Moet je even kijken, na een poosje gaat de camera naar der taille. Beide meisjes hebben echt een mooi figuur.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ken ik niet, hebben we daar een shot van?
31 ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het feit of ik een pik in me reet wil of niet heeft vrij weinig met emoties te maken.
Dat je daar op je dertigste nog niet achter bent joh.
waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik acht gewoon de kans klein dat ik op FOK! iemand vind die mijn leuk vindt klein.
Vandaar die smiley.
Die jongen, das wel een baas zonder schaamte recht op zijn doel af.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.
Weetje wie ik ook een mooi figuur vind hebben, voor de rest niet mooi, maar het figuur.van dat meisje uit de KFC reclame met die jongen die haar komt versieren.
Ik ben er als de kippen bij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je even kijken, na een poosje gaat de camera naar der taille. Beide meisjes hebben echt een mooi figuur.
Iets te mager, toch wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je even kijken, na een poosje gaat de camera naar der taille. Beide meisjes hebben echt een mooi figuur.
Welke schop, ik heb zelfs proberen te versieren in een fucking tram.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit kan net die schop onder de kont zijn die heloef nodig heeft.
Ik bedoel de donkerequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik vind het nog wat moeilijk zien, maar snap wat je bedoelt. Er is een soort perfecte maat voor taille. Mag nooit te breed zijn. Waarom leef ik in dit land?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie het echter niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
hier zitten net zo veel vrouwen als daar buiten
en er ontstaan hier continue relaties
er word hier meer geneukt dan in de gemiddelde konijnen burcht
Gast, er komt altijd bij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Iets te mager naar mijn smaak, dan
Ja. Moet ik daar droevig om zijn?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
31 ja.
Dat heeft alles met emoties te maken. Goede band met je moeder?
Ik zie het wel gebeuren, hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het echter niet zo snel gebeuren.
Wat misschien ook wat te maken heeft met mijzelf en mijn pakketje.
Die reclame is zo tenenkrommend dat ik het principieel al zou weigeren... op beidenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
maar daarom zeg ik juist dat je die smiley niet op die manier moet gebruikenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het echter niet zo snel gebeuren.
Wat misschien ook wat te maken heeft met mijzelf en mijn pakketje.
Ja maar jij valt dan ook op kerels lieverdquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou er niet op vallen, maar ik zit telkens naar haar figuur te kijken.
Nee, mij verkapt in de kast schuiven vind ik prima.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neehoor, is prima. Wat mij betreft prima als je homo bent
Out of the league bestaat niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja maar jij valt dan ook op kerels lieverd
De dame in kwestie is evengoed way out of my league, maar je moet toch wat hebben om over te dromen
Okido, bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar daarom zeg ik juist dat je die smiley niet op die manier moet gebruiken
het is een soort van houding ding
met deze houding ga je niet scoren
en wat je net deed was een heel typisch voorbeeld van die houding
Ik geloof echt wat je zegt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Die reclame is zo tenenkrommend dat ik het principieel al zou weigeren... op beiden
Homo's hebben vaak hele bijzondere band met hun moeder, vaak mama kindjes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
Wat heeft de goede band met mijn moeder er allemaal mee te maken?
Als ze nu in je bed lagen zou je ze enorm hard doen, zelfs met een KFC bak op hun kop en in werkkloffie onder de dipsaus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Die reclame is zo tenenkrommend dat ik het principieel al zou weigeren... op beiden
Mij is anders al talloze malen gebleken dat het echt wel bestaatquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Out of the league bestaat niet.
Gisteren was het bewijs. Voor mezelf dan.
Okido, dan snap ik de redenatie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Homo's hebben vaak hele bijzondere band met hun moeder, vaak mama kindjes.
Ik ben een groen blaadje, laat mij in deze naïviteit veel te mooie dames aanspreken en afgewezen worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mij is anders al talloze malen gebleken dat het echt wel bestaat
Ze zitten niet in dit topicquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
waarom?
hier zitten net zo veel vrouwen als daar buiten
en er ontstaan hier continue relaties
er word hier meer geneukt dan in de gemiddelde konijnen burcht
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze nu in je bed lagen zou je ze enorm hard doen, zelfs met een KFC bak op hun kop en in werkkloffie onder de dipfapsaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |