Modderfakking Kim Holland up in thisquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:09 schreef Sinji het volgende:
Ik wist niet eens wie het was
Ik dacht dat een cover bedoelt was om lezers te lokken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:11 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, party dit weekend bij mijNiet dat er iemand komt.
LOL?! Zeg dan niksquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:11 schreef tliciouz het volgende:
Nee jullie hadden best mogen komen maar mijn woonplaats is kut met het ov
Oeps.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:11 schreef JackieBrown het volgende:
Foto's gezien, d'r lichaam is op zich niet lelijk toch? Alleen die bitchface
best goed lichaam.. maar idd die kopquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:11 schreef JackieBrown het volgende:
Foto's gezien, d'r lichaam is op zich niet lelijk toch? Alleen die bitchface
Haal weg Chai voordat een of andere NSB'er hier je report![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dan moet je meer de T in de GTL doen, G
quote:GTL 9736 up, 3961 down
The process of staying fresh and mint. Stands for "Gym, tan, laundry." Must be done everyday to achieve maximum potential. Side effects include fist pumping. Coined by the eloquent Mike "The Situation" Sorrentino from MTV's ground breaking Jersey Shore.
You gotta GTL everyday to make sure you're looking your best bro. If your shirt looks bad it makes the whole product look bad.
quote:GTL 1758 up, 871 down
The daily life of a true asian. Increasing hand eye coordination and brain power.
GTL --> Gaming. Table Tennis. Library.
Jullie mogen komen hoor, maar er komt toch niemand van jullie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
LOL?! Zeg dan niks. Alsof iedereen met OV zou komen, en alsof het jouw hoofdpijn is hoe we zouden komen
!
Ik zag 3 mensen reageren, daarna zei jij 'nee jullie hadden best mogen komen', dat kwam terugkrabbelend overquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie mogen komen hoor, maar er komt toch niemand van jullie.Stelletje pussy's.
ROFLquote:
Waarvan 2 er al niet kunnen, leer lezen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zag 3 mensen reageren, daarna zei jij 'nee jullie hadden best mogen komen', dat kwam terugkrabbelend over. Moet jij weten natuurlijk, jouw feestje
.
Ik komquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:11 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, party dit weekend bij mijNiet dat er iemand komt.
Zo ziek veel campers in mw3 man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die zeiden dat pas nádat jij dat zei natuurlijk hè, wel valide argumenten geven in deze NON-DISCUSSIE. Wanneer weer MW3 dan?
![]()
Jajaja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die zeiden dat pas nádat jij dat zei natuurlijk hè, wel valide argumenten geven in deze NON-DISCUSSIE. Wanneer weer MW3 dan?
![]()
Ik zweer het, ik dacht gisteravond serieus dat ik dood ging. Ik hoorde ziekelijk veel vliegtuiglawaai, echt op een volume dat je denkt dat het gewoon echt misgaat, en het was toen kánkerhard aan het waaien. Komt er vet laag een vliegtuig met een kabaal waar je U tegen zegt overvliegen in die halve storm, terwijl ik niet direct op de aanvliegroute van Schiphol woon. M'n hart in m'n keel en ik zat even met knikkende knieën, dat was serieus fucking niet grappigquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kom
Wat eeen wind trouwens, ben weggewaaid net op de fiets![]()
Kijken @ killcam waar ze zitten en payback leveren toch?quote:
Aightquote:
Haha, awquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zweer het, ik dacht gisteravond serieus dat ik dood ging. Ik hoorde ziekelijk veel vliegtuiglawaai, echt op een volume dat je denkt dat het gewoon echt misgaat, en het was toen kánkerhard aan het waaien. Komt er vet laag een vliegtuig met een kabaal waar je U tegen zegt overvliegen in die halve storm, terwijl ik niet direct op de aanvliegroute van Schiphol woon. M'n hart in m'n keel en ik zat even met knikkende knieën, dat was serieus fucking niet grappig.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zweer het, ik dacht gisteravond serieus dat ik dood ging. Ik hoorde ziekelijk veel vliegtuiglawaai, echt op een volume dat je denkt dat het gewoon echt misgaat, en het was toen kánkerhard aan het waaien. Komt er vet laag een vliegtuig met een kabaal waar je U tegen zegt overvliegen in die halve storm, terwijl ik niet direct op de aanvliegroute van Schiphol woon. M'n hart in m'n keel en ik zat even met knikkende knieën, dat was serieus fucking niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |