Wat A betreft geef ik je gelijk, vooruitquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
A: dus?
B: Stagiaires zijn minder waard?
C: Onzin.
 Met B bedoel ik meer dat het dan op haar zo kansloos over zou komen. En C is zo'n geval van, als er in eerdere gesprekken geen enkele aanwijzing was dat het ergens heen zou kunnen gaan, waarom dan nog proberen.
  Met B bedoel ik meer dat het dan op haar zo kansloos over zou komen. En C is zo'n geval van, als er in eerdere gesprekken geen enkele aanwijzing was dat het ergens heen zou kunnen gaan, waarom dan nog proberen. 

Als ze vrouwelijk zijn niet.quote:

Weet je hoevaak ik al sperma heb afgeveegd aan een shirt omdat er niks anders in de buurt lag? Je kunt het gewoon wassen hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:02 schreef Crutch het volgende:
Ik was ooit eens zoooo ziek en mijn zakdoekjes waren op.
Dus ik hang met moeite half uit bed om een shirt te pakken waar ik vervolgens mij neus in snoot.

Nee, want je moet je gordel altijd omquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:03 schreef Royco1 het volgende:
Misschien als je even je shirtje omhoog doet dat ik het dan in de gaten heb

Dat zou echt grappig zijn.quote:

Zie je, wordt ik weer genaaid door het systeem.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, want je moet je gordel altijd om

Amen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je hoevaak ik al sperma heb afgeveegd aan een shirt omdat er niks anders in de buurt lag? Je kunt het gewoon wassen hoor

En pijnlijk waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat zou echt grappig zijn.
Stel dat dat een keer gebeurt, dat een meisje hier vertelt over dat iemand haar wilde hosselen en die jongen komt er hier dan over vertellen, dat zou geniaal zijn.

Ja maar dat is anders.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je hoevaak ik al sperma heb afgeveegd aan een shirt omdat er niks anders in de buurt lag? Je kunt het gewoon wassen hoor

Dan hoop ik niet dat ik dat meisje ben, want ik vertel eigenlijk alleen de meest kansloze verhalen hierquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
Dat zou echt grappig zijn.
Stel dat dat een keer gebeurt, dat een meisje hier vertelt over dat iemand haar wilde hosselen en die jongen komt er hier dan over vertellen, dat zou geniaal zijn.

Ja, maar als dat meisje het verder goed heeft opgevat, komt die jongen zo wel te weten dat het een goede poging was.quote:

Dat is waar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, maar als dat meisje het verder goed heeft opgevat, komt die jongen zo wel te weten dat het een goede poging was.

Ik zit nu te twijfelen wat ik ranziger vind, sperma of snot in een shirt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want er zitten geen zaadcellen in je neus?

En wat is de conclusie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
Ik zit nu te twijfelen wat ik ranziger vind, sperma of snot in een shirt.

Je kan er ook teveel over nadenken hè.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sperma indien na anale seks. Anders snot.

Ik doe geen anaal, maar je kan altijd een adertje kapot gestoten hebben of per ongeluk nog of al ongesteld zijn geworden, dus bloed is niet volledig uitgeslotenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
Sperma indien na anale seks. Anders snot.

Zou sperma dan rood worden, of zou het gewoon wittig blijven met rode vlekken ertussen? Of rood met witte stipjes?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik doe geen anaal, maar je kan altijd een adertje kapot gestoten hebben of per ongeluk nog of al ongesteld zijn geworden, dus bloed is niet volledig uitgesloten

Beetje roze is mijn ervaringquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Zou sperma dan rood worden, of zou het gewoon wittig blijven met rode vlekken ertussen? Of rood met witte stipjes?

Dat zwemt gewoon rustig verder denk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou sperma dan rood worden, of zou het gewoon wittig blijven met rode vlekken ertussen? Of rood met witte stipjes?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |