SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck platteland:![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef KoningStoma het volgende:
Heej,
[ afbeelding ]
Trek het je niet aan.
Ja manquote:
quote:
GASTquote:
Zal toch wel? Glimlach iig wel weg nu :/quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Interested?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Interested?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pringles dude, ik pis in mijn broek.
Dan moet je even een andere broek aan doen..quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:29 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dan moet je even een andere broek aan doen..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shake that thing Tamara!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shake that thing Tamara!
Gewoon je hele lichaam als een slang bewegen. Sexy as f*ck girl, dayum!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon je hele lichaam als een slang bewegen. Sexy as f*ck girl, dayum!
You know it son!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
You know it son!
Shake that thing Miss Kana Kana
Shake that thing Miss Annabella
Shake that thing yan Donna Donna
Jodi and Rebecca
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Damn, Nick en ik kunnen echt high fiven.
[ afbeelding ]
quote:
Nicklasquote:
Juistttttttt!quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wat dacht je van deze dan
Die was zo lekker
Geef mij maar dit danquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wat dacht je van deze dan
Die was zo lekker
Nick.quote:
DAMNquote:
Waren we maar weer 16/17.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
DAMN! DIE WAS MEESTER
Show me what you can do. like oooooh ooooh
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
We gaan niet de reggaeton kant op he.
En al mijn vrienden vonden vroeger dat ik de verkeerde kleur hadquote:
Dat waren nog eens tijdenquote:
Proberen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef tliciouz het volgende:
Oke ik zal ophouden met mijn schuurmuziek.
Rakata, daar heb ik Spanje mooie moment mee gehadquote:
Die eerstequote:
Pachaquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rakata, daar heb ik Spanje mooie moment mee gehad
DIE KEN JE NU AL KRIJGEN, MET JE KUTMUZIEKquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef tliciouz het volgende:
We krijgen morgen vroeg doodsverwensingen van Michhas en de rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is deze.quote:
quote:
Zit er dik in jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef tliciouz het volgende:
We krijgen morgen vroeg doodsverwensingen van Michhas en de rest.
Uh oh Uh Oh Uh oooooohquote:
Wauw, thcquote:
2e nummer, Tyrese.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Damn.... Chingy was ook zo geweldigVooral one call away
Daar gaan we weerquote:
Ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnom.quote:
Hell yeahquote:
Everytime I close my eyesquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Everytime I close my eyes
I wake up feelin' so horny
I can't get you outta my mind
Sexin' you be all I see
I would give anything
Just to make you understand me
I don't give a damn about nothing else
Freek'n you is all I see
Prachtnummer gewoon.
Jawel T-pain is sowieso een baas :quote:
Ik zat er op te wachten, en wie anders dan KK zou die opmerking kunnen makenquote:
Ik denk nog wel wat meer mensen hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten, en wie anders dan KK zou die opmerking kunnen maken
truequote:Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik denk nog wel wat meer mensen hoor.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 05:23 schreef Michhas het volgende:
Dit hele topic___!
Verschrikkelijk...
Goedemorgen
Komt wel goed schatje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 05:23 schreef Michhas het volgende:
Dit hele topic___!
Verschrikkelijk...
Goedemorgen
Hehe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik las het, en toen moest ik natuurlijk even reageren
Goedemorgen tielisjus
Doe je meestal toch.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:46 schreef Bozz187 het volgende:
Hehe, kom je op het werk ligt het computersysteem eruit, kan ik nog niks doen.
Waarom had je je wekker midden in de nacht gezet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:52 schreef Pixell het volgende:
Ik had de wekker gezet om 7u allezzz, heb ik gedoucht besloot ik daarna alsnog om weer te gaan slapen
Weet ik ook niet, dom dom domquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom had je je wekker midden in de nacht gezet?
optijd opstaan heeft ie gemistquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat heb je nu gemist door keihard door te slapen?
Budgettering, btje balansen maken..quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat heb je nu gemist door keihard door te slapen?
Creatief boekhoudenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Budgettering, btje balansen maken..
quote:
Sorry, zijn ook mensen die s'ochtends niet scherp zijnquote:
Ik was eigenlijk best wel boos, maar ik aanvaard je excuses.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:02 schreef Frankii het volgende:
Goedemorgen, sorry dat ik hier zo weinig ben de laatste tijd. Kenserdrukte
Preciesquote:
maar die telt nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry, zijn ook mensen die s'ochtends niet scherp zijn
Maar dan ben ik wel F1rst!
zie die pierre jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:26 schreef PierreTT het volgende:
Tijdje geleden trouwens, komt mijn nieuwe huisgenoot (sinds 6 maanden) naar me toe:
H: "Pierre ik heb even een vraagje, moet je je eigenlijk inschrijven bij de gemeente als je hier komt wonen?"
P: "Wat?"
H: "Ja ik sta nog steeds ingeschreven in Strohalmerdiep (whatever klein kutdorp), maar dat wordt toch automatisch veranderd?"
P: "Denk eens na mongool"
H: "Oh, dan ga ik het maar eens veranderen!"
P: "![]()
![]()
"
En dus verandert meneer zijn adres bij de gemeente. Nu zou dit allemaal niet heel erg zijn, maar meneer ontvangt uitwonende studiefinanciering. En de IB-Groep vond dat niet heel erg leuk. Resultaat: Met terugwerkende kracht 6 maanden uitwonende stufi terugbetalenEn terecht, klaphark dat ie is. En dan te bedenken dat dat soort idioten die niet voor zichzelf kunnen nadenken straks met een universiteits-diploma lopen
Zie mijn post hierboven, hoe kan zo'n klaphark ooit universiteit doenquote:
22 jaar, net op zichzelf gaan wonen. Duidelijk dat mammie vroeger alles voor hem regelde, maar sommige dingen zijn toch gewoon common sense? Je gaat toch eerst zelf kijken of je een oplossing kan vinden en dan pas aan mijn been hangen dat het niet lukt? Volgens mij ziet hij in mij zijn nieuwe moederquote:
Ja sommige mensen doen geen flikker thuis.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
22 jaar, net op zichzelf gaan wonen. Duidelijk dat mammie vroeger alles voor hem regelde, maar sommige dingen zijn toch gewoon common sense? Je gaat toch eerst zelf kijken of je een oplossing kan vinden en dan pas aan mijn been hangen dat het niet lukt? Volgens mij ziet hij in mij zijn nieuwe moeder
En, ben jij een beetje een lekkere milf?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
22 jaar, net op zichzelf gaan wonen. Duidelijk dat mammie vroeger alles voor hem regelde, maar sommige dingen zijn toch gewoon common sense? Je gaat toch eerst zelf kijken of je een oplossing kan vinden en dan pas aan mijn been hangen dat het niet lukt? Volgens mij ziet hij in mij zijn nieuwe moeder
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja, en me broer 28 woont nog steeds bij me ouders, die heeft op vakantie in Oostenrijk geprobeerd om ze kleding te wassen in de wasmachine met waspoeder![]()
Hele appartement vol met schuim
ja want iedereen weet dat je zo niet heet, wat een mallerd jou beetje pierre noemenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven, hoe kan zo'n klaphark ooit universiteit doen
Is dat die kerel uit Weert?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:36 schreef PierreTT het volgende:
En voordat ik mensen voor hun hoofd stoot:
- Meneer komt mij vragen hoe je batterijen van een afstandbediening moet vervangen.
- Meneer komt binnen dat de afzuigkap het niet doet. Hij had alleen het linkerschuifje van het licht van de afzuigkap aangezet, en niet de afzuigkap zelf met het rechterschuifje.
- Meneer komt mij vragen of pizzadozen in de papierbak mogen.
- Meneer koopt 3 kilo aardappels omdat ze in de aanbieding zijn en kan 2,5 kilo weggooien.
- Meneer heeft in september 2011 eindelijk kennis gemaakt met South Park, Family Guy etc. Hoe de fuck kan je dat missen? Ik snap het als je het niet leuk vindt, maar dan ben je toch wel wereldvreemd.
- Meneer vraagt aan mij (dit is geen geouwehoer!) of ie een pasfoto moet maken voor zijn paspoort
- Meneer tieft vrolijk rode en witte shit in de wasmachine en verbaast zich erover dat alles roze is. "Oh, bij mij thuis gebeurde dit nooit!" Nee, omdat je mammie altijd de was deed, knurft.
- Meneer zet vlees in de pan aan op hoog vuur, zonder boter. Loopt vervolgens weg. Resultaat 5 minuten later: brandalarm gaat af. Stormt mijn kamer binnen: "Pierre, het brandalarm gaat af![]()
". Ik dat ding uitgezet, alles open om te luchten, komt meneer met de verklaring: "Ja op het pakje van het vlees stond 15 minuten in de pan". Pierre: "
"
En last but not least! Meneer komt mijn kamer binnen:
H: "Pierre heb jij medicijnen?"
H: "Ja, gewoon medicijnen"
P: "Eh, nee?"
H: "Ja ook geen zetpillen ofzo?"
P: "Wat, gast![]()
"
H: "Ja ik heb de laatste tijd last van huidirritatie etc. blablablabla"
P: "En dan kom je mij vragen om zetpillen?"
H: "Ja dat dacht ik"
P: "Sodemieter op man"
En dat zit op de Uni? Neh dat is duidelijk danquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:36 schreef PierreTT het volgende:
En voordat ik mensen voor hun hoofd stoot:
- Meneer komt mij vragen hoe je batterijen van een afstandbediening moet vervangen.
- Meneer komt binnen dat de afzuigkap het niet doet. Hij had alleen het linkerschuifje van het licht van de afzuigkap aangezet, en niet de afzuigkap zelf met het rechterschuifje.
- Meneer komt mij vragen of pizzadozen in de papierbak mogen.
- Meneer koopt 3 kilo aardappels omdat ze in de aanbieding zijn en kan 2,5 kilo weggooien.
- Meneer heeft in september 2011 eindelijk kennis gemaakt met South Park, Family Guy etc. Hoe de fuck kan je dat missen? Ik snap het als je het niet leuk vindt, maar dan ben je toch wel wereldvreemd.
- Meneer vraagt aan mij (dit is geen geouwehoer!) of ie een pasfoto moet maken voor zijn paspoort
- Meneer tieft vrolijk rode en witte shit in de wasmachine en verbaast zich erover dat alles roze is. "Oh, bij mij thuis gebeurde dit nooit!" Nee, omdat je mammie altijd de was deed, knurft.
- Meneer zet vlees in de pan aan op hoog vuur, zonder boter. Loopt vervolgens weg. Resultaat 5 minuten later: brandalarm gaat af. Stormt mijn kamer binnen: "Pierre, het brandalarm gaat af![]()
". Ik dat ding uitgezet, alles open om te luchten, komt meneer met de verklaring: "Ja op het pakje van het vlees stond 15 minuten in de pan". Pierre: "
"
En last but not least! Meneer komt mijn kamer binnen:
H: "Pierre heb jij medicijnen?"
H: "Ja, gewoon medicijnen"
P: "Eh, nee?"
H: "Ja ook geen zetpillen ofzo?"
P: "Wat, gast![]()
"
H: "Ja ik heb de laatste tijd last van huidirritatie etc. blablablabla"
P: "En dan kom je mij vragen om zetpillen?"
H: "Ja dat dacht ik"
P: "Sodemieter op man"
Oh lol, ik las het andersquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja want iedereen weet dat je zo niet heet, wat een mallerd jou beetje pierre noemen
Juist. Blijkt ook wel weer wat mijn diploma straks waard isquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dat zit op de Uni? Neh dat is duidelijk dan
Doet me denken aan Professor Farnsworthquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:48 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
ik snap em niet maar jullie skyrim dudes vast wel
Dat heb ik dus ook geflikt, maar ik heb elke cent teruggekregen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:26 schreef PierreTT het volgende:
Tijdje geleden trouwens, komt mijn nieuwe huisgenoot (sinds 6 maanden) naar me toe:
H: "Pierre ik heb even een vraagje, moet je je eigenlijk inschrijven bij de gemeente als je hier komt wonen?"
H: "Ja ik sta nog steeds ingeschreven in Strohalmerdiep (whatever klein kutdorp), maar dat wordt toch automatisch veranderd?"
P: "Denk eens na mongool"
H: "Oh, dan ga ik het maar eens veranderen!"
P: "![]()
![]()
"
En dus verandert meneer zijn adres bij de gemeente. Nu zou dit allemaal niet heel erg zijn, maar meneer ontvangt uitwonende studiefinanciering. En de IB-Groep vond dat niet heel erg leuk. Resultaat: Met terugwerkende kracht 6 maanden uitwonende stufi terugbetalenEn terecht, klaphark dat ie is. En dan te bedenken dat dat soort idioten die niet voor zichzelf kunnen nadenken straks met een universiteits-diploma lopen
And epic lulz was madequote:
Dat allerlaatste plaatje is op zich ook wel herkenbaar als je echt een goeie chick te pakken hebt.quote:
Ik las Almelo en toen wist ik het welquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:46 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)partij_winkelce.html
Dan zal het wel goed zijn. Gewone yoghurt kan je ook echt nog tijden erna eten, is toch al zuurquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
Anders drink ik even drinkyoghurt dat al 1.5 week over de datum is
Ach.. het smaakte niet bedorven.
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
Anders drink ik even drinkyoghurt dat al 1.5 week over de datum is
Ach.. het smaakte niet bedorven.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shit gast, die verwachtte ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
Alleen ken ik de leuke versie zonder die gayshit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef Michhas het volgende:
Holy shit check die gast vliegen![]()
![]()
![]()
Ook leuk voor niet-Skyrimmers
Ik schat jou iets hoger in als die knuppelquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Juist. Blijkt ook wel weer wat mijn diploma straks waard is![]()
Ja, the making of inderdaad, die heb ik net ook gezienquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen ken ik de leuke versie zonder die gayshit.
Heb dat hele kanaal gisteren zitten bekijken, die lui zitten 200 meter bij mijn oude huis vandaan, stelletje triestelingenquote:
Iig niet filmen want dan klagen ze je aan!!! Maar zonder dollen, op dit soort mensen mogen ze biologische wapens testen. Geen enkele toevoeging tot de samenleving en verbruiken kostbare "resources" (kom even niet op nederlandse termquote:
Gecondoleerd pieter. Was het uit het niets of zagen jullie het al aankomen?quote:
Ik heb je al gefeliciteerd op Vleesboek! Feliquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gecondoleerd, wel raar om te zeggen maar ik ben jarif bitches!
Nee, zat er wel aan te komen. Lag al 2 maanden thuis met darmkanker en kreeg palliatieve zorg, dus wisten ook wel dat het nu ging gebeuren. Ergste vind ik toch wel om je vader (was zijn moeder) met zo'n tril in zijn stem te horen als je opbelt. Maar goed, die komt dus morgen met de eerste vlucht richting Nederland, en dan volgende week crematie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gecondoleerd pieter. Was het uit het niets of zagen jullie het al aankomen?
Neger gefeliciteerd. Ik tik de 3 media aan. Fok, fb en br33z4h p!ng jwzzzquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gecondoleerd, wel raar om te zeggen maar ik ben jarif bitches!
Klote situatie, sterkte!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, zat er wel aan te komen. Lag al 2 maanden thuis met darmkanker en kreeg palliatieve zorg, dus wisten ook wel dat het nu ging gebeuren. Ergste vind ik toch wel om je vader (was zijn moeder) met zo'n tril in zijn stem te horen als je opbelt. Maar goed, die komt dus morgen met de eerste vlucht richting Nederland, en dan volgende week crematie.
Gecondoleerd manquote:
Heb je nog geluk dat ie zo vlug kan komen (weet niet waar ie vandaan moet komen) maar het is sowieso kut als je ineens vlucht moet gaan regelen vanwege een overlijden in de familie, 6 jaar geleden zelf mee gemaakt en kreeg het echt niet voor elkaar toen, dat knaagt nog steeds aan mequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, zat er wel aan te komen. Lag al 2 maanden thuis met darmkanker en kreeg palliatieve zorg, dus wisten ook wel dat het nu ging gebeuren. Ergste vind ik toch wel om je vader (was zijn moeder) met zo'n tril in zijn stem te horen als je opbelt. Maar goed, die komt dus morgen met de eerste vlucht richting Nederland, en dan volgende week crematie.
Uit Nieuw-Zeeland. Een creditcard en een platinum frequent flyer card doen wonderen blijkbaar, hij vertrekt morgen geloof ik alquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
(weet niet waar ie vandaan moet komen)
Ja dan lukt het wel, ik was toen net 20 en zat in Turkije. Zou 3 dagen later toch terug vliegen, maar wou gewoon eerder terug. Kon wel met de auto terug gaan, maar daar had ik het niet zo op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uit Nieuw-Zeeland. Een creditcard en een platinum frequent flyer card doen wonderen blijkbaar, hij vertrekt morgen geloof ik al
Congratz!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:58 schreef Bozz187 het volgende:
Thnx natte pixxi, pierre, en aardappel
En teun die een soort van first had
Een uur wakker al?quote:Op zaterdag 10 december 2011 07:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Slapen?
Ik ben al een uur wakker
Gecondoleerd, altijd moeilijk.quote:
quote:AJAX na UEFA- onderzoek alsnog door in Champions league, Lyon geschorst. Lees verder op: http://t.co/htp38Ydj
Nou als die eerste eens ff 30 kilo afvalt dan.....quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
hier een liedje voor je Bozz![]()
Op die linkjes klik ik niet, helemaal niet als er onzin bij staatquote:
i would pay to see the look on there parents faces when they see this video.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
hier een liedje voor je Bozz![]()
Gereageerd:quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
i would pay to see the look on there parents faces when they see this video.
KustomIIx 1 hour ago 29
the one on the chair used to be skinny, then she took a dildo to the knee
nikeproductions011 51 minutes ago 17
quote:I used to be an adventurer like you, then i took a fat bitch to the knee.
Sta je weer als een idioot voor je scherm :Squote:
Boeiend, ziet er wel vet uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sta je weer als een idioot voor je scherm :S
Je weet dat ik dat non-stop doe want ik roll als een baas.quote:
Fuck dat, het zal toch geen kinect only worden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sta je weer als een idioot voor je scherm :S
Was er al voordat ie in de bios wasquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef KneusTeun het volgende:
Mainframes is naar de bioscoop geweest?
Ik wist niet eens dat ze die daar hadden....
Holy crap wat awesome!!!quote:
NICEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |