Nu al kerstmarktquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Rewimo het volgende:
Uitgekerstmarkt. Pffffffff, ik kan niet meer op of om, maar het was wel erg leuk
Al weken.quote:
Dat begint al vroeg in novemberquote:
Hoi, ik ben ElisaB... ik loop wel eens een beetje achterquote:
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:05 schreef ElisaB het volgende:
Hoi, ik ben ElisaB... ik loop wel eens een beetje achter
Maar zijn meestal wel zeer gezellig in Duitsland!quote:
Ja, dank je nog, nog twee en het seizoen is alweer opquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Strega had je gelezen dat ik jullie bedankte voor de lieve post weer?
Gelukkig maar; ik knap ervan opquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geeft niet hoorWe vinden je toch wel lief.
Ondanks alles
Een maybebabyquote:
En heel Maybe, krijg Sinterkerst volgend jaar een babyquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En heel Maybe, krijg Sinterkerst volgend jaar een baby
Ik vergat de aanhalingstekensquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En heel Maybe, krijg Sinterkerst volgend jaar een baby
Ja nou ja nou, ik vier zondag sinterkerst dus ik kan nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Tombo....die vriend die ik je ooit gemmst heb komt morgen logeren.
Er is nog 1 plekje vrij in het logeerbed
He, dikke bummert is dat nou weerquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ja nou, ik vier zondag sinterkerst dus ik kan niet
Ja, helaasquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
He, dikke bummert is dat nou weer![]()
Anders hadden we ook nog Sjaboeboe kunnen doen
Heb je tuinlampjes?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb vandaag al
-2 wassen gedraaid
-gestofzuigd
-gedweild x10 met dank aan de katten en een spugende Ean
-de administratie weer up to date gemaakt
-uitgerekend hoeveel gas en stroom we verbruikt hebben. Van de stroom schrok ik best wel
-en boodschappen gedaan
Maar goed ik had een ADV dag
We doen bij m'n schoonouders met kerst voor iedereen een paar kleinigheidjes onder de boom, dus meneer I. en ik hebben laatst geActiondquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
Kadootjes?Waarom?
Ik moet nog kadootjes inpakken, iets kopen, rijmen, rijmen printen, wraps maken, langs ikea, hele huis opruimen
Wel ook morgen gelukkig
Leuk idd Actionquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We doen bij m'n schoonouders met kerst voor iedereen een paar kleinigheidjes onder de boom, dus meneer I. en ik hebben laatst geActiond![]()
En voor Frummel/Zusje/Zwager heb ik nog een kleinigheidje gekocht voor op vakantie.
En dan nog eem paar cadeautjes voor de dochter van vrienden die 6 is geworden en het volgend weekend viert. (ook Action, me likes it)
Da's idd wel zo makkelijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk idd ActionIk ben blij dat wij een lijstje hadden
Wat is het toch met die tuinlampjesquote:
Ik, als je me niet vertelt wat het geheime verhaal achter de tuinlampjes isquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben opgehouden met het volgen van de zogenaamde crisis en dreigende val van de euro![]()
Zolang ik alles nog kan betalen, es lekker uit eten kan en wat geld achter de hand heb vind ik alles prima.
Werkgevert was ook reuzeblij met me hoorde ik vandaag, dus voorlopig heb ik nog wel inkomen![]()
Wie dut mie wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |