale ban.
Naja, kan wel, maar ik wens nog steeds dat hij een ban krijgtquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Indirecte doodverwensingen mogen gewoon hoor, alsmede doodhopen.
Ik heb ze gelezen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kun je remlof even vragen de verwijderde posts in dat topic even hier te plaatsen? Puur voor het overzicht dan he.
Ik heb ze gemistquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen.
En de vervolgposts van static.
*popcorn pakt*
Het "het bakvisje met de mentale capaciteiten van een pantoffeldiertje" is er al.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon, als Madame_Paon nog even langs komt wordt het wel gezellig.
static wil graag mod-af zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:02 schreef Scorpie het volgende:
Wat is deze? Paon is een idioot in vrouwelijke vorm, das logisch, maar watskeburt?
Remlof is geen FA meer. Maar ik vraag me wel af wat hier aan vooraf ging.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kun je remlof even vragen de verwijderde posts in dat topic even hier te plaatsen? Puur voor het overzicht dan he.
Hij spreekt de waarheid à la Johan Cruijff : hard maar fair.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het "het bakvisje met de mentale capaciteiten van een pantoffeldiertje" is er al.
Ja, dat is een citaat van static.
Zo te horen was ie nog in een goede buiquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het "het bakvisje met de mentale capaciteiten van een pantoffeldiertje" is er al.
Ja, dat is een citaat van static.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Remlof is geen FA meer. Maar ik vraag me wel af wat hier aan vooraf ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |