abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105465342
quote:
0s.gif
Op zondag 11 december 2011 19:38 schreef xNewbie het volgende:
hmm,
met Rechten is er dus meer kans op een baan, HBO en WO,

misschien is er ook wel een studie die iets van allebei heeft :)
Sociaal juridische dienstverlening it is.
  zondag 11 december 2011 @ 20:14:38 #27
165633 eriksd
The grand facade...
pi_105466395
quote:
0s.gif
Op zondag 11 december 2011 19:49 schreef _Loki het volgende:

[..]

Sociaal juridische dienstverlening it is.
Ow god ja, dat is nog erger. Van dat softe geneuzel dat vooral een hoop geld kost. Een nieuwe 5de colonne.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_105497274
tja, als er vraag naar is *)
pi_105498264
Volgens mij kan je beter vwo gaan doen en dan meteen op wo rechten instromen. Ja, het kost een schooljaar extra, maar het gaat niet van je recht-op-stufi/ov periode af en het wordt moeilijk om met een hbo propedeuse meteen door te stromen, soms moet je ook wiskunde op vwo niveau hebben om door te stromen en dat kost je alleen maar meer tijd.
pi_105501837
quote:
0s.gif
Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef _Loki het volgende:
Uiteraard mogen wij geen therapieën of behandelingen geven, maar dat mag een WO master psycholoog ook niet. Dat mogen alleen gz-psychologen of psychotherapeuten.
Even ter verduidelijking: een afgestudeerd psycholoog aan de universiteit mag wel degelijk behandelingen uitvoeren, echter staat hij of zij altijd onder supervisie.

Als je bedoelt dat hij of zij geen behandeling zelfstandig mag uitvoeren, dan heb je gelijk. Dat mag pas vanaf GZ-psycholoog of hoger.
pi_105584474
quote:
0s.gif
Op maandag 12 december 2011 16:53 schreef vincm het volgende:
Volgens mij kan je beter vwo gaan doen en dan meteen op wo rechten instromen. Ja, het kost een schooljaar extra, maar het gaat niet van je recht-op-stufi/ov periode af en het wordt moeilijk om met een hbo propedeuse meteen door te stromen, soms moet je ook wiskunde op vwo niveau hebben om door te stromen en dat kost je alleen maar meer tijd.
ja, dat snap ik, maar met Rechten en Psychologie hoeft dat toch niet?
+ als ik een andere studie ga doen kan je die deelcertificaten ook nog halen ondertussen je al met die studie bezig bent
  zondag 1 januari 2012 @ 22:28:34 #32
364131 Kapitalist.
Enjoy capitalism
pi_106291981
quote:
0s.gif
Op vrijdag 9 december 2011 15:29 schreef TripleS het volgende:

[..]

Ik ontken ook zeker niet dat toegepast psychologen een minder uitgebreid werkveld hebben , de hulpverlening is een brede sector en ik zie mezelf daar wel werken .
Een vriend van mij heeft Rechten zowel hbo als wo gestudeerd en die werkt nu flink onder zijn niveau, ik denk dat naast opleiding men ook zwaar tilt aan ervaring e.d.
Wat heeft hij gedaan na zijn studie WO Rechtsgeleerdheid? Want voor (bijna) alle togaberoepen is er nog beroepsopleiding die je moet volgen, zoals de RAIO om rechter of Officier van Justitie te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop