Ik was door de wekker heen geslapen. Leuk dat je er meteen van uit gaat dat ik niet op dat idee gekomen wasquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:36 schreef Cactus1 het volgende:
Als je dan toch feedback wil, dan kan ik je dit meegeven:
* Stop met vissen naar complimenten
* Zet je wekker 's ochtends eens zodat je niet halverwege de dag je nest komt uitrollen en pak jezelf eens aan
* Hou eens op met doordrammen
Dat stond er niet bij in je beschrijving.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik was door de wekker heen geslapen. Leuk dat je er meteen van uit gaat dat ik niet op dat idee gekomen was
Dus vulde je zelf maar aan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat stond er niet bij in je beschrijving.
Met zo'n humeur mag jij kanonnenvoer zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus vulde je zelf maar aan.
Naja, dit is me helemaal geen discussie waard. Ga maar door over wereldheerschappij en zo
Nog een puntje van kritiek. Vraag niet om feedback als je er niet mee om kan gaan en wuif het dan niet weg met zo'n slachtoffertoontje 'ga maar weer wat anders doen'quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dus vulde je zelf maar aan.
Naja, dit is me helemaal geen discussie waard. Ga maar door over wereldheerschappij en zo
Geef me dan wel wat vette wapens dan he ;Dquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met zo'n humeur mag jij kanonnenvoer zijn
Je wil met alle mensen uit dit topic het land gaan regeren, dan trek ik me terug en ga emigrerenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
En een tip voor jou:Laat jouw eigen toontje dan ook meteen maar weg, nu we het er toch over hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nog een puntje van kritiek. Vraag niet om feedback als je er niet mee om kan gaan en wuif het dan niet weg met zo'n slachtoffertoontje 'ga maar weer wat anders doen'
Bedankt voor de tip. Ik zal het even in overweging nemen, maar beloof niksquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
En een tip voor jou:Laat jouw eigen toontje dan ook meteen maar weg, nu we het er toch over hebben
Nee niet iedereen krijgt een hoge functie, we hebben ook arbeiders nodig hequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je wil met alle mensen uit dit topic het land gaan regeren, dan trek ik me terug en ga emigreren
Geen flauw idee, heb net een banaantje op dus geen trek.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:44 schreef Sinji het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag?
ninja-subject-change-manoeuvre
Nee aan kanonnenvoer gaan we geen dure wapens meegeven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef me dan wel wat vette wapens dan he ;D
Loempia's natuurlijk.Conflictmanagerquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:44 schreef Sinji het volgende:
waar heb je het over?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
vega shoarma en falafelquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:44 schreef Sinji het volgende:
Bedankt voor die support! Wel van een kraampje he?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Loempia's natuurlijk.Conflictmanager
Oh, ok dan is het goedquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:44 schreef Royco1 het volgende:
Nee niet iedereen krijgt een hoge functie, we hebben ook arbeiders nodig he
Sta je nu met een sarcasmebordje te zwaaien?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar heb je het over?
magnetron heeft echt geen lange tenen en het ligt echt altijd aan de ander
Bezorgen die ook?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:46 schreef Sinji het volgende:
Bedankt voor die support! Wel van een kraampje he?
Ik ben bezig met aardappelpuree met ricotta, spinazie en baconquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 1 keer goedquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sta je nu met een sarcasmebordje te zwaaien?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben bezig met aardappelpuree met ricotta, spinazie en bacon
Inspiratie door deze foto:ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil al tijden zoiets maken met geitenkaas en chorizo
en dan ff in cupcake vormpjes en in de oven
zo cute
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |