Vanmorgen om 8:00 al een lekker explosief onder mijn raam!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef Spezza19 het volgende:
Ah het vuurwerk knallen is ook weer begonnen
Ja maar jij wordt gezocht door terroristenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanmorgen om 8:00 al een lekker explosief onder mijn raam!
Heb je zijn harnas onder gespettert?quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
Sinji maar even zijn witte harnas uit de kast gepakt?
In die context valt de opmerking over een wit paard wel heel verkeerdquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
Begin met een lange douche en een lekker ontbijtjequote:Op zaterdag 10 december 2011 10:17 schreef Cue_ het volgende:
Bleggh.. ik moet iets bedenken om te gaan doen.. zo slecht in.
dat errste sowieso. Maar is om met date te gaan doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begin met een lange douche en een lekker ontbijtje
Wat is een zaterdagactie?quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:20 schreef Cue_ het volgende:
En ik ben zelf niet echt van de zaterdagacties dus is vaag
gewoon de dingen die je op een zaterdagmiddag kan doen. Is vaak voor mij van die loze dagen waar je soms wat nuttigs doeg voor je huis en wacht tot de avond begint.quote:
Op een zaterdag ga je de stad in, naar de markt, lekkere dingen halen voor het eten, naar het strand, naar het bos om te wandelen. Beetje slenteren en buiten zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gewoon de dingen die je op een zaterdagmiddag kan doen. Is vaak voor mij van die loze dagen waar je soms wat nuttigs doeg voor je huis en wacht tot de avond begint.
Oeh, een datequote:Op zaterdag 10 december 2011 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat errste sowieso. Maar is om met date te gaan doen.
Dat dus. Prima zaterdag-opvulling!quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op een zaterdag ga je de stad in, naar de markt, lekkere dingen halen voor het eten, naar het strand, naar het bos om te wandelen. Beetje slenteren en buiten zijn.
Bwehe,quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
Wat dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bwehe,
Het zegt zo bar weinig over mij. Maar ontzettend veel over jou. Trots als een beer moet je zijn
Kortom je hebt geen idee maar je wilde even semi interessant blaten. Als jij zo goed weet dat het veel zegt over Baby zou je het vast ook onder woorden kunnen brengen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:13 schreef Sinji het volgende:
Niet belangrijk genoeg om het uiteen te zetten en het gedrag te verklaren met psychologie. Maar met een beetje verstand zou je er dichtbij kunnen komen Godtje
Als je broek afgezakt was op het moment dat de agent hem uitschreef had je er misschien nog wel onderuit kunnen komenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:13 schreef MNR het volgende:
Hey, DIT is nu precies de reden waarom ik zo'n hekel heb aan BOETES. Heb verdomme een boete gekregen omdat ik minder dan 5 meter van het kruispunt geparkeerd stond. Ik WIST niet eens dat je daarvoor een boete kon krijgen. Echt, stelletje geldtrekkers. 70 Euro!! Nou echt... daar zakt m'n broek van af! Kut agenten met hun tax!
Zit standaard in je theorie lessen en is derhalve basiskennis.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:13 schreef MNR het volgende:
Hey, DIT is nu precies de reden waarom ik zo'n hekel heb aan BOETES. Heb verdomme een boete gekregen omdat ik minder dan 5 meter van het kruispunt geparkeerd stond. Ik WIST niet eens dat je daarvoor een boete kon krijgen. Echt, stelletje geldtrekkers. 70 Euro!! Nou echt... daar zakt m'n broek van af! Kut agenten met hun tax!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |